Skoči na vsebino

Mazda taiki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda taiki odseva videz prihodnje generacije Mazdinih ?portnih modelov, ki naj bi se prenesla v moderno dru?bo.

 

Mazda taiki je ?etrti v vrsti inovativnih Mazdinih konceptov.

 

?etrti konceptni avtomobil nadaljuje evolucijo v dizajnu, ki ima za?etek v konceptu nagare, nadaljevala pa se je z modeloma ryuga in hakaze. Taiki v japon??ini pomeni oviti Zemljo v smislu varovalnega ogrinjala. Avtomobil je zasnovan kot raztegnjen kupe s kratkimi previsi, spredaj vgrajenim pogonskim motorjem, pogonom na zadnji kolesi, ob?utek med vo?njo pa naj bi bil osvobajajo? ? predvsem zaradi velikih steklenih povr?in v obliki zemeljske oble. Oblikovno avtomobil upodablja zra?ni tok, ki izvira iz japonskih koinoborijev. To so krapi iz blaga, ki kot zastave plapolajo v vetru, Japonci pa jih razobesijo v parkih, na mostovih, prek ulic, na balkonih in pred hi?ami.

 

Mazda taiki

 

Pod motorni pokrov avtomobila je vgrajen novi 1,6-litrski renesis rotacijski motor, poimenovan 16X, ki postavlja nova merila v voznih sposobnostih in varovanju okolja. Pohvali se lahko z velikim izkoristkom in majhno porabo goriva. Poleg koncepta taiki bo Mazda na jubilejnem 40. avtosejmu v Tokiu predstavila hibridni premacy, poimenovan Hydrogen RE, in novo mazdo 6, v de?eli vzhajajo?ega sonca bolj znano pod imenom atenza.

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano
?zmeden? Ma spredaj mi ?e nekak zgleda,samo odzadaj pa....ne vem no. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike :D

 

 

 

 

?e en citat iz http://www.globalautoindex.com

 

Mazda Taiki reflects one possible direction for a future generation of Mazda sports cars aimed at helping create a sustainable society. The fourth concept car in the Nagare design series, Mazda Taiki further evolves the “flow” theme to establish a breathtaking presence that clearly distinguishes it as the next in the series, and which visually expresses the atmosphere ? called taiki in Japanese ? that wraps the Earth in its protective mantle. The basic proportions begin with the stretched coupe form of a front-engine rear-wheel-drive layout, the short overhangs, and the liberating feel of an all-glass canopy. The challenge to create "a design that visually expresses the flow of air" was inspired by the image of a pair of Hagoromo ? the flowing robes that enable a celestial maiden to fly in Japanese legend ? floating down from the sky. Inspired by Japanese koinobori ? the decorative "climbing carp streamers"? the notion of creating an Air-tube became the concept word for the interior design. In accordance, from the dashboard and seats down to the door trim, the interior space creates the dynamic sensation that the flow of the wind is being visually depicted. Centering around the performance rotary engine sports packaging that is synonymous with the Mazda name, technologies introduced for the Mazda Taiki include the next-generation RENESIS (rotary engine 16X), which sets new standards for environmental and driving performance, a front-engine rear-drive layout, a unique 2-seat configuration, and Mazda’s rotary sports package, which conveys an image of lightness. The effect integrates the design theme perfectly to realize outstanding aerodynamic performance.

 

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike

 

Lepoto pa! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

to ?e za na slike ni.... OK, mogo?e ?ez ene 20 let :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

 

 

aka Battmobil :ne vem: :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

No,ja,malo futuristi?na pa je ?e... :hohoho:

Sej ?ez kakih 15 let se nam bo zdela normalna in bomo rekli,da kako je bila takrat mazda napredna...

....al pa ne? :whatever:

 

 

Napisano

uuuuuuu hudooooo men se pa fuuuuuuul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ne dopade :D

 

 

fuj!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ud spredi mi je kr kulj, od zadi in boka pa stil alla predator - prvi del (po?ast iz gozda)! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.