Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto mi trese (MX-5 '93), sploh se ?uti tm nad 100km/h. Gume so ble dobro centrirane, optiko sm naredu. Avto se pelje precej bolj?, ampak pri tresenju ni to ni? pomagalo. Sumim, da opleta kardan. Kdo ve, kje se da to preverit pa centrirat in prbli?no kolk to stane? :ph34r:

 

LP

Napisano

Pelji h kaksnemu mehaniku in bo pogledal kako je zmontiran kardan, ce ni kaksen nosilec zanic.

Ce ga o vzel dol se potem lahko nese na Avtoobnovo preverit v kaksnem stanju je.

Napisano

K?no priporo?ilo za koga k je maher za mazde, po mo?nosti okrog dom?al. Z mojim na vasi se ne razumeva ve? najbolj?...

Napisano

Obnovijo in centrirajo ti lahko tudi na dunajski FD AVTODELI.

 

Verjetno ma? samo kak le?aj ali pa gumi nosilec bol bogi na kardanu, pa so potem vibracije.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dans sm pelju premontirat gume pa smo ugotovil da so distan?niki 4x preveliki, moja mazda ma 46mm, od feltn notranji je pa 68mm. ?udn da nism nikol ?e opazu tega odkar sm avto nabavu... :blink: Upam da je to vzrok tresenja, druga? pa ?e kardan pride na vrsto.

Napisano

Mislim, da bojo distan?niki :bravo: sploh ?e niso originalni oz. ?e nimajo centrirnega roba narejenega. Tak?ni so tudi zelo nevarni!

:)
Napisano

Centrirnih obro?kih...

 

Jah no odgovor mas na dlani... :)

Me pa cudi, da niso feltne nc poskodovane...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sem zamenjal centrirne obro?ke, zdej pa?e feltna gor k ata na mamo. Je mal bolj?, ampak temeljnega vzroka tresenja pa s tem nisem odstranu.

 

Nad 100km/h se za?ne veselica, ob?utek pa mam, da pr ni?jih hitrostih tud vibrira. ?al je takrat te?ko razlo?it kaj je od nepravilnosti na cesti, kaj pa od avta.

 

Kako naprej? :(

Napisano

Majster, si pomislil, da je mogo?e kak problem v amortizerjih ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.