Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole je res ?alostno sli?at, da je ?la na?a tako opevana znamka dobesedno po gobe na nekterih podro?jih, v?asih so o?itno delali zanesljive vozove, zdej pa kot ka?e ?edalje bolj klump! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Samo ?e nekaj - sem se spomnil, ko sem bral sporo?ilo o vodni pumpi in jermenu. ZMERAJ se SPLA?A pogledati za dele na ebayju. Je res, da bu?iji zara?unavajo mastno po?tnino, ampak vse se da zmeniti. Evo, kaj se 100 % spla?a kupovati tam: zra?ne cevi in vse, kar se ti?e air intakea, filtre, EGR, IAC, MAF ... Finta je v tem, da bu?iji ?ivijo v bolj pra?nem okolju kot mi, zato morajo tuneupe delat bolj pogosto kot recimo mi (5k milj). Evo, pa iz prve roke: jaz sem rabil novo cev od merilca zraka do sesalnega kolektorja. Kopij ni, samo originali, ki stanejo 120 EUR. 120 EUR. 120 EUR za kup gume!! Na ebayju stvar stane 19 USD in je prav taka, za Z5 DE, ki je edini model z merilcem zraka takoj za filtrom. In zaradi teh nastavitev je cev v Evropi tako "draga". Ma kurca... jodlarji ho?ejo samo slu?iti na na? ra?un. Ko pokli?e? na mazda servis v Avstrijo, te najprej vpra?ajo "a je ta avto v slovenija gekauft ali v avstrija???". Na podlagi tega ti potem postavijo tudi ceno. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Samo ?e nekaj - sem se spomnil, ko sem bral sporo?ilo o vodni pumpi in jermenu. ZMERAJ se SPLA?A pogledati za dele na ebayju. Je res, da bu?iji zara?unavajo mastno po?tnino, ampak vse se da zmeniti. Evo, kaj se 100 % spla?a kupovati tam: zra?ne cevi in vse, kar se ti?e air intakea, filtre, EGR, IAC, MAF ... Finta je v tem, da bu?iji ?ivijo v bolj pra?nem okolju kot mi, zato morajo tuneupe delat bolj pogosto kot recimo mi (5k milj). Evo, pa iz prve roke: jaz sem rabil novo cev od merilca zraka do sesalnega kolektorja. Kopij ni, samo originali, ki stanejo 120 EUR. 120 EUR. 120 EUR za kup gume!! Na ebayju stvar stane 19 USD in je prav taka, za Z5 DE, ki je edini model z merilcem zraka takoj za filtrom. In zaradi teh nastavitev je cev v Evropi tako "draga". Ma kurca... jodlarji ho?ejo samo slu?iti na na? ra?un. Ko pokli?e? na mazda servis v Avstrijo, te najprej vpra?ajo "a je ta avto v slovenija gekauft ali v avstrija???". Na podlagi tega ti potem postavijo tudi ceno. :)

 

Odkar sem bil jaz na uradnem servisu in pla?al 100?, samo za menjavo olja in lu?ke, mislim da me tudi ne vidijo ve?. Da ne omenjam, da so mi hoteli ra?unati 300? za menjavo lu?i, ?eprav sem te?avo sam odpravil z malo iznajdljivosti in uro vlo?enega dela. Zdej se moram ?e dobro pozanimat a za svoj stroj res sploh rabim originalno Mazdino Dexelia olje, ki je vsaj 2x dra?je od konkurence. Sem prepri?an, da za njih olje proizvaja nekdo drug.....treba je samo ugotoviti kdo in ga naro?iti od najcenej?ega ponudnika.

4801_1.png
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

No pozdravljeni vsi ki ste BILI mnanja, da je mazda ZAKON. Jaz ?e vedno upam, da je med kvalitetnej?imi, bi pa tebi mazda3, odgovoril oz. povedal, da se je to zgodilo tudi pri moji trojki 1.6i in, da sem vztrajal pri tem, da je to napaka, ki nikakor ni povezana z mojim na?inom vo?nje, ?e manj pa z grdim ravnanjem.

 

?e ?eli? me lahko tudi kontaktira? na tel 041-239-322, da tem na?im poobla??enim prodajalcem in servisom malo zakurimo pod ritjo, napak je namre? ?e kar nekaj ...

 

Sam osebno mazde ne vozim na servis od 20.000km naprej, saj so ?e pri tistem "pokanju" ob speljevanju na njej posku?ali ne vem kaj in sem jim povedal, da se na mojem avtu, za katerega sem sem, brez pomo?i mamice od?tel 4,2 mio, pa? ne bodo u?ili.

 

Stvarne napake na avtomobilih so pogosta zadeva, zato vsem svetujem, da ?e se vam zgodi nekaj nenavadnega, pa ?e tudi je to ?e po prete?eni garanciji, ne nasedate serviserjem, ki vas ?elijo na vsak na?in obrat za nekaj ali celo veliko eutov. Vsak servis ima fond za re?evanje podobnih primerov, ?etudi po prete?eni garanciji.

 

Druga?e pa se kontaktira MAZDO Japan :P

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.