Skoči na vsebino

ni v?gala

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No pa se je tudi meni zgodilo. Zjutraj sedem v svojo Mazdo, obrnem klju? pa ni? le nekak?no praskanje desno pod armaturko. Poskusim ?e nekrat ?ista tema nobenega glasu le kazalec za obrate je begal gor in dol, lu?ke so vse ugasnile, pa spet tisto pokalne pod armaturko. ?ez dan zamenjam akumulator in spet vse OK. Spra?ujem ali je mo?no da akumulator skodi kar tako ?ez no? brez kakr?enega koli opozorila. A je kdo ?e imel podobne probleme ion kaj je bilo narobe. Saj se mi zdi da kljub zamenjavi akumulatorja ne v?iga navem kako ?ivo oz. posko?no. :(

Napisano

Znane te?ave z akomulatorji na ?estki - pa? slaba serija... a si vzel dovolj mo?an akomulator?

33112_1.png

Napisano

Na?eloma so samo akomulatorji zani? - ko so mal starej?i prebijejo, ko ste?e ?ez prevelik tok (recimo ob zagonu motorja).

 

Kaj si pa zaeno znamko akomulatorja nabavil? Treba bi bilo zmerit kak?no napetost daje, ko motor ne laufa - na?eloma naj ne bi bilo pod 12V.

33112_1.png

Napisano

Kupu sem TOPLO, ta star akumulator je bil star dobri dve leti in pol, bil pa je VESNA, tko da res ne vem zakaj ga je ?ez no? pobralo pobralo. Madona me je zdej kar malo strah kje se bom spet ustavu.

Napisano

lej tle ni nobenega straha! Recimo :D

 

Kolikor je meni znano jih je ?e nekaj na M6 zamenjalo akomulator kar ni neke panike!

Kar se praznenja ti?e Morda si pustil ?ez no? kaj pri?gano morda ima? kak porabnik ki ti ne ve? zanga in ti tako spraznil tvojo Vesno ;)

 

Dobro pa bi bilo izmerit padec napetosti ob zagonu avta z navadnim V-metrom(ne sme past pod 10V) in pa samo polnilno napetost ki pa je lahko od 13,5 do 14,5.

 

Za sam porabnik pa se da tudi izmerit (?e ti slu?ajno kaj od?ira ?trom)

Mo?nost napake pa je lahko tudi sama klju?avnica da ti v tistem momentu ni dal kontakta,ampak to vzemi kot samo informacijo!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lepo!! :bravo:

 

Ma kaj ve? kaj je bil vzrok da je vesna odpovedala (morda je mela poln kufer :D)

 

 

?e ma? ?e tastari akom. naj ti za foro ?e tega stestira magar z aerometrom s katerim ti bo ugotovil vrednost elektrolita ki je v akomulatorju, in obremeni ga naj tam na ene 40-80A ?e te seveda zanima :D

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem ga na ?alost ?e odvrgu oz. ddal. Kaj mu je bilo da je odpovedal pa resni?no ne vem, enostavno je ?ez no? odpovedal, brez kakr?nih koli opozoril in to dobre tri mesece po izteku garancije zanimivo a ne... :blink:

Napisano

Prosim, res mi povej kak?na opozorila bi ti rad imel pri akomulatorju, da ?e avto vseeno le v?iga vendar le zelo te?ko? Ko ga zmanka ga pa? zmanka, Jebiga... ;)

 

Ne ?udi se, ponavadi je tako, konec garancije pa rado kaj crkne...

Napisano

v akumulatorju je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi se pravi ti je po?ila vez med dvema celicama.A si preveril ?e je akumulator imel dovolj vode ?e ne je tudi to lahko vzrok ker so se plo??e v celici akumulatorja lahko zlepile in so pri?le v stik skozi separator.Na?eloma se pri pri pravilnem vzdr?evanju nebi smelo zgoditi kaj takega v dveh in pol letih vem da meni moj akumulator ?e laufa dobre 4 leta ker to izberem iz datuma kdaj je bil akumulator izdelan.Sicer pa ni hudi? da se v tako veliki seriji izdelanih akumulatorjev nebi na?lo nekaj ki imajo slabo zalite medceli?ne vezi in podobno.Upam da ti bo topla dobro delovala za polnilno napetost pa ti mora altenator v prostem teku ne glede na vklju?ene porabnike zagotavljati polnilno napetost 14 v. Min pa 13.8 ?e je napetost manj?a lahko ima? ?e problem(razen ?e ima? ?kodo) te pa itak nikdar niso polnile dobro.

:bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

Wiperboy, lepa hvala tak?ni odgovori so pa res na nivoju ?e nekrat lepa hvala se vidi da ve? kaj pi?e? oz. govori? in da se dokaj dobro spozna? na zadevo.

Napisano

Hvala.

Bil sem serviser akumulatorjev 5.let pri Vesni v Mariboru,ki je ?al ni ve? v taki obliki kot je bila :(

gremo na?i.....

 

Napisano

?e odgovor mazdi 323 verjetno se mu malo zmanj?a mo? pri zagonu al pa kej podobnega sicer nisem ?isti luzer okoli tega, pa me je vendar le presenetila tako hitra in totalna odpoved.

Napisano

Da ?e jaz povem svojo zgodbo. Pred cca. 14 dnevi se mi je za?elo dogajati, da je pri zagonu motorja zabilo vse ?tevce do konca, jih zabilo ?e kontra nazaj, potem pa se je vzpostavilo normalno stanje ?zmeden? . To se sicer ni zgodilo vsaki?, pa vseeno. Opazil sem tudi, da je avto te?je v?gal, ?e je bil ?e vro? (npr. postanek na bencinskem servisu)... :whatever:

Po nasvetu Labija in tudi serviserja na Gami, sem zamenjal akumulator in sedaj je zopet vse BP. So ga tudi zmerili in je bil "na pragu smrti".

 

Aja, tudi pri meni je 95 Ah.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.