Skoči na vsebino

Mazda 3 CD110TX-DIESEL

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem avto in sem gledal Mazdo 3 CD110TX-DIESEL. Cena avta je 11.900 in je letnik 2004. Prodaja se pri SELMARJU v Celju. Povezava: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2069880#

 

A je kdo tu ko ima Mazdo 3 in lahko pove svojo izku?njo? Zanima me kako je avto vzdr?ljiv in kak?na je dejanska poraba goriva?

 

kak?ni stro?ki pa so glede servisov in podobnega?

 

A mogo?e kdo ve kje izdelujejo mazdo 3?

 

Hvala za Va?e odgovore

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mazdo 3 izdelujejo na Japonskem. Imam mazdo 3, sicer bencinarja 1.6 in doslej nisem imel nikakr?nih te?av. Mojo porabo si lahko ogleda? tukaj http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=5846 , pri dizlu lahko ra?una? z do dvema litroma manj?o porabo od moje (seveda, ?e nima? spodnjih ekstremitet z ute?mi popolnjenih). Pojdi pa vsekakor na splet pogledat www.poraba.com, izberi modele mazde 3 dizel in si oglej dejasnke porabe lastnikov. Osebno sem se odlo?il za bencinarja tudi zaradi cenej?ega vzdr?evanja saj te pri dizlu na 120.000 km ?aka veliki servis zaradi pogonskih jermenov (600 eur, ?e ne ve?), medtem ko imajo bencinarji zaradi pogonske verige ta dra?ji servis ?ele pri 240.000 km. Zato je klju?nega pomena, da kupi? trojko s potrjeno servisno knjigo oz. avto z preverjeno zgodovino. Najbolje bo, ?e i??e? opcijo nakup na domu, se pravi od 1.lastnika, z realno kilometra?o (preverljivo na servisu), pa glej,da ne bo? ti tisti, ki bo moral takoj veliki servis pla?ati. Pogajaj se za toliko ni?jo ceno, pa?. Vsekakor pa riskiraj tistih 90 eur in se dogovori s prodajalcem za preventivni pregled pri AMZS (kompletni pregled vozila, dokumentacije in pregled debeline laka z laserjem). :policaj:

 

Osebno sem svojo trojko kupil na popolnoma identi?en na?in kot je zgoraj opisano in imam mir :vesel: . Ogleda? si jo lahko s klikom na moj nick. Glede servisov pa je tako...pri mojem bencinarju jih imam na 20.000 km oz. 1 leto (kar je prej), ra?uni od 1.lastnika na poobla??enih servisih (rednih) v Ljubljani pa ne presegajo 228 eur (oz. so bili manj?i od navedenega).

 

 

Veliko pa si lahko o trojki prebere? tudi tu http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=2627

 

Gre sicer za test bencinarja kakr?en je moj, ampak kjer ni omenjan motor oz. zmogljivosti lahko smatra?, da gre za v bistvu enak avto.

 

 

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Predvsem pa.....

 

NE ZALETAVAJ SE PRI NAKUPU, ?E VE?JA PREVIDNOST PRI NAKUPU UVO?ENIH AVTOV!

 

 

Lp!

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.