Skoči na vsebino

Mazda taiki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda taiki odseva videz prihodnje generacije Mazdinih ?portnih modelov, ki naj bi se prenesla v moderno dru?bo.

 

Mazda taiki je ?etrti v vrsti inovativnih Mazdinih konceptov.

 

?etrti konceptni avtomobil nadaljuje evolucijo v dizajnu, ki ima za?etek v konceptu nagare, nadaljevala pa se je z modeloma ryuga in hakaze. Taiki v japon??ini pomeni oviti Zemljo v smislu varovalnega ogrinjala. Avtomobil je zasnovan kot raztegnjen kupe s kratkimi previsi, spredaj vgrajenim pogonskim motorjem, pogonom na zadnji kolesi, ob?utek med vo?njo pa naj bi bil osvobajajo? ? predvsem zaradi velikih steklenih povr?in v obliki zemeljske oble. Oblikovno avtomobil upodablja zra?ni tok, ki izvira iz japonskih koinoborijev. To so krapi iz blaga, ki kot zastave plapolajo v vetru, Japonci pa jih razobesijo v parkih, na mostovih, prek ulic, na balkonih in pred hi?ami.

 

Mazda taiki

 

Pod motorni pokrov avtomobila je vgrajen novi 1,6-litrski renesis rotacijski motor, poimenovan 16X, ki postavlja nova merila v voznih sposobnostih in varovanju okolja. Pohvali se lahko z velikim izkoristkom in majhno porabo goriva. Poleg koncepta taiki bo Mazda na jubilejnem 40. avtosejmu v Tokiu predstavila hibridni premacy, poimenovan Hydrogen RE, in novo mazdo 6, v de?eli vzhajajo?ega sonca bolj znano pod imenom atenza.

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano
?zmeden? Ma spredaj mi ?e nekak zgleda,samo odzadaj pa....ne vem no. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike :D

 

 

 

 

?e en citat iz http://www.globalautoindex.com

 

Mazda Taiki reflects one possible direction for a future generation of Mazda sports cars aimed at helping create a sustainable society. The fourth concept car in the Nagare design series, Mazda Taiki further evolves the “flow” theme to establish a breathtaking presence that clearly distinguishes it as the next in the series, and which visually expresses the atmosphere ? called taiki in Japanese ? that wraps the Earth in its protective mantle. The basic proportions begin with the stretched coupe form of a front-engine rear-wheel-drive layout, the short overhangs, and the liberating feel of an all-glass canopy. The challenge to create "a design that visually expresses the flow of air" was inspired by the image of a pair of Hagoromo ? the flowing robes that enable a celestial maiden to fly in Japanese legend ? floating down from the sky. Inspired by Japanese koinobori ? the decorative "climbing carp streamers"? the notion of creating an Air-tube became the concept word for the interior design. In accordance, from the dashboard and seats down to the door trim, the interior space creates the dynamic sensation that the flow of the wind is being visually depicted. Centering around the performance rotary engine sports packaging that is synonymous with the Mazda name, technologies introduced for the Mazda Taiki include the next-generation RENESIS (rotary engine 16X), which sets new standards for environmental and driving performance, a front-engine rear-drive layout, a unique 2-seat configuration, and Mazda’s rotary sports package, which conveys an image of lightness. The effect integrates the design theme perfectly to realize outstanding aerodynamic performance.

 

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike

 

Lepoto pa! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

to ?e za na slike ni.... OK, mogo?e ?ez ene 20 let :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

 

 

aka Battmobil :ne vem: :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

No,ja,malo futuristi?na pa je ?e... :hohoho:

Sej ?ez kakih 15 let se nam bo zdela normalna in bomo rekli,da kako je bila takrat mazda napredna...

....al pa ne? :whatever:

 

 

Napisano

uuuuuuu hudooooo men se pa fuuuuuuul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ne dopade :D

 

 

fuj!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ud spredi mi je kr kulj, od zadi in boka pa stil alla predator - prvi del (po?ast iz gozda)! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.