Skoči na vsebino

Tekoce-vzdrzevanje


Priporočeno sporočilo

Tukaj bi mogoce lahko napisali kateri rezervni deli, kje se dobijo, koliko stanejo, predvsem potrosni materijal, ki se uporablja pri rednih servisih. Tako da dobimo orientacijo kake so cene, oziroma kje se spla?a kupovat. Ina pa tudi kje se ne spla?a, zaradi cene oziroma kvalitete materijala-delov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xedos 6 2.0 V6

Sprednji diski Brembo 16 kSIT

Sprednje zavorne polscice Textar 13 kSIT

Zadnje zavorne ploscice 9 kSIT

4 l olja za motor Vaalvoline SynPower 8 kSIT

Oljni filter 1.200 SIT

+ eno popoldne dela v garazi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xedos6 2.0V6 - bencinski filter 3200 sit + 1 ura dela, v garazi.

Spotoma se ciscenje lopute za plin.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

YavarYe X6V6:

 

Ali mi lahko napi?e?, kje v Sloveniji si kupil Brembo diske in Textar plo??ice. Jih bom kupil ob naslednji prilo?nosti.

 

Zadnji? sem lepo "razgibaval" svojega xedosa po Vi?njegorskem klancu navzgor, je lepo ?lo 180, in sem se ?e veselil spusta, ko ga bom pognal kolikor se da...

In glej ga zlomka, ravno ko sem pospe?eval (nekje ?ez 210) se je eden voznik dosti pred mano odlo?il prehitevat. Ok, pa gremo malo bremzat... ?ez eno 10 sekund sem moral SPUSTIT PEDALO ker je tako hudo treslo, in hkrati ni? zmanj?evalo hitrost, da ni bilo nobenega smisla dlje vztrajati pri tem po?etju... Sre?a da sem do tedaj ?e zadosti zmanj?al hitrost da sem lahko pre?altal v 4. inpo?akal, da gospod dedek, z klobukom na glavi v avtu :) , lepo prehiti in zavije nazaj na levi pas...

 

Definitivno rabim malo bolj?e diske in plo??ice. Torej YavarYe, PLEASE !!! :bravo:

 

P.s. : Saj ve? kako sva zmenjena glede ostalega: Pokli?i me ko bo? pripravljen, da se lotiva dela: pregledal bo? mojo X6 in podal svoje mnenje. Verjetno mi bo? tudi kaj prodal. Morda bom imel sre?no in mi bo? zrihtal serviserja, morda mi bo? ti pomagal ?

 

L.p. ?eljko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA mislim da bo ta tem dobre plodove obrodila.......

 

 

No zdej me pa zanima kolko pridejo kej diski in plo??ice za mazdo 3.....namre?....skorej polovico sem ji ?e zrabil..... :ne vem:

 

 

LP dAVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vi?njegorskem klancu navzgor, je lepo ?lo 180, in sem se ?e veselil spusta, ko ga bom pognal kolikor se da...

 

Samo 180 v klanec, nekaj ne ?tima pri tvojem avtu, jaz se spodaj peljem 140-150, na vrhu pa 200-210 tam vmes nekje. Vse to pa dela samo v 5. prestavi, samo gas dam pa je.Vs e to po ?tevcu seveda. Druga?e pa takohitrost kot ta avto zmore, ?tevec je NE more pokazat, se mo prej neha. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Torej: Mehanik ki mi ga je priporo?il YavarYe je ugotovil da so diski pregreti in plo??ice slabe kvalitete. Zadeva ni porabljena ampak pregreta... Po njegovih besedah so na mojem modelu avta (X6V6) original sprednje zavore premajhne, in se prehitro pregrejejo na dalj?em bremzanju (poglej mojo prej?njo objavo).

 

Kvalitetne sprednje diske ki jih izdeluje nem?ki proizvajalec HP sem dobil za 18.000 in par bolj?ih plo??ic za 10.000.

 

 

Zdaj pa upam da bodo nekaj ?asa bremzale brez tresenja...

 

Seveda jih je treba na za?etku 1000 km ?parat, preden za?nemo z tapravimi "pojemki"...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem ga kon?no na gamo peljal......malo podmazali polosovine...zaradi tistega metalnega klinkanja, in nalo?ili nov software....zaradi previsoke poraba.....

 

Kaj bo pa naprej bomo pa vidli.....sicer sem pa ostal zelo prijetno presene?en na ustre?ljivost uslu?bencev na gami, ?e posebej G. Bunderla...

 

 

Samo pohvale torej....

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...zaradi tistega metalnega klinkanja, in nalo?ili nov software....zaradi previsoke poraba.....

 

 

Kako metalno klinkanje si pa sli?al oz. opazil?? ?zmeden? Za porabo pa dr?im pesti,da se ti bo zmanj?ala... :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za link,sn prebral vse poste!! :whatever: Se bom pa ju3 to?no posvetil temu klenkanju pri moji 3ki,pa bom pozorno poslu?al,?e se tudi kaj ?uje!! B)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.