Skoči na vsebino

Turbo?!?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Guest BrainLess
Napisano

Mene nekaj zanima!

 

Za zra?nim filtrom je merilec pretoka zraka, ki javi ra?unalniku koliko zraka je steklo v ma?ino, kak?ne temperature, da ta izra?una, kolko bencina spustit skozi loputico, za maksimalni izkoristek in manj?o porabo ma?ine in da se ta ne zaliva!

 

V ma?ini pa je indikator izgorevanja, ki pa spet ta podatek javi ra?unalniku, ?e je to izgorevanje dovolj veliko glede na gorivo in ali je ?e potrebno dovajati gorivo ali zapirati!

 

Bistvo:

?e da? noter turbota, ta pove?a dotok zraka prisilno!

Ni potrebno menjat ?e elektronike (?ipa, ker ima le ta blokado in ne bo dovolil ve?jega pretoka bencina) :blink::whatever:

 

In kaj vse je potrebno zamenjat, da bo ta napor pol ma?ina vzdr?ala, ?e gre na primer za 1.5 F-kino ma?ino (90 km)?!

Napisano

sm sli?al da obstajajo prov tuurbo kit-i, stanejo nekje 1500E v tem kompletu dobi? turbino in vse ostale zadeve ki jih rabi? za predelavo, pa ?e garancijo ti dajo. na motor. to naj bi se dobilo v zda, ?e se da dobiti v evropi ?e ne vem

lahko pa mal pogleda? tuki

lahko si pa neki pogleda? o tem tuki

pa tuki

Napisano

ne lih s turbino ampak z enim mocnim ventilatorjem je en tip neki poskusal, ravno na podlagi takega misljenja....ma na koncu je opustil misel...

 

ne vem...sej v principu je ok ma mislim, da v koncni fazi se ti nebi obneslo, ker motor ni predviden in procesor ni sprogramiran za tako delovanje...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.

Napisano

Ma kdo kak?no stran ali sliko z tem ventilatorjem kako se to naredi je narejeno?

 

Dajte mi prosim povedat kaj je razlika pri koni?nih filtrih da imajo eni dvojni konus eni pa enojni, kaj je bol?e sploh zakaj je tako?

 

Hvalla!

Napisano

razlika je samo da pri isti velikosti filtra se dose?e ve?ja povr?ina in s tem lahko gre ve? zraka.Samo to pri velikih ma?inah ko je filter z enojnim konusom ?e premajhen.Tu pri nas za na?e avte pa je samo kot opti?no in da se na dalj ?asa puca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ti bom jst povedu ker sm dau v avto turbino in imam problem.

Ko das turbino moras menjati merilec pretoka zraka! zakaj?

zato ker preden se turbina odpre, merilec dela prakicno v vakuumu, ka pa odpre, gre skozi merilec prevelika kolicina zraka in ga zmoti. pri recimo 3000 obratov ima senzor podatke kot pri 6000 obratov pri atmosferskem motorju. in tu ga zjebe. motor vec pije, se pregreva, cez 4000 pa nikamor ne gre in je racunalnik totalno v kurcu!!

zato pa merici za turbo motorje stanejo od 120 tisocakov naprej.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

sosed ma na polotu 1.4 en ventilator, k ga je dobu kao original za tuning ne vem kere ferme, sam zgleda kao ventilator za ra?unalnik in je dal za njega 60k sit in menda se mu pozna in da gre bolje kokr je ?ov prej, mu skor verjamem k pomoje se to obnese. treba bo probat. mal sem ra?unal na ventilator od ventilacije za (traktor) k je radialni ventilator in piha k zme?an, bo treba enkrat probat in mal skonstruerat.

V bistvu je naredu slab pribli?ek kompresorju kot jih imajo Mercedesi, kjer zrak dodatno stiska v valje kompresor namesto turbine gnane na izpu?ne pline.

 

Vsaj turbo luknje nima :D:P

33112_1.png

Napisano

Samo dejstvo je, da ?e se ?eli ustvariti tak nadtlak, ki ga ustvari turbina (ali vsaj pribli?no tak, je potreben res mo?aaaaaaaaaaaan elektromotor, kaj od modelarstva bi ?e dalo kak efekt, samo dejstvo je, da te zadeve pri recimo 7.2V papajo tudi po 100A!!! To je recimo 1200W in tako bi z ustrezno ''vetrnico'' dobili vlek oz. tlak povpre?nega sesalca, da si malo predstavljate.

In potem smo zopet pri te?avah, ki jih je ?e opisal DonFilipo. Tako da... :whatever:

Napisano

No ja.... hmmmm

 

bom jst se neki dodal.

 

mimixtz tukaj imas prow, a tudi ne vse (tokrat te ne zalim, ce tako razumes). Vsaj v praksi to ne bi delovalo, ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak (tudi sesalec nima ventilator) ampak za to treba biti kompresor (rootsov, severov, ali kateri podoben princip...)

Je pa res da bi bil potreben zelo mocen elektromotor.

 

Ne mislim se spet tukaj kregat. Skratka mimixtz imas prow, vendar sm malo izboljsal tvojo teorijo tako, da bi v praksi dala kaksne rezultate.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

ej... stari, a bi ti bil tok dober, pa da pove? kva za ena burgola je na sliki ?

 

za nas tiste ki smo bolj laiki ? :)

 

;)

 

eh... sem ?e prebral... to ni ni? posebnega...

 

tista finta za okrog 4 jurje dolarjev je bolj zanimiva :)

 

+ dober izpu?ni sistem, pa je +100HP se pravi okrog 136 uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Zgleda kot trije elektromotorji, katerih mo? je zdru?ena z zobni?kimi prenosi.

 

 

ker z ventilatorjem tesko naredis tako visok tlak

Ja, pride do izgub na ''vle?ni'' strani, slab?i izkoristek same elise oz. propelerja od kompr..

 

Sam za tele motor?ke bi ?e skoraj mogel poseben aku. imet. Ko bi to potegnilo vse ampere, bi se ?e malo altenator zbunil pomoje. Bi bil pa zanimiv zvo?ni efekt. :blink:

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

Napisano

Kot bi se puhalnik za seno vozil po cesti. :D:lol:

:D:D:D:D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

pa cenej te pride turbina na izpu?ne pline, pa da? kako T4 ali T5 gor ,pa je zadosti.Tisto zgoraj na sliki pa ima tako ceno da te normalne turbine ceneje pridejo, edino prednost je da ni turbo luknje.Samo ?e ima? malo turbino se ta turbo luknja skoraj nebo poznala.Pa zdaj po na?ih novih zakonih tako nima smisla sploh kaj takega delati,voziti se tako skoraj ne more? kaj ve?, edino porabo zvi?a? zaradi konjev ki so potem neizkori??eni.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.