Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto mi trese (MX-5 '93), sploh se ?uti tm nad 100km/h. Gume so ble dobro centrirane, optiko sm naredu. Avto se pelje precej bolj?, ampak pri tresenju ni to ni? pomagalo. Sumim, da opleta kardan. Kdo ve, kje se da to preverit pa centrirat in prbli?no kolk to stane? :ph34r:

 

LP

Napisano

Pelji h kaksnemu mehaniku in bo pogledal kako je zmontiran kardan, ce ni kaksen nosilec zanic.

Ce ga o vzel dol se potem lahko nese na Avtoobnovo preverit v kaksnem stanju je.

Napisano

K?no priporo?ilo za koga k je maher za mazde, po mo?nosti okrog dom?al. Z mojim na vasi se ne razumeva ve? najbolj?...

Napisano

Obnovijo in centrirajo ti lahko tudi na dunajski FD AVTODELI.

 

Verjetno ma? samo kak le?aj ali pa gumi nosilec bol bogi na kardanu, pa so potem vibracije.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dans sm pelju premontirat gume pa smo ugotovil da so distan?niki 4x preveliki, moja mazda ma 46mm, od feltn notranji je pa 68mm. ?udn da nism nikol ?e opazu tega odkar sm avto nabavu... :blink: Upam da je to vzrok tresenja, druga? pa ?e kardan pride na vrsto.

Napisano

Mislim, da bojo distan?niki :bravo: sploh ?e niso originalni oz. ?e nimajo centrirnega roba narejenega. Tak?ni so tudi zelo nevarni!

:)
Napisano

Centrirnih obro?kih...

 

Jah no odgovor mas na dlani... :)

Me pa cudi, da niso feltne nc poskodovane...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem zamenjal centrirne obro?ke, zdej pa?e feltna gor k ata na mamo. Je mal bolj?, ampak temeljnega vzroka tresenja pa s tem nisem odstranu.

 

Nad 100km/h se za?ne veselica, ob?utek pa mam, da pr ni?jih hitrostih tud vibrira. ?al je takrat te?ko razlo?it kaj je od nepravilnosti na cesti, kaj pa od avta.

 

Kako naprej? :(

Napisano

Majster, si pomislil, da je mogo?e kak problem v amortizerjih ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.