Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav! Sem va? novi souporabnik foruma. Imam Mazdo MX-3 in sicer ?e dlje ?asa. Bla?ilci amortizerjev ("guma", ki so upeti v karoserijo avtomobila) je ?e toliko izrabljena, da moram nujno zamenjati. Zdej me pa zanima, ?e me kdo lahko napoti ?e kam drugam kot samo na Anet, Motomat ali poobla??eni servis. Vsaka informacija je dobrodo?la.

L.P.

Alja?

Napisano

Matej vem da jih je kupo in so bili 100? kom., ?e se ne motim. Jaz pa sem zadevo povaril in se je prve nekaj mesec solidno obnesla (sedaj je avto razbit).

 

Videl sem jih na internetu za dosti manj, ampak potem ?e po?tnina, mogo?e carina, pa si na istem.

 

?al :(

:)
Napisano

Ta zadeva se menja enkrat na 300.000 ali vec km. Ali enkrat na 10-15 let. Tudi ce sedaj kupis novo na servisu bo to na letni ravni manj kot 10 EUR stroska. Naslednjih 15 let gotovo ne bos menjal.

Napisano

Lep pozdrav! Sem va? novi souporabnik foruma. Imam Mazdo MX-3 in sicer ?e dlje ?asa. Bla?ilci amortizerjev ("guma", ki so upeti v karoserijo avtomobila) je ?e toliko izrabljena, da moram nujno zamenjati. Zdej me pa zanima, ?e me kdo lahko napoti ?e kam drugam kot samo na Anet, Motomat ali poobla??eni servis. Vsaka informacija je dobrodo?la.

L.P.

Alja?

 

 

Hvala za podatke. Se bo treba o?itno sprijaznit s tem, da za ta model Mazde prakti?no ni delov. Upam, da kdo v Sloveniji obnavlja take zadeve.

L.P.

Napisano

To obnavlja vsak, ki obnavlja pu?e na rokah. Ampak ?e ti je zadevo pre?rla rja, potem bo moral neko naprej obnovit oz. izdelat "ohi?je" da bo nekdo drug notri napre?al gumo. moje mnenje je, da se ne spla?a.

 

Hec je, da sem jaz to imel narazen (ampak mi ?e ni sputilo) in sem potem zadevo primerno oja?al oz. fiksno privaril. Bla?ilniki se po treh mesecih (tu nekje) ?e niso ni? prito?evali in ni? "jamrali". Ni pa to najbolj pametno. ?e misli? avto dolgo vozit...potem ti ne preostane drugega. Priporo?am fehtanje za kak ?tudentski oz. gotovinski popust :P:P:P:hohoho:

:)
Napisano

To obnavlja vsak, ki obnavlja pu?e na rokah. Ampak ?e ti je zadevo pre?rla rja, potem bo moral neko naprej obnovit oz. izdelat "ohi?je" da bo nekdo drug notri napre?al gumo. moje mnenje je, da se ne spla?a.

 

Hec je, da sem jaz to imel narazen (ampak mi ?e ni sputilo) in sem potem zadevo primerno oja?al oz. fiksno privaril. Bla?ilniki se po treh mesecih (tu nekje) ?e niso ni? prito?evali in ni? "jamrali". Ni pa to najbolj pametno. ?e misli? avto dolgo vozit...potem ti ne preostane drugega. Priporo?am fehtanje za kak ?tudentski oz. gotovinski popust :P:P:P:hohoho:

 

Dan! ja morm re?t, da je Sebo res lepo skrbel za Mazdo in jaz se trudim vzdr?evat avto v enakem stanju kot ga je on, tako da avto ni kaj dosti gnil (tu pa tam kak?na malenkost) ampak ohi?je bla?ilcev je popolnoma O.K. Vpra?anje pa je, ?e bi dal obnoviti oz. zamenjati gumo, ali bi bilo to res kvalitetno tako kot mora biti ali...? kar se pa ti?e strica na Lavrici, se pa vidi, da rahlo izkori??a sceno, ker pri stricu pri?param celih 10? v primerjavi z poobla??enim servisom.

Pa hvala za nasvet!

L.P.

Napisano

Pozdravljeni

Skoraj ne morem verjeti, da je tako majhna razlika v ceni. Kakor je meni znano Mehanik na lavrici ra?una okoli 110,00? za en amortizer v to ceno je vklu?en material in delo. Kakor sem jaz dobila informacijo na servisu v btc je samo rezervni del dra?ji tako, da ne vem, ali tam delajo potem zastonj, da je tako majna razlika v kon?ni ceni?

Lep pozdrav

Napisano

U matr, 110? po komadu je veliiik, men jih bo za okol 100-150? use 4, odvisno kaj bo ?e kj zravn za zamenjat (k?na ?al?ka, gumica :ne vem: ).

Je pa neki popusta ker se poznamo, drga? bi blo mal dra?ji.

Aja jst govorim o amortizerjih, vi mate z ne?em drugim probleme :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Pozdravljeni

Skoraj ne morem verjeti, da je tako majhna razlika v ceni. Kakor je meni znano Mehanik na lavrici ra?una okoli 110,00? za en amortizer v to ceno je vklu?en material in delo. Kakor sem jaz dobila informacijo na servisu v btc je samo rezervni del dra?ji tako, da ne vem, ali tam delajo potem zastonj, da je tako majna razlika v kon?ni ceni?

Lep pozdrav

 

Hy!

Ja moram priznat, da sem zadnji? pozabil dopisati, da nekoga poznam na Mazdinem servisu, ki mi ceneje zrihta dele. Kar se ti?e pa strica na Lavrici, pa dele proda po ni?ji ceni samo v primeru, da pri njemu tudi vse "premontira?" in si mo?akar vzame na menjavo enega bla?ilca 40?, ki pa druga?e pride pri Monroju menjava vseh ?tirih bla?ilcev 60?. Druga?e pa pride na poobla??enem servisu cena 4-ih bla?ilcev cca450? + 60? za premonta?o =510? Na lavrici pa pride cca 440?. ?al se meni osebno zdi na nek na?in izkori??anje mene sicer re?uje, ker nekoga poznam) in zaradi parih evrov tudi iz principa ne bi tega opravil pri njem. ?al je pa stvar taka, da ?e danes nekje nekoga pozna?, ?ude?no dobiva? stvari po 20-30% off.

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.