Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

post-1164-1193310913_thumb.jpgPozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil zelo lepo Mazdo 323 F 1.4i 16V (BJ),letni 1998 (slika v profilu).. in imam vpra?anje.

Avto je sicer ?pica ohranjen(vizualno in tehni?no), ima pa vseeno par malenkosti za popravilo oz. pregled.

 

v dvomih sem ravno zaradi mo?i motorja, porabe in morebitnih "nepredvidenih" stro?kov, ki ?e sledijo...

 

motor tega avta je 1.4i (1324 cm29 ter 54 kW), z 110.000 km... zdi se mi da je motor kar malo premalo mo?an... saj je skupna te?a vozila 1070 kg oz. bom kr reku da pogre?am mo? pri pospe?evanju (npr. po avtocesti za prehitevanje)...

 

Zame je bil vedno sanjski avto Mazda 323 F ( ?e tista prva stara F-ka.. pri kateri se ?e dvignejo lu?i) ... in sem si tako tudi ?elel kupiti oz. njeno novej?o namestnico.... pa na ?alost ravno prav "starih" ni bilo na voljo ... zato sem kupil zgoraj omenjeno... ?e? saj je ravno tako F (mazda je pa? mazda)...

 

prvi? mi je avto kar malo predolg.. pa ?e pove?ini se vozim sam in takega kufra niti ne rabim ...

nisem niti prbli?no ni? mehanika, zato mora bit avto brezhiben oz. funkcionirat brez te?av.

 

Prihaja ?as, ko bi moral zamenjati oba prednja amortizerja ( na Mazda servisu cca 250 ? z monta?o oz. 92 ? za 1amortizer)... pa me zanima naslednje...

 

Zdej pa vpra?anja za Vas :

1.) ali je bolj? da jest to zdej zamenjam in prodam avto ?

2.) ali bolj? da pustim tako kot je .. in prodam oz. zamenjam avto ? btw. menjam za 323 F letnik 97 ali 98 coupe oz. ?portna )... se to izpla?a ?

3.) kak?na je va?a povpre?na poraba ? ... moja je cca 7,5 - 8,0 ? ali je to normalna poraba (mam pa kr te?ko nogo, vendar po naseljih nikoli ne divjam ) ?

4.) pri tej starosti, kilometrih ... ali lahko pri?akujem ?e kako hibo, okvaro, potrebno popravilo ?

redni servis je bil opravljen pred mojim nakupom ( menjava olja, sve?k, jermena,filtri)... sam pa sem ?e zamenjal tudi olje...

 

5.) ali kdo menja avto za 323 F (coupe) ?

 

mimogrede - za servis bom uporabil poobla??eni servis iz Zagorja, ker je bil avto tudi tam kupljen, pa ?e dosti cenej?i so kot v LJ (urne postavke)...

 

Zahvaljujem se Vam za vse odgovore in nasvete. 323 F-an

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

323F coupe ne obstaja, samo 323C katera bi ti mogo?e malo bolj ustrezala, ima 3 vrata in zadovoljivo velik prtlja?nik. So ene verzije z 1.8 motorjem kateri je malo mo?nej?i od 1.5 samo ni pa potrebno pri?akovati da je nek navit motor. Sedaj pa je vpra?anje koliko ohranjeno bi dobil.

 

 

Starej?e mazde so bolj?e od novej?ih, ?e posebno te 323 generacije. Recimo BG 1.8 GT je ?e kar spodobna, lahko bi bila tudi V6 :P

 

 

Ve? bojo pa ?e ostali, ki imajo omenjene Mazde povedal :bravo:

 

 

 

Tvoja serija se imenuje BJ, potem ta z dvigajo?imi lu?mi je BG in zelenkoti so pa BA

Napisano

do kdaj pa so delali naveden tip ? 323 F ( ?portna izvedba ) oz. 323 P ali 323 C ?

 

v oglasnikih takoreko? teh vozil ni oz. se le redki olo?ijo za prodajo, zato smatram da so dobri avtomobili...

 

v preteklosti smo imel doma 323 sedan.. in vam povem, da je avto bil ?pica in se ?e danes vozi po slovenskih cestah (starost ?ez 15 let). Avto je bil fantasti?en tudi zaradi prtlja?nega prostora oz. konkretno dela kjer je spralvljena rezervna guma, saj je v ?asu "nakupovanj v Avstriji" pred 10-imi leti. . bila to nepogre?ljiva "luknja" za "prepovedani tovor"...

 

Z veseljem bi se tud jest rad vozu v kaki podobno trpe?ni Mazdi ?e vsaj kakih par let ( dokler ne zberem dovolj za kako novo 3 ali 6 ali rx 8 ).

 

Saj kakih bistvenih razlik med modeli 323 P, C in F tudi ni ? ali se motim ? mi lahko kdo pove konkretne razlike ?

 

to da ima 323 P zadaj stekleno havbo oz. podalj?ano.. mi je jasno... ?e je pa ?ekej druzga.. pa newem.

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Poraba je ok, kakr?no ima? za po mestu... Glede mo?i, saj ne more it bolj ko gre, ?e pa je avto prete?ki za tak motor kot ga ima... ?e te ?e kaj bolj zanima, kar vpra?aj vozim enak model kot ti le sedan...

Napisano

Gasscoin, te ?isto razumem glede ?ustev in prej?njih generacij 323F-ja, tudi sam sem velik ljubitelj najstarej?e generacije (z dvi?nimi lampami) :ljubezen:

 

Oblikovno, je bila meni vsaka serija te izvedbe ?e slab?a, tako da tale tvoja BJ generacija mi nikakor "ne potegne", ostalo pa pa? stvar ob?utka oz. osebne presoje, je pa dejstvo, da kvaliteta gre ?edalje bolj navzdol, ?e ne drugo zaradi zmanj?evanja stro?kov in pove?evanja proizvodnje! :ne vem:

 

?e ti avto ni nevemkaj, pa se ne po?uti? najbolje v njemu, potem morda res menjava ne bi bila odve?, ne vem odlo? se sam! :danzoman:

 

?e bi menju za eno serijo starej?o, alla zelenc generacija, bi biv mogo?e skor idealn motor 1.8 16v, ker niti ?e ni tok po?re?n, pa s svojimi 115 KM ?e mora kar nekako potegnit, je pa problem da je ta omenjeni motor pri nas prava reeeedkost, verjetno se da kje ?ez mejo kej dobit, tko da je za razmislit! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja.. ma? prou ReDevil... se popolnoma strinjam s tabo... Hvala za vsa mnenja.

 

?e offenzivno razmi?ljam v smeri zamenjava oz. prodaja tega modela... in raj? nakup leto do dve starej?e izvedbe F (takoimenovane zelenke)... nekaj malega jih je sicer v ponudbi na avto.net... vendar so tam tud ?e kr dolg ?asa .. tako da kr mal dvomim o "vrednosti" nakupa... bom pa (telefonsko ?e) vsekakor preveril obe, ki so navedene par postov vi?je. Hvala za info. ?eprav tale GT 2,5 prodajalec pravi da je poraba 10 L in nikakor vi?ja, v to pa kr mal dvomim ... Je mogo?e med Vami tudi kak lastnik 2,5 GT (link 3 post) in kako imate vi porabo ? ter kako porabo v povpre?ju imajo te mazde z motorjem 1,8 ali 1,5 ?

 

 

Mogo?e ve kdo kje take avtomobile iskat v tujini ? ima kdo kako "redno linijo" uvoza ?

ali kako uporabno stran,( ki ni samo v nem?kem jeziku, saj mi le ta ne te?e tako dobro).

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

ja.. ma? prou ReDevil... se popolnoma strinjam s tabo... Hvala za vsa mnenja.

 

?e offenzivno razmi?ljam v smeri zamenjava oz. prodaja tega modela... in raj? nakup leto do dve starej?e izvedbe F (takoimenovane zelenke)... nekaj malega jih je sicer v ponudbi na avto.net... vendar so tam tud ?e kr dolg ?asa .. tako da kr mal dvomim o "vrednosti" nakupa... bom pa (telefonsko ?e) vsekakor preveril obe, ki so navedene par postov vi?je. Hvala za info. ?eprav tale GT 2,5 prodajalec pravi da je poraba 10 L in nikakor vi?ja, v to pa kr mal dvomim ... Je mogo?e med Vami tudi kak lastnik 2,5 GT (link 3 post) in kako imate vi porabo ? ter kako porabo v povpre?ju imajo te mazde z motorjem 1,8 ali 1,5 ?

Mogo?e ve kdo kje take avtomobile iskat v tujini ? ima kdo kako "redno linijo" uvoza ?

ali kako uporabno stran,( ki ni samo v nem?kem jeziku, saj mi le ta ne te?e tako dobro).

 

Serijski motor v 323f 2.5 ne obstaja!!! ;) Glede porabe okoli 10 se men vrti pa imam 2.0. Pri 1.8 1l manj ,1.5 pa ?e 1l manj

Mislim da bi moral 2.5 popiti kak?en liter ali pa dva ve? kod 2.0 motor.

Napisano

Vsekakor navijam za V6 motor, ker nudi ?ist druge u?itke! :P

 

Poraba pri 2.0 in 2.5 je pomoje ?ist enaka - odvisna samo od noge. Ker ?e 2.0 je lep motor, 2.5 pa ?e pri takem avtu itak 3x premo?n motor, tak da gre avto sam od sebe. Zato je tudi poraba primerna - ni? kaj velika. Mislim pa, da pri 2.5 ne more imeti urejene homologacije ker tak?nega motorja serijsko ni bilo pri 323F :(

:)
Napisano

ta z 2.5 je bil na Dragu v Celju, ampak samo kot gledalec, eden od nas se je ?e celo pogovarjal z njim, zakaj ga sedaj prodaja pa ne vem :ne vem:

 

Gdo pa :whatever:

 

Glede porabe 2.5 pa mislim vse eno da je kak?en liter ve? samo potem mora bit zadeva nora :ljubezen:

komaj ?akam :D

Napisano

A si naro?u klze? :P:ouje:

 

Ne nisem naro?il ampak sem se odlo?il za KL-DE ?e pa bo zadeva pre?voh pa pride ?e kak?no puhalo :whatever::ljubezen: Ker na?alost je KL-ZE too much money ?e raj?i dam turbino je ceneje kl-de pa itak se skoraj zastojn dobi :D

Upam da bo zadeva ?e swapana in pripravljena do naslednjega drag race-a v letu 2008 :ouje:

Napisano

Moja 323F BA ima povpre?no porabo letos to?no 7l. Najmanj?a je bila 6.52l/100km.

 

Na?eloma vozim dokaj umirjeno, so pa tudi trenutki, ko "dirkam" z njo, najraje na relaciji

Kalce - Podkraj - Col. :P

 

Poraba je precej odvisna tudi od tega kako kvalitetno olje ima? noter in kako redno je

avto servisiran.

Nekaj ?asa sem imel Proton in je bila kar kak?ne 0.5l vi?ja.

Moj je bil do 204kkm ve? ali manj na uradnem servisu (prej?nji lastnik),

?e 2x sem ga tja sam peljal in potem ugotovil, da dobim kvalitetnej?i servis pri doma?em mehaniku.

Zdaj jih ima 230k in gre super.

 

Ni kaj, Valvoline (SynPower 5W-40) rules! :bravo:

 

IPB Image

  • 1 leto kasneje...
Napisano

post-1164-1193310913_thumb.jpgPozdravljeni,

 

pred kratkim sem kupil zelo lepo Mazdo 323 F 1.4i 16V (BJ),letni 1998 (slika v profilu).. in imam vpra?anje.

Avto je sicer ?pica ohranjen(vizualno in tehni?no), ima pa vseeno par malenkosti za popravilo oz. pregled.

 

v dvomih sem ravno zaradi mo?i motorja, porabe in morebitnih "nepredvidenih" stro?kov, ki ?e sledijo...

 

motor tega avta je 1.4i (1324 cm29 ter 54 kW), z 110.000 km... zdi se mi da je motor kar malo premalo mo?an... saj je skupna te?a vozila 1070 kg oz. bom kr reku da pogre?am mo? pri pospe?evanju (npr. po avtocesti za prehitevanje)...

 

Zame je bil vedno sanjski avto Mazda 323 F ( ?e tista prva stara F-ka.. pri kateri se ?e dvignejo lu?i) ... in sem si tako tudi ?elel kupiti oz. njeno novej?o namestnico.... pa na ?alost ravno prav "starih" ni bilo na voljo ... zato sem kupil zgoraj omenjeno... ?e? saj je ravno tako F (mazda je pa? mazda)...

 

prvi? mi je avto kar malo predolg.. pa ?e pove?ini se vozim sam in takega kufra niti ne rabim ...

nisem niti prbli?no ni? mehanika, zato mora bit avto brezhiben oz. funkcionirat brez te?av.

 

Prihaja ?as, ko bi moral zamenjati oba prednja amortizerja ( na Mazda servisu cca 250 ? z monta?o oz. 92 ? za 1amortizer)... pa me zanima naslednje...

 

Zdej pa vpra?anja za Vas :

1.) ali je bolj? da jest to zdej zamenjam in prodam avto ?

2.) ali bolj? da pustim tako kot je .. in prodam oz. zamenjam avto ? btw. menjam za 323 F letnik 97 ali 98 coupe oz. ?portna )... se to izpla?a ?

3.) kak?na je va?a povpre?na poraba ? ... moja je cca 7,5 - 8,0 ? ali je to normalna poraba (mam pa kr te?ko nogo, vendar po naseljih nikoli ne divjam ) ?

4.) pri tej starosti, kilometrih ... ali lahko pri?akujem ?e kako hibo, okvaro, potrebno popravilo ?

redni servis je bil opravljen pred mojim nakupom ( menjava olja, sve?k, jermena,filtri)... sam pa sem ?e zamenjal tudi olje...

 

5.) ali kdo menja avto za 323 F (coupe) ?

 

mimogrede - za servis bom uporabil poobla??eni servis iz Zagorja, ker je bil avto tudi tam kupljen, pa ?e dosti cenej?i so kot v LJ (urne postavke)...

 

Zahvaljujem se Vam za vse odgovore in nasvete. 323 F-an

 

lep pozdrav! jast mam mazdo 323f BJ 1.8 16V letnik 2000! moja poraba pa je okoli 8,5 odvisno od moje te?ke noge!!!! in z mojo mazdo sem zelo zadovoljen!! seveda j 1840ccm in ima 150KM!!! pri 110.00km ki jih ima trenutno nisem imel nobenioh problemov in tudi prej?ni lastniki jih niso imeli!!! glede dol?ine pa je res velik avto:)

 

 

Gasscoin, te ?isto razumem glede ?ustev in prej?njih generacij 323F-ja, tudi sam sem velik ljubitelj najstarej?e generacije (z dvi?nimi lampami) :ljubezen:

 

Oblikovno, je bila meni vsaka serija te izvedbe ?e slab?a, tako da tale tvoja BJ generacija mi nikakor "ne potegne", ostalo pa pa? stvar ob?utka oz. osebne presoje, je pa dejstvo, da kvaliteta gre ?edalje bolj navzdol, ?e ne drugo zaradi zmanj?evanja stro?kov in pove?evanja proizvodnje! :ne vem:

 

?e ti avto ni nevemkaj, pa se ne po?uti? najbolje v njemu, potem morda res menjava ne bi bila odve?, ne vem odlo? se sam! :danzoman:

 

?e bi menju za eno serijo starej?o, alla zelenc generacija, bi biv mogo?e skor idealn motor 1.8 16v, ker niti ?e ni tok po?re?n, pa s svojimi 115 KM ?e mora kar nekako potegnit, je pa problem da je ta omenjeni motor pri nas prava reeeedkost, verjetno se da kje ?ez mejo kej dobit, tko da je za razmislit! :bravo:

 

 

lep pozdrav!! ima? prav glede redkosti mazde 323f BJ 1.8 16V!! jasts em jo kupil 8 mescev nazaj v Novi gorici!!! vo?ena vseh 8 let na gori?kem!! zelo dobro ohranjena razen laka ni ve?:( ?eprav se sli?i 115KM veliko pa nima tisti pospe?kov ker ima 1115kg!!! prijatel z golfom 4 1.6 16V me nese v pospe?kih!!! druga?e pa sem zelo zadovoljen z mojo mazdico:)

 

lep pozdrav! jast mam mazdo 323f BJ 1.8 16V letnik 2000! moja poraba pa je okoli 8,5 odvisno od moje te?ke noge!!!! in z mojo mazdo sem zelo zadovoljen!! seveda j 1840ccm in ima 150KM!!! pri 110.00km ki jih ima trenutno nisem imel nobenioh problemov in tudi prej?ni lastniki jih niso imeli!!! glede dol?ine pa je res velik avto:)

lep pozdrav!! ima? prav glede redkosti mazde 323f BJ 1.8 16V!! jasts em jo kupil 8 mescev nazaj v Novi gorici!!! vo?ena vseh 8 let na gori?kem!! zelo dobro ohranjena razen laka ni ve?:( ?eprav se sli?i 115KM veliko pa nima tisti pospe?kov ker ima 1115kg!!! prijatel z golfom 4 1.6 16V me nese v pospe?kih!!! druga?e pa sem zelo zadovoljen z mojo mazdico:)

 

 

popravek!! 115 KM!!!!!!!!

se opravi?ujem!!!

post-4616-1244134363_thumb.jpg

ZOOM-ZOOM
Napisano

Glih v teh dneh z drago kupujeva 323F, pa mi je blo zanimivo da sta oba modela nekje istih cen, medtem ko je potem estetika odlo?ila v prid BA (jasno)! :danzoman::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glih v teh dneh z drago kupujeva 323F, pa mi je blo zanimivo da sta oba modela nekje istih cen, medtem ko je potem estetika odlo?ila v prid BA (jasno)! :danzoman::harhar:

 

 

BJ rulzzz :D hehe!!!

ZOOM-ZOOM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.