Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ojla.....

danes mi je catmobil za?el nekaj ?trajkat in sicer ko speljujem, najve?krat ko imam

?e v drugi in tam pri 2000 obratih in ve?, za?ne ?udno cukat.....to se dogaja tudi v tretji...

kaj mislite, veliki mazda?ki umi, da je narobe? to se prej ?e ni pojavljalo....avtomobilska gripa

pa upam, da je ?e mimo :)

hvala za nasvete

lp

Katt

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

ojla.....

danes mi je catmobil za?el nekaj ?trajkat in sicer ko speljujem, najve?krat ko imam

?e v drugi in tam pri 2000 obratih in ve?, za?ne ?udno cukat.....to se dogaja tudi v tretji...

kaj mislite, veliki mazda?ki umi, da je narobe? to se prej ?e ni pojavljalo....avtomobilska gripa

pa upam, da je ?e mimo :)

hvala za nasvete

lp

Katt

 

V?igalni kabli ali pa sve?ke. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V?igalni kabli ali pa sve?ke. <_<

 

 

kaj sva se zadnji? ?e menla?! :) mi o sve?kah, te na ?trajk! :(

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

polek sve?k in kablov,mo?nost ?e kak bencinski filter(?e ?e ni bil menjan)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

polek sve?k in kablov,mo?nost ?e kak bencinski filter(?e ?e ni bil menjan)

 

hmmm....mo?no, jaz ga nisem menjavala odkar je vozilo moje :) tnx! :)

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Napisano

al pa narebrena cev od filtra do ma?inke

 

:( ujao......kpa ?e je vse skup?

tnx...bo treba k kakemu zdravniku peljat :)

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja M6 (20K) se mi zadnje ?ase tud ?udn obna?a...najprej mi je cukala pri 100Kmh v 5 prestavi cca 2000rpm...to je baje obi?ajno pri dizelcah.

 

Potem so mi Sw menjal in je blo nekaj ?asa zelo dobro..se mi zdi da mi je manj ?rlo in da je tudi malo bolj veselo potegnil...

 

sedaj pa opa?am, da mi tudi ob?asno zelo rahlo nekaj cuka med 2000 in 3000 rpm (zanimivo, da se prestavna ro?ica ni? ne premika, kot bi bilo vse OK), v 2 - 5 prestavi, posebej ?e vozim z ni?jimi obrati...se mi pa tudi zdi, da mi v 3 nekam slab?e pospe?uje...

 

Kaj mislte da bi blo to?

 

Hvala!

Failing to plan is planning to fail!

Napisano

hm filter za oljem, pa saj sem pred 200 KM naredi servis na 20K...takrat naj bi ga zamenjal?!

Failing to plan is planning to fail!

Napisano

mojmu frendu je tud 323 neki cukala, pa je zamenou use zivo pa je se kr cukala, pol je pa rezervar za bencin dol uzeu je blo pa not skor 10 lotrou vode :unsure: nwm ko mu je voda not prsla :blink: zdej mu pa uredu dela :D:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.