Skoči na vsebino

Blokada motorja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ...

 

sem lastnik mazde 323f, letnik 96 in imam rahel problem ...

 

Skupaj z mojo jakno je v nekem lj. lokalu izginil tudi edini klju? mazde, ki sem ga dobil pri nakupu avtomobila. Na servisu naro?im novega ... in ga v roku 3 dneh na podlagi serijske ?t. avtomobila tudi dobim. Takoj naredim ?e dve kopiji za rezervo. B)

 

Test. Avto lepo zalaufa, po 2-3 sekundah pa motor ugasne. Pojavi se lu?ka, za katero sploh nisem vedel da obstaja, ker se prej nikoli ni pri?gala. Niti pri kontaktu... Blokada motorja. ?zmeden?

 

Na servisu izvem, da moram naro?iti klju? s ?ipom, ker ima ta model o?itno blokado motorja in s tem klju?em lahko avto le odprem voziti pa se ?al ne morem. :jupiii:

 

Aha ... ok ... in to ste glih zdej zvedel ... :whatever:

 

Kot da tega niso mogli prej povedat ... :rispekt:

 

Po drugi strani pa ... kon?no imam klju?e svoje prve nepremi?nine... :mi pijemoo:

 

 

V glavnem ... brez novega klju?a o?itno ne bo ?lo.

Cena: okoli 150 ojrov na komad, naro?iti je treba 2. :blink:

 

Kolk je ?e mazda vredna ... :blink:

 

In kon?no bistvo nakladanja ... zanima me, ?e kdo ve ali (in kje) se da blokado motorja odstranit. Cena?

300 ojrov za klju?e je mal sme?na cena. Al ne?

 

Kakr?enkoli predlog dobrodo?el. Razen kak?ne menjave ra?, klju?avnic idr.

?e ni druge variante, raje naro?im klju?e.

 

lep pozdrav, B.

Napisano
<_< ne bom dal predloga ,za sebe vem da 300 eur ne dam zato rajsi klucavnico menjam

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Ni kljucavnica. Blokada je povezana na racunalnik.

 

 

Ravno to je problem. Je treba menjat ra?unalnik, obvolansko klju?avnico, klju?avnico obojih vrat, na prtlja?niku ... Precej dela je s tem...

No zadevo sem uredil, na Mazda servisu so mi ponudil dva kodirana klju?a za reeeeees ugodno ceno. Skoraj tretjino zgoraj omenjene. Bi pa svetoval vsem, ki se vozijo naokoli z enim in edinim klju?em, naj ne ?akajo, tako kot jaz, da ostanejo ?e brez zadnjega. Posebno ?e avto rabi? vsakodnevno (recimo prevoz na delo in nazaj) je zadeva res neugodna. Tole izku?njo si bom zapomnil za nekaj ?asa ...

 

lp

Napisano

?e bi sam imel enak problem bi prav tako raje vzel 2 nova klu?a kot menjal klu?avnice!

Odli?no glavno da sedaj zadeva ?pila!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Za tvoj letnik ti nardi vsak bolj?i klju?avni?ar kopijo kodiranega klju?a za 40 ?. Konkretno ga je meni za Xedosa naredu klju?avni?ar v Mercator centru v ?i?ki. Problem je samo pri novej?ih klju?ih, kjer ne more kopirat kode, in se mora? res na AH obrnit.

 

Res pa je, da mora? imeti originalen klju?, da lahko kodo skopira preko ene ma?ince.

 

 

?e to - na kerem Mazda servisu pa dajejo 60% popusta? Tja pa rade voljem peljem svoj avto na servis... :D

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

lep pozdrav

 

?e ti morda kaj pomaga primer roverja.

 

Prvi klu? ima ?ip, drugi pa ne.

 

Tam si lahko motor v?gal tudi z klu?em brez ?ipa. (motor ima blokado, kot pi?e zgoraj)

 

Samo z rezervnim klu?em si moral "odtipkati" kodo.

 

To pa naredi? tako, da klu? zavrti? v neko srednjo lego in ga za?ne? vrteti

naprimer: 3x naprej nato 5x nazaj pa zopet 2x naprej in 8xnazaj.

 

3528 pa je bila napriner koda, ki si jo dobil ob novem avtu z klu?i.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Res je. Izenačil bi rekord.  Ampak ok. Bo pa spet začel od začetka. 
    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.