Skoči na vsebino

MX-3 iz tujine


LooK

Priporočeno sporočilo

?ivjo.

Razmi?ljam, da bi zamenjal mojo 323c za kak?no leto novej?i in kak?en konj mo?nej?o MX-3ko.

Torej pri nas jih ni takih, ki jih i??em, jih je pa precej v tujini (letnik od 1997, klima...).

Kar se ne morem odolo?iti, ?e se odlo?im za njo, je kateri motor..torej 1.6 108KM ali V6...

Vem, da je bilo ?e kar nekaj napisanega na to temo, ampak vseeno, kak?ne info bi bile zelo doborodo?le :D

Cena z obemi motorji motorja je prakti?no enaka...Zanima me predvsem vzdr?evanje, jasno mi je da je V6 dra?je, samo koliko? 108 konjska razli?ica je verjetno enako vzdr?evanje kot 323c 1.5 16V, se pravi minimalno :P lahko se pa tudi motim?

 

LP in tnx za info :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo slu?ajno sem eno na?u, ki bi ti mogo?e ustrezala, cena pa :ne vem:

 

Je pa dobra stran tegale motorja, da spada v razred registracije do 80 KW, se prav precej ugodnej?i kot za V6! :D

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1753846#

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekdo ki avte uva?a iz Nem?ije mi je sicer povedu d je prelomni datum, po katerem se da uva?at avte k nam, 1.1.1997, tko da ne vem zakaj se pol neb dal, EURO standard pa tut vrjetno odgovarja, tko da se ti spla?a mal pozanimat, ker pr nas je tele robe res malo ali ni?! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri tudi prej. Evo za ene Nissane je bila nedavno podobna debata:

 

Teli avti nimajo Euro2 norme, tako da tujino kar pozabi... razen ce ti rata tole nekak spacat:

na?eloma lahko uvoz? vendar mor? od nissan-renoult slovenija, ki je zastopnik nissanov za slo, dobit potrdilo-certifikat, da ima ta avto euro2 motor notr oz da avto zadostij neki predlogu-normi iz leta 12/94, kar na?eloma mislim da imajo vse s14najstke, nism pa zihr...

Iz tega lahko sklepamo, da se ti spla?a poklicati na MMS in jih povpra?ati o certifikatu potem pa gasa v tujino. ;) Glede na to, da je tole prenovljen motor se zna zgoditi, da so ob prenovi mislili tudi na EURO2 standard. Skratka OBVEZNO pokli?i na MMS pa bo? dobil odgovor iz prve roke.

 

Pa naj ?e kdo re?e, da nis(m)o Nissanovci koristni. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Symon: pri tvoji temi Nissanov gre ali je avto EURO2 ali ne...MX-3ka 97 je ?e EURO2, tako da pol bi mogl it. Bom pa res ?e preveril. Malo me je zmedel comment, da mora biti EURO3, kar varjetno ni res.

 

V6...vrjetno res bolj?a odlo?itev :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.