Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Imam Mazdo 5 CD110 TX

 

Spet se ogla?am po polletnem ?asu. Pred tem sem ?e imel te?ave z Mazdo 5 in sicer z DPF filtrom. Avto je bil star pol leta. Takrat so mi o?istili filter, menjali olje (kar sem po?teno pla?al). Sedaj se mi je na avtocesti pri hitrosti 135km/h s tempomatom, kar naenkrat zadaj zaćel kadit mo?an bel dim. Izklopil sem ga s tempomata, prestavil v ni?jo da upo?asnim, vendar mi je med prestavljanjem obrate motorja nabil do konca, in tako vsaki? ko sem stisnil sklopko. Hotel sem se ustaviti vendar mi je avto kr vleku (kot bi se zataknil gas). Potem sem avto ugasnil in klju? vzel iz klju?avnice vendar je avto ?e kr ?el. Po nekaj ?asa sem ga le uspel ustaviti. Ko so me do?lepali na servis mi je povedal da poznajo tak primer (meli so ga pred kratkim na Mazdi 6) in da bo potrebno menjati ma?ino in ?e cel kup drugi stvari. Vse krije garancija.

 

Zanima me kak?na je varjanta da bi lahko zahteval nov avto (moj je star 1 leto in 3 mesece) in razumno dopla?al razliko. Vendar bi verjetno vzel bencinarja, ker delam veliko kratkih relacij (pri prodaji mi niso omenili da je avto namenjen za dalj?e relacije)?

 

LP, DVDavy

Napisano

Auch, kakor vem se ponavadi taka zadeva zgodi, ko potegne olje skoz turbino al pa oddu?nik in sam sebe napaja z gorljivo snovjo (tokrat z oljem oiroma oljnimi hlapi) tako, da tud, ?e iztakne? klju? motor ?e kar laufa in to v iberture. Edina re?itev je pustiti avto v najvi?ji prestavi in zavirati do zaustavitve, da se bo motor sam zadu?i. Lohk sicer ?aka?, da pokur ves olje in pol crkne sam od sebe ampak to ni glih re?itev saj pred tem ?e naredi ?kodo zaradi visokih obratov.

 

Sicer mi ni jasno zakaj bodo cel motor menjali? A ti je bate skurilo? Zvilo ojnice zaradi previsokih obratov?

 

So pa za take zadeve najbolj dovzetni motorji 1.9 dCi od Renaulta predvsem v Lagunah prej?nje generacije.

 

Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore.

33112_1.png

Napisano

Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam.

Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd...

Napisano

Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam.

Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd...

 

Ja,to z DPF-jem je eden glavnih problemov,ki jih je zaslediti na novej?ih(face-liftanih) 6-kah. :ne vem:

Ne vem,?e so z novimi 6-kami to re?ili v redu...

 

 

Napisano

Evo pa sem ga dobi nazaj ;) So mi ga pri Cosmosu zrihtral in vse je tipitopi. Ja glede DPF so pa povedal, da je to problem zdej pri vseh dizla?ih (novih), ker je problem pri kurjenju saj in se s tem pove?uje nivo olja v ma?ini, pol pa pride do tega. So pa ful prjazni in vse razlo?l kok pa kej deluje (sem pa? lajik ki se ne spoznam na motorje).

Napisano

Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore.

 

Torej sem imel le prav...

 

In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture?

33112_1.png

Napisano

Torej sem imel le prav...

 

In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture?

 

Verjetno bodo kako pametno rekli v stilu:ne se vozit z njim po mestu. :P To ni mestni avto.?e se vozi? po mestu,ti je ?isto dovolj mali benzinar.To je to,ni pomo?i...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.