Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

en lep pozdav vsem

 

sem nov na tem forumu in kar se mazd ti?e

 

udarila je "kriza srednjih let" pa sem si kupil staro mazdo mx5

 

vse lepo in prav, lepo se vozi, skratka u?ivancija,.... nakar lepega dne ni ve? mo?i.... ko da bi avto imel 20KM

te?ko se spelje ne more pospe?evati, ko je mrzla ma?ina ga trese in ?e se plina le dotaknem ga zamori in ho?e ugasnit,.. potem ko se segreje ga je dejansko mo?no voziti a le s te?avo

 

peljal sem ga k mehaniku pa je spucal skupni vod, zamenjal sve?ke, neke cevke,.. nakar je rekel da ga je treba na tester dat da bi pokazal kje je napaka saj je prepri?an da je na elektronki.

grem na amzs, kjer me odslovijo ?e? 2 dni ni mehanikov, in tisti ki je danes tam pravi da ga ne bo na ma?ino priklopu saj nima smisla ker je prepri?an da ni elektronka saj je ?e dolgo v tem ter sumi na neko zadevo pri v?igu ( pravi kot da bi bil iz faze) ali pa na tisto zadevo za fitrom za zrak ki kontrolera pretok zraka.

 

kaj mi je ostalo kot da se odpeljem slabe volje domov :(

 

oba mehanika pa sta rekla da nima smisla da ?raufata in nabijata ure saj ?e na mazdinem servisu vejo kje je napaka bo vseeno ceneje pri njih.

meni se ne hodi na uradni servis ker imam po pravici povedano slabe izku?nje, ?e vsaki? ko sem katerikoli avto peljal tja je pri?el nazaj bolj pokvarjen kot prej. poleg tega so cene bolane

 

mi zna kdo pomagat, bi kdo vedel kje je te?ava, kdo pozna dobrega zaupanja vrednega mehanika za mazde karkoli...

 

hvala v naprej

Napisano

a za 92 letnik MX-5 rabi poseben tester :D

 

 

Tvoj mehanik naj malo pogleda kako se dela diagnostika (?e ima na podobenprincip kot MX-3) in se ne potrebuje nobenega testerja :P

 

 

Jaz bi se strinjal z mehanikom iz AMZS

Napisano

zadeva se razpleta takole

klical kolega ki dela zraven mazdinga servisa in je tip na mazdi kr ustrelil kot iz topa brez da bi avto vidu to je cin?pula.... hmm ne vem kako je lahko tako sigurn ampak sm si misu ?e ve ...

vpra?am kdaj ma cajt in kok stane pa je reku da ta teden ne in da stane 600? au?

zdej ?e bi jst bil zihr da je cin?pula bi jo lohka drgje neorginalno dubu cenej in tut delo bi bilo veliko ceneje

ampak kaj ?e ni cin?pula potem sem vrgu dnar stran.

jeba

Napisano

Joj, tole se pa mal preve? sli?, bomo pa moral kej ugodneje re?it zadevo, ?e ?eli? ti dam cifro mehankarja, k ?raufa mazdilake ?e lep cajt, pa ni ?e nobenga "ocuru"! Pa kar je najbolj?, ti ne bo kar neki u tri krasne menju, bo najprej po?tudiru in po liniji najmanj?ih stro?kov menju zadevce! :jupiii::ljubezen::ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Pozdravljeni

Na Lavrico pokli? mehanika ( ogla?evanje ) in se dogovori za pregled in ti bo vse povedal - koliko stane, kaj je potrebno postoriti in v kak?nem ?asu se da popraviti tvojo mazdico. ( ni drag ima solidneeee cene )

Lep pozdrav

Napisano

bil na servisu in so rekli da je baje zobnik na gredi motorja in ima nek luft,.. in zato ne zagrabi dobro ... bojda treba neki po?vasat pa pol pobrust da bo pasal

 

jutr pelem upam da bo to to

Napisano

da zaklju?im zgodbo...

 

 

ve?er so me klicali s servisa in rekli da je avto zrihtan

stalo me je 300 eur

avto moram re?t da dela bolje kot prej in sem vesel ko mali otrok

 

morm res pohvalt fante ki delajo v BTC - mazda, ker so res super zrihtal avto, popravili ?e ene par stvari ki jim jih sploh omenil nisem (malenkosti... ?tevec za benz ni delal sedaj dela, prestavlja se ?e la?je kot prej,...) seveda tega niso ra?unali, tako da so res za pohvalt. morm re?t da je moja prva pozitivna izku?nja od katerih koli uradnih servisov. le tako naprej!

:bravo:

Napisano

da zaklju?im zgodbo...

ve?er so me klicali s servisa in rekli da je avto zrihtan

stalo me je 300 eur

avto moram re?t da dela bolje kot prej in sem vesel ko mali otrok

 

morm res pohvalt fante ki delajo v BTC - mazda, ker so res super zrihtal avto, popravili ?e ene par stvari ki jim jih sploh omenil nisem (malenkosti... ?tevec za benz ni delal sedaj dela, prestavlja se ?e la?je kot prej,...) seveda tega niso ra?unali, tako da so res za pohvalt. morm re?t da je moja prva pozitivna izku?nja od katerih koli uradnih servisov. le tako naprej!

:bravo:

 

super zate :bravo: veselo na vo?no :jupiii:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Poobla??en servis? No ja...cena za kiler za 323F V6 je 400?, ra?unaj ?e monta?o pa je 500 <_<

 

To je ve? kot polovica cene avta :blink: Ne vem zakaj podpira? tak te sevise. Je res, da je dolo?ene zadeve bolje prepustit njim, ter dolo?ene dele kupit orginal mazda (sploh ker ponaredki ne obstajajo).

 

Je pa tudi res, da ti v?asih kak?no delo 5x kvalitetneje opravi kak "doma?" mehanik, ki sicer druga?e dela na servisu drugih avtomobilov. In si vzame ?as in ima ve? volje (ker je pa? kolega) :bravo:

:)
Napisano

Jst nkol ve? avta na poobla??en ne pelem. Dokler se je pr njih serviseru naj bi blo kao use ok, pol pa ugotovimo da sm biu zarad njihove lenobe brez zadnjih bremz. Tolk o poobla??enih servisih. Tko k prau Yavar, vid ga sam k se mem pelem :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jst nkol ve? avta na poobla??en ne pelem. Dokler se je pr njih serviseru naj bi blo kao use ok, pol pa ugotovimo da sm biu zarad njihove lenobe brez zadnjih bremz. Tolk o poobla??enih servisih. Tko k prau Yavar, vid ga sam k se mem pelem :D

 

Pa ne tega okol govort. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

zivjo

 

?e eno vpra?anje imam

 

ali kdo ve katera ma?ina ?e pa?e v mx5 ter koliko bi stala pa ?e obstaja kej k ma ve? navora v spodnjem obmo?ju vrtljajev?

Napisano

V mazdo MX5 NA (tvojo serijo) so vgrajevali 1.6 z 90 in pa 115 KM, kot mo?nej?a varjanta je bil ?e 1.9 (1840 ccm) s 140 KM, potem v NB seriji - od 1998 do nekje 2005 ali tam nekje sta bila motorja 1.6 110 KM in 1.9 140 KM, v najnovej?i verziji MX5 - NC pa je na voljo tudi motor 2.0 s 161 KM! Tolk o tem, ve? motorjev se mi zdi niti ni blo na voljo, no mogo?e za kak?ne oddaljene trge! :ne vem:

 

Kar se pa navora ti?e, pa ?e ima? sedaj 1.6, ne vem koliko bi profitiru z motorjem 1.9, kot dizel to ?e vedno ne bo vleklo v nizkih obratih, dale? od tega! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Te?ko re?i, bi pa na tvojem mestu iskal kak?no razbito s tak?nim motorjem, pa da se prodaja po kosih! :ne vem:

 

V tem primeru bi bila cena - govorim na pamet 500 EUR max, za motor, potem pa jasno monta?a itd. Mislim, da se ti ra?unica lih ne izide, se bolj spla?a ?e v osnovi mo?nej?o kupit! <_<

 

Nekaj ?asa sem se sam zanimal, da bi dal noter nek 1.8 GT motor (140 KM), vendar zaradi zadnjega pogona MX5ke je marsikaj druga?e postavljeno kot pri avtomobilih s sprednjim pogonom, tako da so me dolo?eni mojstri pou?ili, da ni lih tko, da pa? motor druga?e zasuka? in se ?e pelje?! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.