Skoči na vsebino

Je dizel pri mazdi res tako problemati?en

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav

 

Kot nekdanji uporabnik mazde (demio :) ), sem se po bolj ali manj neprijetni izku?nji s francoskim avtom (peugeot) odlo?il, da zopet preidem na japonce. Nagledal sem si mazdo 5, ki mi je posebno v?e? zaradi drsnih vrat. Edina dilema, ki me mu?i je, da se zaradi vseh te?av, ki jih o?itno ima dizelska izvedba z DPF filtrom, ne morem odlo?iti ali naj vzamem dizel. ?e ima res tak?ne te?ave, mi je kljub dejstvu, da bom delal okoli 25-30 tiso? km na leto, verjetno bolj smiselno vzeti bencinsko izvedbo. Tankal bom ve? vendar bodo pa servisi cenej?i :P , kolikor sem danes preverjal v salonu so servisi pri bencinskemu motorju cenej?i za skoraj 100 eur.

Zanima me ?e so tukaj uporabniki mazde 5 ali mazde 6, ki imajo dizel z DPF filtrom in se ne sre?ujejo s problemom DPF filtrov (dvig olja in posledi?no potrebna menjava, ?i??enje filtra na servisu-kar ne spada pod garancijo ...).

Kak?en na?in vo?nje je potreben, da do teh te?av zagotovo ne bi pri?lo in ali je ta problem malce preve? potenciran in se dogaja le tistim, ki resni?no vozijo le mestne relacije.

 

LP

Rok

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

33112_1.png

Napisano

Zgleda, da si si v zadnjem stavku ?e sam odgovoril na tvoje vpra?anje. V kolikor bo? ve?ino delal relacije kjer po pri?ganem motorju odpelje? vsaj 30-50km v enem kosu brez uga?anja motorja verjetno ne bo? imel problemov. ?e posebej ?e bo to na AC in da bo? motor spu??al tudi ?ez 3.000 obratov.

 

Zaenkrat bom delal kilometrino, ki bo verjetno poskrbela za ?i??enje filtra ampak ?ez 1 leto se bo to spremenilo in potem ne bo bo ve? toliko dolgih tur.

 

Me pa zanima ?e je tu kak?en lastnik mazde 5 1.8 bencin in kako je zadovoljen z mo?jo motorja, ker nikjer nimajo testnega bencinca.

 

LP

Napisano

Sicer nisem peljal mazde 1.8 benz ampak lahko potegnem paralelo z mazdo 6 1.8 benz, katero sem ze peljal...

ce je ta motor za 6-ko (za moje pojme) preslaboten, potem bo v visji 5-ki samo se slabse

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e na?a 5 2.0 dizl packs a punch :punk: dvomim da pol 1.8 neb naredo malo zabave je pa res da bencinc nima turbine :jezicek:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.