Skoči na vsebino

MEGLENKE !


KAALman

Priporočeno sporočilo

61. ?len - Uporaba lu?i na vozilu

 

 

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s pri?ganimi lu?mi.

(2) Pono?i uporablja voznik iz prej?njega odstavka praviloma ?aromete z dolgim snopom svetlobe, ki jih mora pravo?asno zasen?iti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pe?cev ali vlak, ?e vodi cesta ob ?elezni?ki progi, ali ?e je spredaj voze?e vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasen?enju ?arometov je treba prilagoditi hitrost vozila dol?ini osvetljenega dela ceste. Vo?nja samo s pozicijskimi lu?mi (lu?i za ozna?evanje vozila) v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati ?arometov z dolgim snopom svetlobe.

(4) Ob zmanj?ani vidljivosti se praviloma uporablja zasen?ene ?aromete ali ?aromete za meglo (meglenke) ali kombinacijo teh lu?i. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manj?a od 50 m. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Lu?i in odsevniki na vozilu med vo?njo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega ?lena mora voziti podnevi s pri?ganimi lu?mi za dnevno vo?njo. Kot lu?i za dnevno vo?njo se lahko uporabljajo tudi zasen?eni ?arometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanj?ana za najve? 25%. Lu?i za dnevno vo?njo ali zasen?eni ?arometi, ki se uporabljajo kot lu?i za dnevno vo?njo, so lahko pri?gane, ne da bi bile so?asno pri?gane pozicijske lu?i.

(7) Na vozi??u ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti pono?i in ob zmanj?ani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi lu?mi. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi lu?mi na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Ozna?itev vozila s pozicijskimi lu?mi ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali ?e je vozilo ustavljeno ali parkirano na ozna?enem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki pono?i ali ob zmanj?ani vidljivosti ali v predoru ne uporabi lu?i v skladu z drugim ali tretjim odstavkom tega ?lena .

(9) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju s ?etrtim, petim, ?estim ali sedmim odstavkom tega ?lena .

 

 

 

?e komu pomaga, dajte si tole zabit v tele va?e glave, ker ni mogo?e ve? gledat, koliko ljudi ne zna uporabljat meglenke, in ?e jim tale "malenkost" ne gre od rok, kako potem lahko upravljajo vozilo ???

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...&nPrek=luci

 

po moje, bi morali na?i vrli policisti tudi tukaj in tokrat ukrepati, IN PA UKREPATI PROTI TISTIM, KI V SLABI VILJIVOSTI SPLOH NE OZNA?IJO SEBE ALI SVOJEGA VOZILA - ve?inoma kolesarji in pe?ci (potem so pa spet vozniki krivi zaradi pretesnega prehitevanja in prehitre vo?nje ipd. ! )

 

http://www.varnostvprometu.org/index.php?n...nPrek=kolesarji

 

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in tukaj jaz VAS vpra?am, zakaj se vedno kasira samo hitrost voznikov motornih vozil ? je res samo hitrost nevarna ?

 

po mojem mnenju je veliko manj nevaren tist ki se vozi po a napr 180 kot pa tisti ki se vozi 70 v megli (po ac)

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...s temle rde?im se popolnoma strinjam.Matr v LJ tole na?gejo, tako ali tako je vedno kolona, ?e tako ali tako je vse osvetljeno, mislim pacienti do amena. ps. v?eraj na obvoznici (od vi?a do rudnika), pa? res da je bila megla ampak vseeno se je dalo peljati vsaj 130 km/h in seveda, pacient s XSARO, tablice itak da KR (kranjska gora) se vozi z vsemi na?ganimi meglenkami 90 km/h po prehitevalnem, vozni pa fraj. Kljub XENONU in vo?njo totalno za ritjo (ker se mi je ?e cufat za?el) sem bil prisiljen blendati da je ?lovek dojel da se vozi po AVTOCESTI...mamicu mu, takim samo izpite pobrat, potem pa so nesre?e, folk po desni prehiteva ipd.,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnja meglenka je res fuk, ko vozi? tik za nekom in pa mu tut prbli?no ne u?teka, da bi ugasnu to zadev?no, niti pol ko mu blenda?, no pol ?e se le da ga prehitim, pa mu za moment pr?gem svojo meglenko, pol jo itak ugasnem, ampak najbr? niti ne porajta kaj sm mu ?elu dopovedat! :ne vem: <_<

 

heh, ovi za tabo si pol misli, da ti samo ena ?top lu? dela ?zmeden?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ?isto res,zato pa sem jaz eliminiral zadnjo meglenko in namesto nje mi ob zaviranju zasveti na njenem mestu ?top lu?. :P

Nekaj me zanima glede prvih meglenk,ko je ?e govora o njih.Ali je po va?em bolj?e imet bolj ?voh ?arnico noter ali pa mo?nej?o?Ker imam xenonke,se mi zdi,da meglenke svetijo slab?e od kratkih lu?i(res pa je,da je svetloba meglenk bolj usmerjena v tla in bolj razpr?ena.) :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde :whatever:

 

"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.

 

Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe. :whatever:

 

mi smo se na ta ra?un ene 7 let nazaj nabil na enga golfa II... (v megli brez vsega se je vozil...) desna lu? mu ni delala, ni mel 3 ?top lu?i, megla, pa stal na casti, ni se vidlo ?miguca.... pa prletel v kluko za prikolico, seat havba pokonc, ?to?tanga v vertikalni V, lu?i po gobe, tablica mela tako lepo bunko,... :whatever:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se nebi strinjal, da samo oni....

 

mejbi ?e kak stari ?ika v cayennu al pa kak BMW, pol se pa ?e kon?a,... mi jih mamo pa smo jih sam 1x v dveh pa pol letih oz 3eh pr?gal...

 

nemci majo pa glih kontra,.... mamo enga na morju ko ma mercedes ml400 pa se ?e avtomatsko okol vozi z pozicijo pa meglenkami, ker ma mo?ne xenonke in se lahka primerjejo z dolgimi halogenkami, pa mu folk me?ika nazaj ko se pelje,... pol pa meglenke pr?ge... ka ?ele dolge po sekajo :ouje:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.