Skoči na vsebino

KL-ZE


spigi

Priporočeno sporočilo

Pozrdav, eto kako i pi?e, tra?im KL-ZE pa ako netko ima kakvu informaciju neka se slobodno javi!

Bilo bi dobro da je s getribom i elektrikom (instalacijama) ili cijeli auto s tom ma?inom!

 

 

Moze se uvoziti iz USA (motor, getriba). Ali troskovi su prilicno veliki.

A cijeli avto samo iz Japana, jer su samo tamo prodavani.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

umjesto kl-ze stavi? kl-de pa je dovoljno...

 

kl-de se nadje u slede?im vozima:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_K_engine

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Nikoli slisal za "K" glavo. Kaj naj bi to bilo?

 

...Ford Orion K glava (uop?te K glava)... :ne vem:

 

...Prasak ume da bude glasan, ali je bezopasan. Kod injection sistema je ovo već druga pri?a, po?to tu ima vi?e vitalnih delova koji mogu biti o?tećeni. Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha... :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam je govora o Fordu Orionu. Tukaj pa je debata o Mazdah.

 

Nekateri motorji so isti v Fordih in Mazdah. V textu pi?e tudi: ...Najrizi?niji su Bosch L Jetronic sistemi i takozvana K-glava, zbog osetljive konstrukcije protokomera vazduha...

Meni ?e zdej ni ?ist jasno kaj je 'takozvana K-glava' :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne.

 

Od kje vam sploh te ideje?

 

 

ford laser in podobni, ter tudi nekatere starej?e kie, katere motorje so pa meli notr??

 

pardon za OT..

 

ford: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Laser

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak kaj ima tukaj veze Ford? (Razen Probe)

 

?e ima Ford Probe 2.5 V6 'K glavo' jo ima tudi moja 1.8 V6! Mene samo zanima kaj to je 'takozvana K glava' :ne vem:

Druga?e pa je text povzet iz internetne strani vgrajevalca plinske instalacije.

post-245-1197613832_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.