Skoči na vsebino

Mazda 323F ni?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zelc je dau APEXE pa je avto kr konkretno po?epnu, en drug uporabnik je dau KW, pa ni biu lih zadovoljen, klopko ma avto najbl na tleh, mislm pa da ma sparco vzmeti. ?e sm se kje zmotu naj me kdo poprav :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
:bravo: jaz sem mel eibach so kar v redu pa avto ni prevec trd,najbolj pa se res posedejo sparcotove

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

H&R kupi cenovno ugodno in kvalitetno in cist dovolj nizko in udobno :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

uh...ve?na dilema :D

 

Mazdo je res te?k orng k tlehu spravit. Bi mogu bol pogledat pri USA proizvajalcih. Pri nas vsi navajajo 30-40mm, nekatere se bolj vsedejo, druge manj.

 

Sicer pa v USA dobi? tudi ni?je. Ampak ni?at 60mm brez menjave amortizerjev pa tut ni pametno. Tak da...gewinde pa 1000? :bravo::hohoho:

:)
Napisano

Ne bi vedel...take so maloprodajne cene resnih firm...

 

Problem je ker je mazda proti hondam ful visoka + prevlke blatnike ma da bi zadeva lepo zgledla. Tak da tu si mal v temi...Mal poglej na cardomain kk zgledajo slikice pa potem majo tut ponavadi napisano katere vzmeti so nabavli.

 

Ali preglej tale forum in uporabi search funkcijo

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/ :bravo:

 

To je vse kar ti lahko pomagam...ker se mi ne lub it iskat namest tebe :P

:)
Napisano

Jest imam Weitec, ni?ano mislim da 40mm, zadaj ?e ok zgleda spredaj pa niti ne drasti?no, ampak prej je bil pa traktor. No ?eprav ne zgleda nizko vsak dan ko rikverc parkiran zdrajsam zadnji lonec na ?isto obi?ajnem robniku (ne delam to zanala?? ampak no?em da mi 30cm avta gleda na cesto) :whatever:

Napisano

kle se bo? pa moral kar navaditi saj so pri nas robniki zgleda delani le za terence... ?e za moj avto, ki ni zni?an je marsikje previsoko, saj sem na dveh parkiri??ih ?e podrajsal ob robnik.

33112_1.png

Napisano

Mah jaz se robnikom itak izogibam na veliko pri meni vedno velja ni?je ko je lep?e je :D sam je pa pol jeba k je vo?nja zlo naporna k te prematava k budalo na usaki lukni :whatever:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nope...Jih pa ameri?ani na vlko notr dajejo. Mislim, da ponujajo kr dost zni?anja (celo 60mm) ampak se mi ne zdi do pametno delat brez kraj?ih amortizerjev. :P

:)
  • 4 tedne kasneje...
Napisano

jaz sem povpra?o na Hrva?kem za cene tudi za svojo f-ko...H&R-1300kn(cca. 178 EUR,samo fedri)....spustijo f-ko za 35mm,a za vse kaj je prek 42mm treba dat tudi amortizerje...mislim pa da je to cenovno ugodno.... :danzoman:

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Vrjetno blo tle najbolj primerno: 323f ba (L97) z body kitom, meu bi ma pal ni?ji, ene 20mm kaj ve? pa bo ?e ornk prehudo! :whatever:

panoramska.jpg
Napisano

Ponavadi se ne dobijo kar fedri po centimetrih. Ali 35mm ali pa pusti original. Dvomim, da bo? dobil samo 20mm ni?je fedre. Kve?jemu ve? kot 35mm. Edina varianta je nastavljivo podvozje kar je pa najmanj 3x dra?je kot sami fedri pa ?e tu je vpra?anje, ?e ni ?e na maksimumu ni?je kot 20mm poleg tega je vpra?anje, ?e kdo dela za Mazdo 323 kaj tak?nega. :(

Napisano

Hehe, ska?eva iz ene teme v drugo :D

 

Aha, jah potem pa original pustit al bo treba pa ornk pazit... :blush:

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.