Skoči na vsebino

Mazda 3 CD110TX-DIESEL

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem avto in sem gledal Mazdo 3 CD110TX-DIESEL. Cena avta je 11.900 in je letnik 2004. Prodaja se pri SELMARJU v Celju. Povezava: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2069880#

 

A je kdo tu ko ima Mazdo 3 in lahko pove svojo izku?njo? Zanima me kako je avto vzdr?ljiv in kak?na je dejanska poraba goriva?

 

kak?ni stro?ki pa so glede servisov in podobnega?

 

A mogo?e kdo ve kje izdelujejo mazdo 3?

 

Hvala za Va?e odgovore

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mazdo 3 izdelujejo na Japonskem. Imam mazdo 3, sicer bencinarja 1.6 in doslej nisem imel nikakr?nih te?av. Mojo porabo si lahko ogleda? tukaj http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=5846 , pri dizlu lahko ra?una? z do dvema litroma manj?o porabo od moje (seveda, ?e nima? spodnjih ekstremitet z ute?mi popolnjenih). Pojdi pa vsekakor na splet pogledat www.poraba.com, izberi modele mazde 3 dizel in si oglej dejasnke porabe lastnikov. Osebno sem se odlo?il za bencinarja tudi zaradi cenej?ega vzdr?evanja saj te pri dizlu na 120.000 km ?aka veliki servis zaradi pogonskih jermenov (600 eur, ?e ne ve?), medtem ko imajo bencinarji zaradi pogonske verige ta dra?ji servis ?ele pri 240.000 km. Zato je klju?nega pomena, da kupi? trojko s potrjeno servisno knjigo oz. avto z preverjeno zgodovino. Najbolje bo, ?e i??e? opcijo nakup na domu, se pravi od 1.lastnika, z realno kilometra?o (preverljivo na servisu), pa glej,da ne bo? ti tisti, ki bo moral takoj veliki servis pla?ati. Pogajaj se za toliko ni?jo ceno, pa?. Vsekakor pa riskiraj tistih 90 eur in se dogovori s prodajalcem za preventivni pregled pri AMZS (kompletni pregled vozila, dokumentacije in pregled debeline laka z laserjem). :policaj:

 

Osebno sem svojo trojko kupil na popolnoma identi?en na?in kot je zgoraj opisano in imam mir :vesel: . Ogleda? si jo lahko s klikom na moj nick. Glede servisov pa je tako...pri mojem bencinarju jih imam na 20.000 km oz. 1 leto (kar je prej), ra?uni od 1.lastnika na poobla??enih servisih (rednih) v Ljubljani pa ne presegajo 228 eur (oz. so bili manj?i od navedenega).

 

 

Veliko pa si lahko o trojki prebere? tudi tu http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=2627

 

Gre sicer za test bencinarja kakr?en je moj, ampak kjer ni omenjan motor oz. zmogljivosti lahko smatra?, da gre za v bistvu enak avto.

 

 

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Predvsem pa.....

 

NE ZALETAVAJ SE PRI NAKUPU, ?E VE?JA PREVIDNOST PRI NAKUPU UVO?ENIH AVTOV!

 

 

Lp!

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.