Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto mi trese (MX-5 '93), sploh se ?uti tm nad 100km/h. Gume so ble dobro centrirane, optiko sm naredu. Avto se pelje precej bolj?, ampak pri tresenju ni to ni? pomagalo. Sumim, da opleta kardan. Kdo ve, kje se da to preverit pa centrirat in prbli?no kolk to stane? :ph34r:

 

LP

Napisano

Pelji h kaksnemu mehaniku in bo pogledal kako je zmontiran kardan, ce ni kaksen nosilec zanic.

Ce ga o vzel dol se potem lahko nese na Avtoobnovo preverit v kaksnem stanju je.

Napisano

K?no priporo?ilo za koga k je maher za mazde, po mo?nosti okrog dom?al. Z mojim na vasi se ne razumeva ve? najbolj?...

Napisano

Obnovijo in centrirajo ti lahko tudi na dunajski FD AVTODELI.

 

Verjetno ma? samo kak le?aj ali pa gumi nosilec bol bogi na kardanu, pa so potem vibracije.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dans sm pelju premontirat gume pa smo ugotovil da so distan?niki 4x preveliki, moja mazda ma 46mm, od feltn notranji je pa 68mm. ?udn da nism nikol ?e opazu tega odkar sm avto nabavu... :blink: Upam da je to vzrok tresenja, druga? pa ?e kardan pride na vrsto.

Napisano

Mislim, da bojo distan?niki :bravo: sploh ?e niso originalni oz. ?e nimajo centrirnega roba narejenega. Tak?ni so tudi zelo nevarni!

:)
Napisano

Centrirnih obro?kih...

 

Jah no odgovor mas na dlani... :)

Me pa cudi, da niso feltne nc poskodovane...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem zamenjal centrirne obro?ke, zdej pa?e feltna gor k ata na mamo. Je mal bolj?, ampak temeljnega vzroka tresenja pa s tem nisem odstranu.

 

Nad 100km/h se za?ne veselica, ob?utek pa mam, da pr ni?jih hitrostih tud vibrira. ?al je takrat te?ko razlo?it kaj je od nepravilnosti na cesti, kaj pa od avta.

 

Kako naprej? :(

Napisano

Majster, si pomislil, da je mogo?e kak problem v amortizerjih ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.