Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da se mal pohvalim kak?ne avte vozim… sramezljiv

 

Sicer se avtomobilov in ?ensk ne posoja, vendar mi je sino?i prijatelj za en krog zaupal svojega Espaca (model letnik 1991 - 96) :danzoman: . Ni? posebnega bi rekel kdo, ?e nebi zadeve poganjala elektrika ?zmeden? .

Kak?nega temeljitega preizkusa po ozkih in mo?no ovinkastih gozdnih cesticah okoli ?e?njice pri Kropi ni bilo mogo?e naredit ? vse sem prevozil v 1. prestavi, ker ve? kot 60 se tam ni dalo peljati. Zanimiva je ?ista ti?ina dokler ne spelje? in se ne oglasi podvozje. Speljava? lahko samo s pritiskom na stopalko za plin ? po?asi, ali pa z uporabo sklopke kot pri obi?ajnih avtih ? hitreje, kajti pri ni? obratih je navora malo. Za vzvratno vo?njo samo preklopi? stikalo na armaturi tik ob volanu. Precej?nja te?a svin?evih akumulatorjev se pozna v strmih klancih (tam okol ?e?nice so kar strmi), kamor mora? zato pripeljat z ustreznimi vrtljaji, pri nizkih ima trofazni 51kW motor manj navora :whatever: .

Prijatelj trenutno dela na shuj?evalni ? avto pri homologaciji tudi tehtajo :huh: . Original prednji zici v Espacu tehtajo toliko, da jih te?ko dvigne?, zato jih menja s plasti?nimi ?koljkastimi. Naro?ene ima tudi nove najsodobnej?e litij-polimer akumulatorje, ki so bistveno zmogljivej?i in po kilogramih kar nekajkrat la?ji od sedanjih (cenovno naj bi tanovi "tehtali" 18 000 ojrotov ?zmeden? ). Z novimi akumulatorji bi bil lahko njegov E-Espace ?e ?isto spodoben avto. :bravo:

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

zakaj se avtov ne posoja? tega nisem nikol razumel?

sploh pa avtov in zensk ne posoja...fak...

kera primerjava ?zmeden?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi, mogo?e pa zato, ker nekateri svoje avte nekako personaliziramo in imamo do njih prav ?ustven odnos :ljubezen: .

 

Po pribli?no ?estih letih lastni?tva suzukija swifta sem moral poslu?at od vsepovsot, naj ga vendarle ?e prodam, ker po 6 letih se avta ja ?e vsak naveli?a. Moj odgovor takrat: "Po 6 letih se naveli?a? ?enske, avto ti pa po tolik?nem ?asu k srcu priraste". In ko sem po 12 letih peljal swifta na zadnjo vo?njo (prodal prijatelju), sem v grlu ?util ornk cmok :(

 

Lp M :)

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

pa to poganja cist samo elektrika a ma tud kej bencinske pomoci?

pa zanima me kako mu bodo cestnino obracunal glede nato da nima nc ccm

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

pa to poganja cist samo elektrika a ma tud kej bencinske pomoci?

pa zanima me kako mu bodo cestnino obracunal glede nato da nima nc ccm

 

Ta najmanj?o saj namre? pi?e do 1350ccm :P

33112_1.png

Napisano

Avto je mi?ljen bolj kot elektri?no gnani avtomobil in ne kot hibrid. Vseeno ima kot rezervo pod pokrovom motorja dizel agregat za primer, ?e bi v akumulatorjih zmanjkalo »?upe«. V prednjem odbija?u ima vti?nico na katero se priklopi ?ez no?. Kak?na je trenutno avtonomija ne vem. Z novimi akumulatorji bi moral imeti bistveno ve?jo in bolj?e pospe?ke, saj bo imel v njih kar 43 kWh energije ? za primerjavo, Toyota Prius ima v akujih le za 1.4 kWh energije.

 

Nekaj o tem: http://www.ad-pecjak.si/ECO/Ecar1.htm

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.