Skoči na vsebino

Vozilo je bilo ukradeno


Blinki

Priporočeno sporočilo

Italija = mafija. Pika.

Od makaronarjev samih, do posrednikov, zavarovalnice, polizie, itd... Tako da se nima smisla spra?evat kako je tako sranje v demokrati?ni republiki Italiji mo?no :)

 

Me pa kar strese ob misli, da se ti kaj takega zgodi :( Skor tako, kot ?e ti ledvice ukradejo.

 

OT: Pa Trst je na?. Pa Istra pa Dalmacija do Dubrovnika :D Pa del Hiroshime.

 

A si ti na spidu??? ?zmeden?:hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 73
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Vedno in povsod :ouje:

 

Ja pa ja! Na sre?anju ni blo videt... :blink:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?em bit OT, ampak sem prisiljena :(

@BOJ?: Kako ve?, da sem bla tisto jest? Kaj pa ?e je bil moj zlobni brat dvoj?ek? No al pa dvoj?ica, whatever :P:hohoho:

 

Da me ne bo pekla vest, glede OT: Kaj se dogaja kej z "ukradenimi" mazdicami?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?em bit OT, ampak sem prisiljena :(

@BOJ?: Kako ve?, da sem bla tisto jest? Kaj pa ?e je bil moj zlobni brat dvoj?ek? No al pa dvoj?ica, whatever :P:hohoho:

 

Da me ne bo pekla vest, glede OT: Kaj se dogaja kej z "ukradenimi" mazdicami?

 

Mislim, da je bil bolj problem tvoj dragi... :hohoho:

 

OK, dost OT

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja no, mojga ni v bazi, tako, da ne vem kje je bil prijavljen kot ukraden.

Ma to je vse zlo ?udn, moram po?akat na krimi?e, da se lotjo dela.

 

lp

Matej

 

Nekako sem re?il svojo dilemo - prodal sem M6-ko... Sem dobil ugodno priliko menjati za ?e ne dve leti star avto s 37.000 km prevo?enih in sem menjal. Sedaj sem se prelevil nazaj v voznika Audija (A4 Avant 2,0 TDI) Boss - poraba prvega rezervoarja - pri vo?nji 150-180km/h - v Zadar in nazaj - neverjetnih 6,6 l/100km :jupiii: ... No?em re?i kaj slabega o mazdah - najbr? sam nisem naletel na tako da bi kdo zgledno skrbel zanjo - pa najbr? se tudi za?etna razlika v ceni novega vozila mora nekje poznati - ampak razlika pri vo?nji je velika tako da mi ni ?al da sem menjal. Upam da me sedaj ne boste vrgli s foruma... :P

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od tedaj ko je Slovenija priklju?ena na SIS (Schengenski informacijski sistem) je bilo v Sloveniji zase?enih kar precej vozil ki so bila prijavlena kot ukradena v drugih dr?avah Evropske unije, predvsem Italiji in Nem?iji.Seveda se ta trend nadaljuje saj se vozila pozneje prijavijo kot ukradena.

 

Glede samega zasega vozila je postopek naslednji, policija na podladi raspisa v SIS vozilo zase?e za kar obvesti ODT (okro?nega dr?avnega to?ilca, kateri praviloma odredi da se vozilo zase?e in odpelje v hrambo). Nato policija preko interpola kontaktira z dr?avo raspisnico v kateri je bilo vozilo ukradeno.Da se potrdi tatvina in poda morebitna zahteva za vra?ilo vozila (o?kodovanec ali zavarovalnica ?e je bila pla?ana od?kodnina za vozilo ). To pa seveda traja kar nekaj ?asa.

Glede od?kodnine pa je tako, ?e je vozilo kupljeno preko preprodajalca vozil ti preostane samo zasebna to?ba ?e se seveda ne dogovorita druga?e.Pri avtohi?ah pa ima? veliko ve? mo?nosti da dobi? vrnjen denar ali pa drugo vozilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ni va?n kira avto hi?a je nem zaenkrat koga obto?eval ker ?e vedn upam na nek primeren dogovor z njimi ampak dokler se na policiji vse premika tako po?asi tut ne vrjamem da bodo sploh pri?li ?emu do konca al pa je vse to sam politi?na fora avti so bili po?teno kupljeni pri nas dr?ava je itaq dobila od tega davek zdaj pa nastrada narod mislim vse skup je sramota.

 

O seveda, da je va?no katera AH je. ?e ne drugega, da se jo ljudje izogibajo, da se nebo ?e kdo tako nasral kot si se ti.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js trenutno samo upam da dobim kaj nazaj o AH kjer pa sem nabavil mojo rx-8ko pa je ?koda izgubljati besed saj bomo ?e govorili o AH

 

Zj pa je zgleda najbol pametno da gremo ate prodajat v italijo in naredimo enako kot delajo oni:)

?e pa ne bo ?lo v italiji pa gremo proti bosni ...:) Nekak ?e bo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

lepo da si re?il te?ave...

 

a ma? zdaj kaj takega:

 

http://youtube.com/watch?v=pXzlKRh-w6M&feature=related

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe zabavno - iz ?portnika na terenca :o

 

Zgleda, da se zadeva obnese tudi na

 

 

Druga?e je pa zanimiv tale LandcruiserX5 samo motorr je nekam slaboten za takole te?o. 126 bencinskih konjev in 190Nm je verjetno treba kar pritiskat. :ne vem:

 

Druga? pa ?e plin notr pa si zmagal. :jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e lahko jaz nekaj vpra?am, ko se ravno navezuje na to temo (pred nakupom bi rad preveril, kar se pa? da).

Vpra?al sem na Selmar v Celje, glede centralne servisne baze oz. ali mi lahko preverijo podatke, pa? za eno Mazdo iz Nizozemske (EU). Nekje sem zasledil, da bi naj bili servisi povezani v skupno bazo (Dunaj?).

V glavnem, povedali so, da nimajo nikakr?nih podatkov o vozilih iz tujine.

Ali potem res niso vsi servisi povezani oz. ali sploh kateri je? (od A-cosmos-a ?e ?akam na odgovor)

Hvala!

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?imprej prodat

 

?e moje mnenje...

Ko sem tega terenca videl na stiliziranih fotkah sem bil prav prijetno presene?en. No, v?eraj pa sem zadevo videl od blizu pred Bauhausom v LJ in me je navdu?enje minilo. Avto je ne glede na to, da ima razne okrasne dodatke tako ?udno ?katlast, da sem imel ob?utek, da smo precej let nazaj v preteklosti. Ta, za nekatere posre?ena kombinacija Landcruiser/X5 me je asocirala na R Thalio, ko ima ?lovek ob?utek, da linije preprosto ne gredo skupaj... Da ne bo pomote, govorim samo o obliki in popolnoma osebnem vtisu v ?ivo, tako, da Blinki brez zamere. Hvala bogu, da si se re?il iz te godlje, vendar sem tudi jaz mnenja - prodat.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.