Skoči na vsebino

KL-ZE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozrdav, eto kako i pi?e, tra?im KL-ZE pa ako netko ima kakvu informaciju neka se slobodno javi!

Bilo bi dobro da je s getribom i elektrikom (instalacijama) ili cijeli auto s tom ma?inom!

IPB Image
Napisano

Pozrdav, eto kako i pi?e, tra?im KL-ZE pa ako netko ima kakvu informaciju neka se slobodno javi!

Bilo bi dobro da je s getribom i elektrikom (instalacijama) ili cijeli auto s tom ma?inom!

 

 

Moze se uvoziti iz USA (motor, getriba). Ali troskovi su prilicno veliki.

A cijeli avto samo iz Japana, jer su samo tamo prodavani.

Napisano

umjesto kl-ze stavi? kl-de pa je dovoljno...

 

kl-de se nadje u slede?im vozima:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_K_engine

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moze i KL-DE da se prepravi u KL-ZE, ali opet nije to to ;)

 

Inace KL-DE moze poprilicno jeftino i lako da nadje... Kod mene se prodavala 626, ceo auto, sa tim motorom za 750e...

IPB Image
Napisano

?e enkrat: A imajo na?i ?estaki K glavo (karkoli ?e to pomeni)?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Nikoli slisal za "K" glavo. Kaj naj bi to bilo?

 

...Ford Orion K glava (uop?te K glava)... :ne vem:

 

...Prasak ume da bude glasan, ali je bezopasan. Kod injection sistema je ovo već druga pri?a, po?to tu ima vi?e vitalnih delova koji mogu biti o?tećeni. Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha... :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Tam je govora o Fordu Orionu. Tukaj pa je debata o Mazdah.

 

Nekateri motorji so isti v Fordih in Mazdah. V textu pi?e tudi: ...Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha...

Meni ?e zdej ni ?ist jasno kaj je 'takozvana K-glava' :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Noben Ford nima Mazdinih motorjev (ce odstejemo Ford Probe).

 

Razen avtov od letnika 2003 naprej ali tam nekje. Imajo 2.0 in 2.3 Mazdine motorje iz Mazde6, predvsem ameriski modeli.

 

Se zmeraj mi ni jasno kaj imajo tukaj veze Mazde?

Napisano

Mazda mx pojma nimas :D

Tudi od moje mazde je motor od forda, ker pise common rail in 2.0...tocno tko kot pri ford monedu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ampak kaj ima tukaj veze Ford? (Razen Probe)

 

?e ima Ford Probe 2.5 V6 'K glavo' jo ima tudi moja 1.8 V6! Mene samo zanima kaj to je 'takozvana K glava' :ne vem:

Druga?e pa je text povzet iz internetne strani vgrajevalca plinske instalacije.

post-245-1197613832_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

pa jim ne bi ti raj en mail?ek poslau? :P

 

Sem pa ne odgovarjajo (preve? mailov dobijo) sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mazda mx pojma nimas :D

Tudi od moje mazde je motor od forda, ker pise common rail in 2.0...tocno tko kot pri ford monedu :)

 

Ce imas Mazdo3 dizel potem je tvoj 1.6 dizel motor od Citroen/Peugeot/Ford naveze.

 

2.0 dizel od Mazde nima nic skupnega z 2.0 dizel od Forda.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.