Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Iskal sem po forumu, pa nisem zasledil to?nega odgovora na moje vpra?anje. Torej, ?e 6 pohodi? se pokadi. To je normalno. Ampak ali je uredu, da se pa ful kadi v primeru, ko recimo pospe?uje? po ?rnokalskem klancu v 5 prestavi pri 150km/h +? Ker se mi zdi, da se ful. Ponavadi se je samo na zacetku, potem pa se je zmanjsalo. Avto pa gre uredu, pospeski se niso nc zmanjasali. A se da to resit s kaksnimi dodatki (?i??enje injektorjev...)(se nanasa na tebe LabiGT, ker sem prebral, da uporabljas to). :P

 

LP

Napisano

ce das gas (tko po mosko) potem je normalno da kadi...

je pa to kajenje (vsaj pri meni) odvisno od kvalitete dizla

druga stvar je, ce ti avto slabse vlece in ti kadi pri taki hitrosti ze pri neznem gasu (pri meni se je to zgodilo, ko mi crknil merilec pretoka zraka)

aditivi pa opazam, da nc ne pomagajo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja jaz ve?ino tankam petrol-ker drugih ?rpal okoli nas ni(R50km)....sej mne ne moti, ma tisti odzadi verjetno ful lepo gleda ter govori same lepe besede...:D

Napisano

Ja jaz ve?ino tankam petrol-ker drugih ?rpal okoli nas ni(R50km)....sej mne ne moti, ma tisti odzadi verjetno ful lepo gleda ter govori same lepe besede...:D

 

Ma to pri nas na mazdah niti ni tako hudo.Poglej kakega VW al pa starej?ega audija kako ?ele oni kadijo...

 

 

Napisano

Ma to pri nas na mazdah niti ni tako hudo.Poglej kakega VW al pa starej?ega audija kako ?ele oni kadijo...

 

 

?e, ?e, samo Mazda ni starej?i VW al pa Audi, mah ?e starej?i ni, saj so dizlce M6 lahko stare najve? 5 let.

33112_1.png

Napisano

sem imel podoben primer na svoji po menjavi filtra za gorivo avto nekadi,nevem kako je pri tebi gdaj si nazadnje menjal filter

Napisano

Hja, jaz ga se nisem, odkar imam avto...sedaj imam 113k km, ma u servisni pise, da je bil menjan pri 95k se mi zdi. Ga zamenjam, pa bom videl, ane? :D ?kodvat ne more...

Napisano

kowkele jaz menjam filter za gorivo ob vsakem servisu (torej na 20000km)

 

Ja sej, samo tvoj avto deluje v precej ekstremnih razmerah z nafto, ki je komaj dobra za v Golfa II D.

33112_1.png

Napisano

to je res...

mogoce, ce bo kdo kdaj rabil evo kje se tanka in kje se ne tanka po bivsi YU

hrvaska: + tifon, omv

- ina

srbija: pogojno+ mol, omv

- vse drugo

makedonija, kosovo, crna gora in makedonija: vse zanic, se je treba nekak izogibat, ce ne potem pa MAK v makedoniji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

to je res...

mogoce, ce bo kdo kdaj rabil evo kje se tanka in kje se ne tanka po bivsi YU

hrvaska: + tifon, omv

- ina

srbija: pogojno+ mol, omv

- vse drugo

makedonija, kosovo, crna gora in makedonija: vse zanic, se je treba nekak izogibat, ce ne potem pa MAK v makedoniji

 

...verjetno ne bom rabil,ampak je pa vseeno dobro vedet,kje je "kao" dobra nafta--razen HRV.zgleda da nikjer.. :D

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.