Skoči na vsebino

Vzmeti


Don

Priporočeno sporočilo

Model brez zamere, samo malo heca pa mora bit. sramezljiv Vedno se vsak odlo?i kakor mu najbolj pa?e in ustreza, tudi finan?no. Upam da bo? zadovoljen z rezultati in bo? potem delil izku?nje z drugimi ki bodo v prihodnosti na tvojem mestu.

 

Ej, ne sorry, nism tko mislu k si ti razumel. :D Sej zato sem spra?eval da mi poveste, kar vi veste. Itak, hec pa more bit.

 

Zdej bom pa pa? poskusni zaj?ek VOGKLANDA ... :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Evo kon?no smo zrihtal.

Zaenkrat sm kr zadovoljen, morm re?t da sm presene?en kr niti ne buta tko mo?no k se ?ez luknje pelje? in pa tut ni pretirano nizka. Kok se dr?i, ?e, zahvaljujo? vremenu ne vem ...

 

Upam da bom lahk pri?el na naslednjue sre?anje da boste mal pokomentiral (marko ti sploh, k ve? kko priblji?no more bit) :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi se delal norca? Doskrat sem ?e zasledil to ime vzmeti in mislim, da ne bi smele bit slabe.

 

Glede nabijanja in poskakovanja...Vse "zni?ane" vzmeti delujejo progresivno. Kaj to pomeni? Da se ji s pritiskom oz. hodom spreminja sama trdota vzmeti. Ko je stinjena 5cm ima X N/cm, ko pa je na 10cm pa ima recimo 3X N/cm. Tako nekako. Bolj ko je avto obte?en itd, bolj trda je fedra. To pomeni, da ne bo? ?utu poskakovanja dokler se ne bo? konkretno peljal po neravninah, ko se bo vzmet v trenutku dovolj stisnila in potem "iztrelila" avto v nebo.

 

Ve?inoma so vse te fedre dober nakup, ki bi jih ?e moral imeti vsak serijski avto (po mojem mnenju). Ampak pogoj so dovolj dobri bla?ilniki, ki fedro "umirijo".

 

Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi...

 

:bravo:

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi...

 

:bravo:

 

Pol pa feltne trpijo in se upogibajo, ali pa poden drsa...., sam va?no da ql zgleda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi se delal norca? Doskrat sem ?e zasledil to ime vzmeti in mislim, da ne bi smele bit slabe.

 

Glede nabijanja in poskakovanja...Vse "zni?ane" vzmeti delujejo progresivno. Kaj to pomeni? Da se ji s pritiskom oz. hodom spreminja sama trdota vzmeti. Ko je stinjena 5cm ima X N/cm, ko pa je na 10cm pa ima recimo 3X N/cm. Tako nekako. Bolj ko je avto obte?en itd, bolj trda je fedra. To pomeni, da ne bo? ?utu poskakovanja dokler se ne bo? konkretno peljal po neravninah, ko se bo vzmet v trenutku dovolj stisnila in potem "iztrelila" avto v nebo.

 

Ve?inoma so vse te fedre dober nakup, ki bi jih ?e moral imeti vsak serijski avto (po mojem mnenju). Ampak pogoj so dovolj dobri bla?ilniki, ki fedro "umirijo".

 

Ho?em u bistvu samo povedati, da pazljivo ?ez luknjaste ovinke ali ovinke z grbinami, previsi...

 

:bravo:

 

Ja morm re?t da j kr neki "bouncing-a", glede na prvotno stanje pa je veliko bolj?e, sploh pri "hitrih zavojih levo desno" ni treba avtomobila ?akat da se umiri k puding. :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa lega Mazda vs. Honda?

 

 

Mojo misli? verjetno ne?

 

Jah, morm re?t da tut honda ni bla ?voh, sploh za tistih bogih 90 konjev pa 8 ventilov, SOHC ... (dol je dala recimo megane-a 1.4 16V)

 

Mela je bolj kvalitetne tapete recimo po tleh, kar se je zlo poznalo pri sesanju.

 

Pila mi je nekje 6 l. (rekord je bil celo 5.6 l.) tudi servis je bil cenej. Mazda recimo od 7.5 l. do 9 l.

 

Sej bi reku tut, da je mela obilo prostora, sam to je ?e druga zgodba in avto narejen drugim potrebam ...

 

Veliko la?je si dobil dele kot za MX-3, ki so bli tudi cenej?i ...

 

In pa, kakor sem zvedu je mela ?e nekje 300.000Km, in morm re?t da je delala k urca! :rispekt:

 

karoserija je bla veliko bolj ?vrsta kot pri mazdi (recimo da jo parkiram tako, da je prednje kolo na hrib?ku, se vrata kr postrani zaprejo) ?zmeden? O.K. sej zastopm da je kupe, in da ma vrata dolga ?ez cel avto, ampak k sm prvi? to vidu me je kr zmrazilo ...

 

Pri mazdi pa se najbolj pozna pri ?portni vo?nji :bravo: tukaj jih ne mor? primerjat, mogo?e samo to: Honda je ?la v 2. 100km/h, v 3. 150Km/h, 4. 190Km/h, 5. 210Km/h po klancu seveda. Pri MX-3 me recimo moti ker 2. ne gre do 100Km/h, so pa bolj?i pospe?ki - 3, gre nekje do 130Km/h, 4. 165Km/h, ?e se ne motim ...

 

Bolj je "tiha" pri visokih hitrostih, in se veliko hitreje ustavi? :rispekt:

 

Ma OGROMNO ve? navora kot honda (pod 2500RPM ni ?la dejansko nikamor in ?e nisi z drugo z zaletom prigonu v hrib nad 2500 si moral obvezno menjat v 1. da ne govorim ?e so bli v avtu 4 osebe) isti "problem" je nastajal na AC, ko je morala velikokrat 4. pomagat kar se pri MX-3 nikoli ?e ni zgodilo ... K sm jo kupu sm ?e sumu da je dizl :hohoho:

 

in pa ZooM - ZooM je!! :ouje:

 

P.S. Pa nekatere ?enske bolj na MX-3 padejo k na civica ... :P

 

?e se pa ?e kej spomnim pa napi?em, al pa vpra?te kr verjamem da sm velik pozabu napisat.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom spet tukaj vpra?ala...

Imam te?avico z zadnjim amortizerjem. Pred kratkim sem menjala vzmeti (-30mm) in po 14 dnevih mi je odpovedal zadnji desni amortizer. Ful nabija in ob?aso tudi "ostane v luftu". Ker vem da to ni varno in tudi vozne lastnosti niso tak?ne kot bi morale biti, morem nekaj ukreniti :D . Mi lahko kdo svetuje kaj bi blo najbolj?e za neko normalno ceno. Avto ima okoli 280kkm in ?e niso bili menjani amortizerji - vsaj tak mi je blo re?eno. Na amortizerju v lj so mi rekli, da mi jih obnovijo, str?ajo ipd...Sam je taka kr neprijazna cena :( . Bi blo vredu, ?e menjam kar nazaj z originali?

 

Hvala za nasvete :cheers:

 

lp

Icewoman is here!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo tako: ko "rukne", amortizer ostane v poziciji kot da nebi bil avto ni? zni?an.

Pa vidi se odznotraj ko je una guma preko kak je poknila in tam vmes nastane 2-3 cm razmaka. :ne vem:

Icewoman is here!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo tako: ko "rukne", amortizer ostane v poziciji kot da nebi bil avto ni? zni?an.

Pa vidi se odznotraj ko je una guma preko kak je poknila in tam vmes nastane 2-3 cm razmaka. :ne vem:

 

To mora biti feder, ker z fedrom vi?amo-ni?amo avto ne z amortizerjem. :ne vem:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.