Skoči na vsebino

Mazda taiki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda taiki odseva videz prihodnje generacije Mazdinih ?portnih modelov, ki naj bi se prenesla v moderno dru?bo.

 

Mazda taiki je ?etrti v vrsti inovativnih Mazdinih konceptov.

 

?etrti konceptni avtomobil nadaljuje evolucijo v dizajnu, ki ima za?etek v konceptu nagare, nadaljevala pa se je z modeloma ryuga in hakaze. Taiki v japon??ini pomeni oviti Zemljo v smislu varovalnega ogrinjala. Avtomobil je zasnovan kot raztegnjen kupe s kratkimi previsi, spredaj vgrajenim pogonskim motorjem, pogonom na zadnji kolesi, ob?utek med vo?njo pa naj bi bil osvobajajo? ? predvsem zaradi velikih steklenih povr?in v obliki zemeljske oble. Oblikovno avtomobil upodablja zra?ni tok, ki izvira iz japonskih koinoborijev. To so krapi iz blaga, ki kot zastave plapolajo v vetru, Japonci pa jih razobesijo v parkih, na mostovih, prek ulic, na balkonih in pred hi?ami.

 

Mazda taiki

 

Pod motorni pokrov avtomobila je vgrajen novi 1,6-litrski renesis rotacijski motor, poimenovan 16X, ki postavlja nova merila v voznih sposobnostih in varovanju okolja. Pohvali se lahko z velikim izkoristkom in majhno porabo goriva. Poleg koncepta taiki bo Mazda na jubilejnem 40. avtosejmu v Tokiu predstavila hibridni premacy, poimenovan Hydrogen RE, in novo mazdo 6, v de?eli vzhajajo?ega sonca bolj znano pod imenom atenza.

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano
?zmeden? Ma spredaj mi ?e nekak zgleda,samo odzadaj pa....ne vem no. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike :D

 

 

 

 

?e en citat iz http://www.globalautoindex.com

 

Mazda Taiki reflects one possible direction for a future generation of Mazda sports cars aimed at helping create a sustainable society. The fourth concept car in the Nagare design series, Mazda Taiki further evolves the “flow” theme to establish a breathtaking presence that clearly distinguishes it as the next in the series, and which visually expresses the atmosphere ? called taiki in Japanese ? that wraps the Earth in its protective mantle. The basic proportions begin with the stretched coupe form of a front-engine rear-wheel-drive layout, the short overhangs, and the liberating feel of an all-glass canopy. The challenge to create "a design that visually expresses the flow of air" was inspired by the image of a pair of Hagoromo ? the flowing robes that enable a celestial maiden to fly in Japanese legend ? floating down from the sky. Inspired by Japanese koinobori ? the decorative "climbing carp streamers"? the notion of creating an Air-tube became the concept word for the interior design. In accordance, from the dashboard and seats down to the door trim, the interior space creates the dynamic sensation that the flow of the wind is being visually depicted. Centering around the performance rotary engine sports packaging that is synonymous with the Mazda name, technologies introduced for the Mazda Taiki include the next-generation RENESIS (rotary engine 16X), which sets new standards for environmental and driving performance, a front-engine rear-drive layout, a unique 2-seat configuration, and Mazda’s rotary sports package, which conveys an image of lightness. The effect integrates the design theme perfectly to realize outstanding aerodynamic performance.

 

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike

 

Lepoto pa! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

 

 

aka Battmobil :ne vem: :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

No,ja,malo futuristi?na pa je ?e... :hohoho:

Sej ?ez kakih 15 let se nam bo zdela normalna in bomo rekli,da kako je bila takrat mazda napredna...

....al pa ne? :whatever:

 

 

Napisano

uuuuuuu hudooooo men se pa fuuuuuuul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ne dopade :D

 

 

fuj!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ud spredi mi je kr kulj, od zadi in boka pa stil alla predator - prvi del (po?ast iz gozda)! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.