Skoči na vsebino

LJ-D?sseldorf-LJ

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker sem vedel, da bo to dolgcas od voznje (tocno 1030km) sem se odlocil, da malo dokumentiram "life on the road"...sam kaj, ko je zmanjkal baterij v Frankfurtu (sem se tam srecal z bodocim sefom) sramezljiv

 

1. Start iz LJ

Objavljena slika

 

2.Dolgcas v Karavnkah (pa se slabo povprecje, skor 1 ura, kilometrov pa 76?)

Objavljena slika

 

 

3. Avstrija...zacelo je snezit...Dunlopke po treh letih so malo popustile in je to njihova zadnja sezona

Objavljena slika

 

 

4. Snezilo je se bolj...

Objavljena slika

 

5.Ok, zdaj je pa res sneg na cesti...avstrijski cestarji so ocitno vsi "nasi", ker ni blo nobenga nikjer :)

Objavljena slika

 

6. Priblizujem se Nemciji...sneg se je spremenil v zoprn dez...

Objavljena slika

 

7. Brez hrane ne gre :)

Objavljena slika

 

8. Vhod v Nemcijo

Objavljena slika

 

 

 

9. Das Autobahn. Ja.

Objavljena slika

 

10. Za fene najbolj kmeckeg avta...

Objavljena slika

 

11. Prva pavza za lulanje in dizel, pri 532km, ob 10.43

Objavljena slika

 

12. Samo najboljse za Mazdo...Shell V power, moram pa rec, da je s tem dizlom poraba mnogo nizja (ne bom povedal za kok manj, ker mi ne bo noben verjel...se sam ne morem verjet)

Objavljena slika

 

13. Tko zgleda v resnici autobahn...veliko avtov se vec tovornjakov in neskoncne kolone..

Objavljena slika

 

14. 7 ur od starta in 815km dalec...

Objavljena slika

 

15. Vhod v Frankfurt...

Objavljena slika

 

16. Tukaj desno je Razstavisce kjer so tudi znameniti avtosalon...ogromen je.

Objavljena slika

 

 

No in pol je blo konc z baterijo...do D?sseldorfa je se nadaljnih 200km, s tem, da je blo kar guzva in je trajal...

Nauk zgodbe: mirne zivce, mocan motor (tempo je kar hud) in predvsem dobre zavore (ko moras iz 200km/h zavirat na 100 zaradih "padalcev") je vse kar rabis za voznjo po Nemciji :)

 

Skupaj je blo nekaj vec kot 2000km, 148litrov dizla, cestnine:

2x1.6(slovenija) + 7.4(vinjeta) + 2x6.5(karavanke) + 2x9.5 (tauer) + 190(dizel)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

zanimivo :ouje: lahka bi ?el mojo teto v wiesbaden pozdravit :zvizga::P zdej jo pa ti? tam ko lahka :jupiii: k v slo. je itaq ne sme? <_< u?ivaj :rispekt:

pa vidim da si, ?e se ne motim celo pot mp3 player, ali kaj podobnega poslu?al, ker dvomim, da ?e ma kdo kasete doma :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Lep opis - ampak Labi saj ve? ob kaj se bom obregni?

 

Ob porabo s Shellovim dieslom seveda. :P

 

Pri ceni, ki je za 40% vi?ja kot v Sloveniji bi morala bit tud poraba temu primerno manj?a. ?e imam z na?imi gorivi porabo 6,5l/100km bi moral imeti s Shellom 4,6l/100km, da bi bil na istem :hohoho::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Boss heh ja sej mas prav, sam za tistih parkrat na leto nima veze.

Vseeno me zanima kaksno gorivo je to, da je poraba tok manjsa?

Normalni dizel je pa 20centov manj kot V-power...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lep izletek :P

A je pol mo?no da zaradi slabe nafte BC la?e :ne vem:

 

BC la?e v vsakem primeru. :P Ker je en navaden la?njivec in meni vedno ka?e manj?o porabo,kot je realna. :D

 

 

Napisano

Lep opis - ampak Labi saj ve? ob kaj se bom obregni?

 

Ob porabo s Shellovim dieslom seveda. :P

 

Pri ceni, ki je za 40% vi?ja kot v Sloveniji bi morala bit tud poraba temu primerno manj?a. ?e imam z na?imi gorivi porabo 6,5l/100km bi moral imeti s Shellom 4,6l/100km, da bi bil na istem :hohoho::hohoho::hohoho:

 

Boss ker je tolk dau za nafto, pa mu je zmanjkal za baterije, zato pa ni vsega dokonca poslikal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Boss ker je tolk dau za nafto, pa mu je zmanjkal za baterije, zato pa ni vsega dokonca poslikal. :D

 

 

hehe...pa ga mamo - Labi busted :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

A je pol mo?no da zaradi slabe nafte BC la?e :ne vem:

 

Hmm zanimivo razmi?ljanje. Glede na to, da ne more merit pretok goriva saj se del goriva vra?a v tank sta potem verjetno mo?ni dve opciji in sicer ali se pretok meri na injektorju ali pa se pretok ra?una s pomo?jo vsesanega zraka na merilcu pretoka zraka. :ne vem:

 

?e velja slednje potem je ?isto mo?no, da bi z bolj?im gorivom BC kazal pravilno povpre?no porabo.

 

 

 

 

Please popravte me ?e se motim, ker v bistvu nimam pojma kako BC ra?una porabo. sramezljiv

33112_1.png

Napisano

...kar je se hujs zmanjkal je tud za hrano :(

faking v-power :angry:

 

neeee katastrofa - slabo si si ti tole splaniral saj bi lahko od lakote tudi ?kripnil :P

33112_1.png

Napisano

Hmm sicer bom ugibal ampak kolikor sem videl delovanje mojega ECUja (in v avtu nimam BCja) bi lahko meril in na pretoku zraka in na injektorjih kar bi bilo potem dokaj natan?no. :ne vem: Zdaj ?e kak deci ali dva la?e je pa pomoje dokaj sprejemljivo.

Napisano

Prisegam na dobri stari cager :bravo:

 

 

(to sam zato, ker nimam BC-ja) :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.