Skoči na vsebino

ni v?gala


tihi63

Priporočeno sporočilo

No pa se je tudi meni zgodilo. Zjutraj sedem v svojo Mazdo, obrnem klju? pa ni? le nekak?no praskanje desno pod armaturko. Poskusim ?e nekrat ?ista tema nobenega glasu le kazalec za obrate je begal gor in dol, lu?ke so vse ugasnile, pa spet tisto pokalne pod armaturko. ?ez dan zamenjam akumulator in spet vse OK. Spra?ujem ali je mo?no da akumulator skodi kar tako ?ez no? brez kakr?enega koli opozorila. A je kdo ?e imel podobne probleme ion kaj je bilo narobe. Saj se mi zdi da kljub zamenjavi akumulatorja ne v?iga navem kako ?ivo oz. posko?no. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma so samo akomulatorji zani? - ko so mal starej?i prebijejo, ko ste?e ?ez prevelik tok (recimo ob zagonu motorja).

 

Kaj si pa zaeno znamko akomulatorja nabavil? Treba bi bilo zmerit kak?no napetost daje, ko motor ne laufa - na?eloma naj ne bi bilo pod 12V.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lej tle ni nobenega straha! Recimo :D

 

Kolikor je meni znano jih je ?e nekaj na M6 zamenjalo akomulator kar ni neke panike!

Kar se praznenja ti?e Morda si pustil ?ez no? kaj pri?gano morda ima? kak porabnik ki ti ne ve? zanga in ti tako spraznil tvojo Vesno ;)

 

Dobro pa bi bilo izmerit padec napetosti ob zagonu avta z navadnim V-metrom(ne sme past pod 10V) in pa samo polnilno napetost ki pa je lahko od 13,5 do 14,5.

 

Za sam porabnik pa se da tudi izmerit (?e ti slu?ajno kaj od?ira ?trom)

Mo?nost napake pa je lahko tudi sama klju?avnica da ti v tistem momentu ni dal kontakta,ampak to vzemi kot samo informacijo!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo!! :bravo:

 

Ma kaj ve? kaj je bil vzrok da je vesna odpovedala (morda je mela poln kufer :D)

 

 

?e ma? ?e tastari akom. naj ti za foro ?e tega stestira magar z aerometrom s katerim ti bo ugotovil vrednost elektrolita ki je v akomulatorju, in obremeni ga naj tam na ene 40-80A ?e te seveda zanima :D

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v akumulatorju je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi se pravi ti je po?ila vez med dvema celicama.A si preveril ?e je akumulator imel dovolj vode ?e ne je tudi to lahko vzrok ker so se plo??e v celici akumulatorja lahko zlepile in so pri?le v stik skozi separator.Na?eloma se pri pri pravilnem vzdr?evanju nebi smelo zgoditi kaj takega v dveh in pol letih vem da meni moj akumulator ?e laufa dobre 4 leta ker to izberem iz datuma kdaj je bil akumulator izdelan.Sicer pa ni hudi? da se v tako veliki seriji izdelanih akumulatorjev nebi na?lo nekaj ki imajo slabo zalite medceli?ne vezi in podobno.Upam da ti bo topla dobro delovala za polnilno napetost pa ti mora altenator v prostem teku ne glede na vklju?ene porabnike zagotavljati polnilno napetost 14 v. Min pa 13.8 ?e je napetost manj?a lahko ima? ?e problem(razen ?e ima? ?kodo) te pa itak nikdar niso polnile dobro.

:bravo:

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ?e jaz povem svojo zgodbo. Pred cca. 14 dnevi se mi je za?elo dogajati, da je pri zagonu motorja zabilo vse ?tevce do konca, jih zabilo ?e kontra nazaj, potem pa se je vzpostavilo normalno stanje ?zmeden? . To se sicer ni zgodilo vsaki?, pa vseeno. Opazil sem tudi, da je avto te?je v?gal, ?e je bil ?e vro? (npr. postanek na bencinskem servisu)... :whatever:

Po nasvetu Labija in tudi serviserja na Gami, sem zamenjal akumulator in sedaj je zopet vse BP. So ga tudi zmerili in je bil "na pragu smrti".

 

Aja, tudi pri meni je 95 Ah.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.