Skoči na vsebino

chip tuning

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni !

 

Po internetu se malo gledal predelavo dizelskega motorja za mazde.Pri rsr motosport optimizacije (chip tuning) ne delajo pri avtoelktroniki pa predelavo naredijo in konje in navor kar konkretno pove?ajo.

Zdaj me pa zanima ali ima mazda pri dizlih velik tuning potencial sa recimo pri 130 km passatu konje pove?ajo za 30 km navor pa pove?ajo isto kot pri mazdi 6.Ima kdo kakne izkusnje z optimiziranjem mazde 6 in kaj vi mislite o tej optimizaciji.

 

IZBIRA TIPA 2.0 CD 120

 

Serijsko Optimirano

Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM

Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm

Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/

 

IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130

 

Serijsko Optimirano

Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM

Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm

Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h

 

 

Lp

Napisano

V eni reviji je bil test mazde 6 ,s tako optimizacijo pa je zdr?ala.Motor zdr?i, pri dizlih je problem edino lahko menjalnik ve?inoma ker navor ga uni?uje.Samo za take podatke kak je to ni problema.

Sorodnik ma na fordu enako optimiran motor , pa ga tira rad tudi pa ?e ni crknil.Ta motor je podoben, blok celo enak.

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Z Avtoelektriko smo ?e ve?krat "sodelovali" pa tudi drugi jih hvalijo, tako da jih priporo?am :bravo:

 

 

Merili so nam konje na avtih. Pa tudi ko bodo delali optimizacijo, morajo izmeriti konje pred optimizacijo in po njej!

  • 3 tedne kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Mam eno tako vpra?anje...

 

Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?

 

Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.

 

Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano
  je Mally napisal:

Bi kaj pridobil na moji ma?ini, ?e ji dam glavo ni?at, al pa ?ip notr?

 

Dobil kakega konja. ?ipanje na neturb?u, ki ni FUL navit ne da prakti?no ni?, oziroma se ne spla?a. In kak ?ip ti to misli??

 

  je Mally napisal:

Znanc je omenu, da se dobijo ?e neki valji ?udni, ki naj bi tud pripomogl k izbolj?avi.

 

WTF??? :blink:

 

  je Mally napisal:

Glede na to, da je ma?ina 1.5; 16V, pa ma tistih svojih 90KM?

 

Dosti takih nas je bilo, ampak vsi smo dojeli da se iz tega motorja ne spla?a kaj dosti ven vle?i. Na?eloma bi lahko dal delati izpu?ni sistem s klektorjem vred, CAI, ni?al glavo, jo poliral ampak potem bi bil rezultat preko 1000? dela in materiala za 10 konjev.

 

Turbo na tale motor pa jaz nekako ne bi dajal. sramezljiv

Napisano

Saj to je en izmed problemov...?e sam ne vem, kak ?ip :)

 

Uno o valjih...bom vpra?u ?e enkrat.

 

Torej zadeva ne pride v upo?tev.

 

Hmmm....

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Vse se da ce zelis investirat dovolj Eur. Vsak tam moderen 16V se da posteno navit. Vendar vecina ni pripravljena porabit potrebnih sredstev za tak projekt. Zato smo tam kjer smo.

Poseg stane vec kot je ponavadi vreden cel avto.

Napisano

Ter seveda bremze, vzmetenje, oja?itve... vse kar spada zraven pri predelavah nad +50KM recimo...

 

Pri tvojem avtu (predvidevam da se gre za 1.5 Z5 motor) je najbolje zmontirat kar B6T motor ali BPT ter tistega navit. Dost cenej in la?je. :D No...vsaj jst tak mislim...

 

:P

:)
Napisano
  je RoKo napisal:

Jaz tudii! :ouje:

 

Kje so vama pa delali? Cena, zadovoljstvo, poraba po ?ipanju? Ali se da dobiti take podatke:

 

IZBIRA TIPA 2.0 CD 120

 

Serijsko Optimirano

Mo? 120 KM + 44 KM 164 KM

Navor 320 Nm + 85 Nm 405 Nm

Hitrost 194 km/h + 8 km/h 202 km/

 

IZBIRA TIPA 1.9 TDI PD 130

 

Serijsko Optimirano

Mo? 130 KM + 32 KM 162 KM

Navor 310 Nm + 85 Nm 395 Nm

Hitrost 209 km/h + 19 km/h 228 km/h

 

 

...tudi za 136KM motorje?

 

Navora se mi zdi da bi imel malo ve?, pa tudi kon?na brzina bi lahko bila preko 240km/h... :ouje:

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Napisano

To so ?e tak?ne hitrosti, da se ti vse megli in se ti kar vrti v glavi. :hohoho: Kolikokrat letno pa gre? v Nem?ijo, da bi izkoristil tak?no brzino? :P

 

OK, malo heca sedaj pa resno:

 

Ponudba od avtoelektronike:

  Citat

IZBIRA ZNAMKE MAZDA

IZBIRA TIPA 2.0 CD 136

 

Serijsko Optimirano

Mo? 136 KM + 36 KM 172 KM

Navor 310 Nm + 80 Nm 390 Nm

Hitrost 198 km/h + 6 km/h 204 km/h

 

 

 

Tehnologija klasi?no programiranje

Cena z 20% DDV 649 EUR 155760 SIT

Opcijsko zavarovanje (garancija) 249 EUR 59760 SIT

?portni zra?ni filter 79 EUR 18960 SIT

Napisano
  je RoKo napisal:

Jaz tudii! :ouje:

 

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Napisano
  je Kuscar napisal:

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

 

Po mojem je teh 136 konji?ev kar spodobnih in dovolj.Sicer je pa bilo neko? ?e ugotovljeno in tudi nekje na tem forumu objavljeno :whatever: (in zmerjeno na valjih),da naj bi imela 136 konjska v resnici 148 vrancev pod havbo.Najbr? je bilo japonce strah take be?tije in so napisali lepo 136 konjev(ali po strokovno 100Kw,verjetno zaradi zavarovanja),in tako se vodi v knjigi. ;)

 

 

Napisano
  je Kuscar napisal:

Koliko se vama ?ipanje pozna pri porabi? Ali se pri teh avtoelektrika priporo?a da se vzame ?e zavarovanje in ali to pomeni da ti vse kar se ti eventuelno pokvari zaradi ?ipanja odpravijo na njihove stro?ke? Splo?no mnenje ?ip da/ne? Me zelo mika met 172KM namesto 136KM <_< ?e le ne bo potem povpre?na poraba 10+

 

Lp Kuscar

 

Glede dodatnega zavarovanja od avtolelektrike ne vem :ne vem: (Mogo?e ve Mazda2?)Jaz sem z mojim ?ipanjem zadovoljen, kaj ve? konji?ev pa zna ?e bit problem, ?e meni trga volan iz rok, ?e ga zgazim v trenutku do konca... :whatever:

Poraba pa je zeloooo odvisna, kolkokrat zgazi? do konca... :P

Moje povpre?je je 7.2, kar je v primerjavi z Boss-om...katastrofa! :hohoho:

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Mazda2 & RoKO: Kje sta ?ipala 6-ko in kak?en motor 136KM ali kaj drugega? Ali sta dobil garancijo, ker moja jo ima ?e 2 leti, pa je ne bi rad zapravil.

 

Sicer pa sploh ni fora v mo?i. Bistvo je v tem, da ima makina ?ez tono in pol. Pri nizkih obratih se to pozna in ne potegne takoj. Dvig navora pa pri tem zelo pomaga. Kak?ne so va?e izku?nje?

 

RoKo: Kaj si mislil s tem, da je "v primerjavi z BOssom 7.2 katastrofa"?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.