Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mene zanima ?e slu?ajno kdo ve ?e ma 1.5 motor od BA in 1.6 mx5 enake izpu?ne kolektorje oziroma ?e pa?ejo kateri drugi gor. lahko tud od katerga druzga avta?

Napisano

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

potem ena varianta bi bla tud od 1.6 323BG

Napisano

Tudi jest sem ?e iskal "?portne" izpu?ne kolektorje za 1.5 motor in na?el ni?. OK da ti nekdo naredi po naro?ilu se da ampak se ne spla?a, drago ko pes.

Napisano

MitjaMx3, ?e mi lahko samo nekaj svetuje?! :bravo:

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

 

 

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

 

 

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

Napisano

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

 

Seveda mora? imeti ???. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Res je. Izenačil bi rekord.  Ampak ok. Bo pa spet začel od začetka. 
    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.