Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hm zdej prot ve?eru sm se ?eu mau zapelat in ker je bla ma?ina skoraj na delovni temperaturi sm jo tut mau prtisnu ene parkrat tam do 4000-4500 obratov (sm sprobavou OBDII) zdej nvm kko je kej dobr za ma?ino k laufa na takih obratih :ne vem: sam po koncu sm ?ist tko iz firbca naredu test napak in mi javi P0401 in P0404 je v zvezi z avspuhou in EGRjem mogo?e gdo ve kaj bi lahko blo? Samo zapacan EGR? :angry2: nasplo?no slabo vle?e zadne ?ase kdaj pa gdaj pa tut grdo rukne k mau bl gas pohod? kokr da bi biu zrak v cevi za nafto... :ne vem:

Napisano

ta rezervni program mi je zlo znan sam a ne omeji v rezervnem programu obrate na 1500 in pa lu?ka za motor ter zdrsavanje oz kak?na druga... ker pr men ni n? od tega :glare:

Napisano

po opisu ga me?e v rezervni program,samo brez priklopa na tester je lahko vse od A do ?. ;)

 

Igra?a NI takovsemogo?a, rezervi progam je da se ne peje? ve? kot cca 80km/h oziroma 1500 rpm.

 

Spucaj EGR

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Igra?a NI takovsemogo?a, rezervi progam je da se ne peje? ve? kot cca 80km/h oziroma 1500 rpm.

 

To je men smrdljiva Laguna II delala, ko ga je kr sama turirala na cca. 2.500 ali 2.700 obratov - 5.brzina na teh obratih pa je mela ravno cca. 90kmh na ?tevcu (posku?am pozabit grenke spomine), stopalka gasa pa je bila imuna na moje premike noge. SKRET od avta, naj ?ivi Mazdojka ?rnozmajska, slava ji. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.