gladiator Napisano 25. oktober, 2007 Prijavi Napisano 25. oktober, 2007 Pozdravljeni ! Po internetu se malo gledal predelavo dizelskega motorja za mazde.Pri rsr motosport optimizacije (chip tuning) ne delajo pri avtoelktroniki pa predelavo naredijo in konje in navor kar konkretno pove?ajo.Zdaj me pa zanima ali ima mazda pri dizlih velik tuning potencial sa recimo pri 130 km passatu konje pove?ajo za 30 km navor pa pove?ajo isto kot pri mazdi 6.Ima kdo kakne izkusnje z optimiziranjem mazde 6 in kaj vi mislite o tej optimizaciji. IZBIRA TIPA 2.0 CD 120 Serijsko Optimirano Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/ IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130 Serijsko Optimirano Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h Lp Citiraj
torstorm Napisano 26. oktober, 2007 Prijavi Napisano 26. oktober, 2007 V eni reviji je bil test mazde 6 ,s tako optimizacijo pa je zdr?ala.Motor zdr?i, pri dizlih je problem edino lahko menjalnik ve?inoma ker navor ga uni?uje.Samo za take podatke kak je to ni problema. Sorodnik ma na fordu enako optimiran motor , pa ga tira rad tudi pa ?e ni crknil.Ta motor je podoben, blok celo enak. Lp Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Marko_mx-3 Napisano 26. oktober, 2007 Prijavi Napisano 26. oktober, 2007 Z Avtoelektriko smo ?e ve?krat "sodelovali" pa tudi drugi jih hvalijo, tako da jih priporo?am Merili so nam konje na avtih. Pa tudi ko bodo delali optimizacijo, morajo izmeriti konje pred optimizacijo in po njej! Citiraj
sipi Napisano 14. november, 2007 Prijavi Napisano 14. november, 2007 A je sploh ?e kdo ?ipal M6? Citiraj
torstorm Napisano 20. november, 2007 Prijavi Napisano 20. november, 2007 nevem ,jaz vozim samo bencinarje Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
btrafela Napisano 20. november, 2007 Prijavi Napisano 20. november, 2007 A je sploh ?e kdo ?ipal M6? Je ?e kdo ?ipal dizla z DPF?Me zanima, kako to vpliva na samo delovanje filtra. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 20. november, 2007 Prijavi Napisano 20. november, 2007 Najbolje se pozanimati pri Avtoelektroniki kako in kaj Citiraj
Mally Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 Mam eno tako vpra?anje... Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr? Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi. Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM? Citiraj Mister polizman...go get a DONUT!!!
Symon Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr? Dobil kakega konja. ?ipanje na neturb?u, ki ni FUL navit ne da prakti?no ni?, oziroma se ne spla?a. In kak ?ip ti to misli?? Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi. WTF??? Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM? Dosti takih nas je bilo, ampak vsi smo dojeli da se iz tega motorja ne spla?a kaj dosti ven vle?i. Na?eloma bi lahko dal delati izpu?ni sistem s klektorjem vred, CAI, ni?al glavo, jo poliral ampak potem bi bil rezultat preko 1000? dela in materiala za 10 konjev. Turbo na tale motor pa jaz nekako ne bi dajal. Citiraj
Mally Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 Saj to je en izmed problemov...?e sam ne vem, kak ?ip Uno o valjih...bom vpra?u ?e enkrat. Torej zadeva ne pride v upo?tev. Hmmm.... Citiraj Mister polizman...go get a DONUT!!!
mazda_mx Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 Vse se da ce zelis investirat dovolj Eur. Vsak tam moderen 16V se da posteno navit. Vendar vecina ni pripravljena porabit potrebnih sredstev za tak projekt. Zato smo tam kjer smo. Poseg stane vec kot je ponavadi vreden cel avto. Citiraj
Tich Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 Ter seveda bremze, vzmetenje, oja?itve... vse kar spada zraven pri predelavah nad +50KM recimo... Pri tvojem avtu (predvidevam da se gre za 1.5 Z5 motor) je najbolje zmontirat kar B6T motor ali BPT ter tistega navit. Dost cenej in la?je. No...vsaj jst tak mislim... Citiraj
LEPI Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 A je sploh ?e kdo ?ipal M6? jst mam ?ipano svojo ?estko Citiraj
RoKo Napisano 16. marec, 2008 Prijavi Napisano 16. marec, 2008 jst mam ?ipano svojo ?estko Jaz tudii! Citiraj
Kuscar Napisano 17. marec, 2008 Prijavi Napisano 17. marec, 2008 Jaz tudii! Kje so vama pa delali? Cena, zadovoljstvo, poraba po ?ipanju? Ali se da dobiti take podatke: IZBIRA TIPA 2.0 CD 120 Serijsko OptimiranoMo? 120 KM + 44 KM 164 KMNavor 320 Nm + 85 Nm 405 NmHitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/ IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130 Serijsko OptimiranoMo? 130 KM + 32 KM 162 KMNavor 310 Nm + 85 Nm 395 NmHitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h ...tudi za 136KM motorje? Navora se mi zdi da bi imel malo ve?, pa tudi kon?na brzina bi lahko bila preko 240km/h... Lp Kuscar Citiraj
Mazda323 Napisano 17. marec, 2008 Prijavi Napisano 17. marec, 2008 Ne pozabi da je tukaj ?e menjalnik... Citiraj
Symon Napisano 17. marec, 2008 Prijavi Napisano 17. marec, 2008 To so ?e tak?ne hitrosti, da se ti vse megli in se ti kar vrti v glavi. Kolikokrat letno pa gre? v Nem?ijo, da bi izkoristil tak?no brzino? OK, malo heca sedaj pa resno: Ponudba od avtoelektronike:IZBIRA ZNAMKE MAZDA IZBIRA TIPA 2.0 CD 136 Serijsko OptimiranoMo? 136 KM + 36 KM 172 KMNavor 310 Nm + 80 Nm 390 NmHitrost 198 km/h + 6 km/h 204 km/h Tehnologija klasi?no programiranjeCena z 20% DDV 649 EUR 155760 SITOpcijsko zavarovanje (garancija) 249 EUR 59760 SIT?portni zra?ni filter 79 EUR 18960 SIT Citiraj
Kuscar Napisano 19. marec, 2008 Prijavi Napisano 19. marec, 2008 Jaz tudii! Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+ Lp Kuscar Citiraj
Alex Napisano 19. marec, 2008 Prijavi Napisano 19. marec, 2008 Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+ Lp Kuscar Po mojem je teh 136 konji?ev kar spodobnih in dovolj.Sicer je pa bilo neko? ?e ugotovljeno in tudi nekje na tem forumu objavljeno (in zmerjeno na valjih),da naj bi imela 136 konjska v resnici 148 vrancev pod havbo.Najbr? je bilo japonce strah take be?tije in so napisali lepo 136 konjev(ali po strokovno 100Kw,verjetno zaradi zavarovanja),in tako se vodi v knjigi. Citiraj
RoKo Napisano 19. marec, 2008 Prijavi Napisano 19. marec, 2008 Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+ Lp Kuscar Glede dodatnega zavarovanja od avtolelektrike ne vem :ne vem: (Mogo?e ve Mazda2?)Jaz sem z mojim ?ipanjem zadovoljen, kaj ve? konji?ev pa zna ?e bit problem, ?e meni trga volan iz rok, ?e ga zgazim v trenutku do konca... Poraba pa je zeloooo odvisna, kolkokrat zgazi? do konca... Moje povpre?je je 7.2, kar je v primerjavi z Boss-om...katastrofa! Citiraj
schurda Napisano 24. september, 2008 Prijavi Napisano 24. september, 2008 Mazda2 & RoKO: Kje sta ?ipala 6-ko in kak?en motor 136KM ali kaj drugega? Ali sta dobil garancijo, ker moja jo ima ?e 2 leti, pa je ne bi rad zapravil. Sicer pa sploh ni fora v mo?i. Bistvo je v tem, da ima makina ?ez tono in pol. Pri nizkih obratih se to pozna in ne potegne takoj. Dvig navora pa pri tem zelo pomaga. Kak?ne so va?e izku?nje? RoKo: Kaj si mislil s tem, da je "v primerjavi z BOssom 7.2 katastrofa"? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.