Skoči na vsebino

ni v?gala

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No pa se je tudi meni zgodilo. Zjutraj sedem v svojo Mazdo, obrnem klju? pa ni? le nekak?no praskanje desno pod armaturko. Poskusim ?e nekrat ?ista tema nobenega glasu le kazalec za obrate je begal gor in dol, lu?ke so vse ugasnile, pa spet tisto pokalne pod armaturko. ?ez dan zamenjam akumulator in spet vse OK. Spra?ujem ali je mo?no da akumulator skodi kar tako ?ez no? brez kakr?enega koli opozorila. A je kdo ?e imel podobne probleme ion kaj je bilo narobe. Saj se mi zdi da kljub zamenjavi akumulatorja ne v?iga navem kako ?ivo oz. posko?no. :(

Napisano

Znane te?ave z akomulatorji na ?estki - pa? slaba serija... a si vzel dovolj mo?an akomulator?

33112_1.png

Napisano

Na?eloma so samo akomulatorji zani? - ko so mal starej?i prebijejo, ko ste?e ?ez prevelik tok (recimo ob zagonu motorja).

 

Kaj si pa zaeno znamko akomulatorja nabavil? Treba bi bilo zmerit kak?no napetost daje, ko motor ne laufa - na?eloma naj ne bi bilo pod 12V.

33112_1.png

Napisano

Kupu sem TOPLO, ta star akumulator je bil star dobri dve leti in pol, bil pa je VESNA, tko da res ne vem zakaj ga je ?ez no? pobralo pobralo. Madona me je zdej kar malo strah kje se bom spet ustavu.

Napisano

lej tle ni nobenega straha! Recimo :D

 

Kolikor je meni znano jih je ?e nekaj na M6 zamenjalo akomulator kar ni neke panike!

Kar se praznenja ti?e Morda si pustil ?ez no? kaj pri?gano morda ima? kak porabnik ki ti ne ve? zanga in ti tako spraznil tvojo Vesno ;)

 

Dobro pa bi bilo izmerit padec napetosti ob zagonu avta z navadnim V-metrom(ne sme past pod 10V) in pa samo polnilno napetost ki pa je lahko od 13,5 do 14,5.

 

Za sam porabnik pa se da tudi izmerit (?e ti slu?ajno kaj od?ira ?trom)

Mo?nost napake pa je lahko tudi sama klju?avnica da ti v tistem momentu ni dal kontakta,ampak to vzemi kot samo informacijo!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Lepo!! :bravo:

 

Ma kaj ve? kaj je bil vzrok da je vesna odpovedala (morda je mela poln kufer :D)

 

 

?e ma? ?e tastari akom. naj ti za foro ?e tega stestira magar z aerometrom s katerim ti bo ugotovil vrednost elektrolita ki je v akomulatorju, in obremeni ga naj tam na ene 40-80A ?e te seveda zanima :D

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem ga na ?alost ?e odvrgu oz. ddal. Kaj mu je bilo da je odpovedal pa resni?no ne vem, enostavno je ?ez no? odpovedal, brez kakr?nih koli opozoril in to dobre tri mesece po izteku garancije zanimivo a ne... :blink:

Napisano

Prosim, res mi povej kak?na opozorila bi ti rad imel pri akomulatorju, da ?e avto vseeno le v?iga vendar le zelo te?ko? Ko ga zmanka ga pa? zmanka, Jebiga... ;)

 

Ne ?udi se, ponavadi je tako, konec garancije pa rado kaj crkne...

Napisano

v akumulatorju je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi se pravi ti je po?ila vez med dvema celicama.A si preveril ?e je akumulator imel dovolj vode ?e ne je tudi to lahko vzrok ker so se plo??e v celici akumulatorja lahko zlepile in so pri?le v stik skozi separator.Na?eloma se pri pri pravilnem vzdr?evanju nebi smelo zgoditi kaj takega v dveh in pol letih vem da meni moj akumulator ?e laufa dobre 4 leta ker to izberem iz datuma kdaj je bil akumulator izdelan.Sicer pa ni hudi? da se v tako veliki seriji izdelanih akumulatorjev nebi na?lo nekaj ki imajo slabo zalite medceli?ne vezi in podobno.Upam da ti bo topla dobro delovala za polnilno napetost pa ti mora altenator v prostem teku ne glede na vklju?ene porabnike zagotavljati polnilno napetost 14 v. Min pa 13.8 ?e je napetost manj?a lahko ima? ?e problem(razen ?e ima? ?kodo) te pa itak nikdar niso polnile dobro.

:bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

Wiperboy, lepa hvala tak?ni odgovori so pa res na nivoju ?e nekrat lepa hvala se vidi da ve? kaj pi?e? oz. govori? in da se dokaj dobro spozna? na zadevo.

Napisano

Hvala.

Bil sem serviser akumulatorjev 5.let pri Vesni v Mariboru,ki je ?al ni ve? v taki obliki kot je bila :(

gremo na?i.....

 

Napisano

?e odgovor mazdi 323 verjetno se mu malo zmanj?a mo? pri zagonu al pa kej podobnega sicer nisem ?isti luzer okoli tega, pa me je vendar le presenetila tako hitra in totalna odpoved.

Napisano

Da ?e jaz povem svojo zgodbo. Pred cca. 14 dnevi se mi je za?elo dogajati, da je pri zagonu motorja zabilo vse ?tevce do konca, jih zabilo ?e kontra nazaj, potem pa se je vzpostavilo normalno stanje ?zmeden? . To se sicer ni zgodilo vsaki?, pa vseeno. Opazil sem tudi, da je avto te?je v?gal, ?e je bil ?e vro? (npr. postanek na bencinskem servisu)... :whatever:

Po nasvetu Labija in tudi serviserja na Gami, sem zamenjal akumulator in sedaj je zopet vse BP. So ga tudi zmerili in je bil "na pragu smrti".

 

Aja, tudi pri meni je 95 Ah.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.