Skoči na vsebino

Vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To mora biti feder, ker z fedrom vi?amo-ni?amo avto ne z amortizerjem. :ne vem:

 

jst tut tko mislem, al pa se ti feder ni lepo "usedel". za 626 ne vem, vem pa da majo nekter tut fedre, ki se razlikujejo (levi - desni)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

Icewoman is here!
Napisano

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

 

Pa kej po?i k pade nazaj dol (v trenutku spremeni polo?aj?), al se pa? samo stisne k goba?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ni? ne po?i, ko gre skupaj. Lepo po?epne.

Poka pa ful po na?ih "lepih" cestah. :angry:

Icewoman is here!
Napisano

da nima? kak stabilizator zani? ali pa se kaj zatika

 

to sigurno ni feder ja :)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

Icewoman is here!
Napisano

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

 

Velik mo?nosti je da crkne po tem ko si dala kraj?e fedre. BTW kolk kraj? pa so?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ne diplomirat To je ravno tako lahko amortizer! :whatever: To se je zgodilo na na?em Sunnyu. Sicer je bil morebiten krivec udarec v podvozje in za mogo?e kak mm zvit cilinder ampak vseeno. Ko si avto prijel za blatnik in potegnil gor, je ostal kar gor, ko si ga pritisnil dol je bil spet na normalni poziciji. :blink:

Napisano

Ne vem...naj ti en majster v bli?eni pogleda.

 

Tak za info so novi amortizerji cca. 100-120? po paru.

 

Najceneje jih obnavlja Vuga v Novi Gorici. Jaz sem do sedaj bil zadovoljen z njim. :P

:)
Napisano

<_< ce ma avto res se prve amortizerje sploh ne vem zakaj jih se nisi menjala ker zdaj ko je spuscen sigurno ne delujejo tak kot bi mogli,kljub temu da je trd in se drzi zdaj ceste,sedaj so bolj obremenjeni,res da spet vse stane samo ce se enkrat nekaj dela se posebno na starejsih avtih se mora prav naret,avto se bos verjetno dolgo mela tako da priporocam menjavo vseh stirih amortizerjev,pol pa bos videla razliko pri voznji

:( drugace pa mam jaz tudi en primer od nase skode felicije ki smo jo pred leti imeli pa je se en zaleto odzadi pa so avto popravli in pol se moja mati vozi in avto na eni strani obcasno ostane doli ko ki rukne in gre na servis in tam pusti avto dva dni in ji recejo da ni nic narobe da so se vozli in tudi obtezli avto :blink: mati pride domu in opet isto,in je bla jeza na visku,potem pa jaz lepo avto dvignem,odstranim amortizer ven in seveda vidim zakaj se to dogaja,ker je bila batnica kar fajn zvita in gremo na servis jim vrzem amortizer na pult se zderem kako so nesposobni in pol dobimo drugiga in grem domu :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tako je zdaj na stvari...

1. Obnova in tr?anje obstoje?ih je 68? (x2)

2. Nov pride 72? Monroe (original) (x2)

 

Demonta?a in monta?a pri Amortizeru je 16,80? x 2, ?e pa kupim nove in "privat" menjam pa mi bo ra?unal ene 20-30? monta?o...

 

V soboto pa grem preverit k ASR-u v MB koliko bi pri?li novi malo ala sportive Monroe... ki bi ?li k mojim -30mm fedram...

 

Kaj svetujete oz. za katero opcijo bi se vi odlo?li?

 

tnx :D

Icewoman is here!
  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.