Skoči na vsebino

Razmak med vijaki - Nova M 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem.

mi lahko prosim nekdo pove, kak?en je razmak med vijaki in ET plati??a pri novi Mazdi 6.

Nisem nikjer zasledil te informacije.

hvala

 

Lon?k

Napisano

Razmak vijakov 5 x 114,3, premer sredinske nale?ne odprtine 67,1.

Ko sem hotel za?asno zamenjati gume, sem tudi sam gledal samo razmak vijakov. Ko pa sem hotel dati gor feltne od tanove Toyote Avensis, ki ima isti razmak vijakov, pa ni ?lo, ker je bil fi nale?ne odprtine premajhen.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme... ve kdo kaksen je razmak med vijaki in nalezna odprtina pri novi Mazdi 3??

 

hvala

Zoom-zoom

Napisano

to je pa?? mogoce 114,3? jaz sem s sublerom mero dans pa je od sredine do sredine sosednjega sraufa priblizno 68mm, do nasprotnega sraufa pa 110,5mm. Malo sem risal skico pa je prislo da bi nekje premer ce bi si krog narisal bil okrog 114mm. kak se pa dejansko to meri mi pa ni cist 100% jasno.

Zoom-zoom

Napisano

Jaz bi vas pa prosil ?e mi lahko poveste kolko so dimenzije za jeklena platisca za mazdo 6 karavana letnik 2005. Lep pozdrav

 

dimenzije? sej imas v homologaciji...al te kaj drugega zanima (luknje in to..)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dimenzije? sej imas v homologaciji...al te kaj drugega zanima (luknje in to..)

 

?isto sem pozabo napisat, ja mislo sem razmak med luknjami, premer... Sem bil zadnjic pri avto?erbineku v mariboru in sem jih glih to vprasal (luknje...) in so mi rekli da oni tega ne vejo. Kaj sem res vprasal tako tezko stvar? Al so me hotli na hitro odpravit al pa sem naletel na pravi "biser od ?loveka"?
Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

 

Vem ja, samo sem mislo da je kaj drugace pri stari mazdi 6 :) Tak da lepa hvala za odgovor
  • 1 leto kasneje...
Napisano

pa sej tudi ti si biser (hecam te mal)...na tej strani sem napisal ze 2x razmak med vijaki

torej evo treca sreca

 

5x114.3

sredinska luknja 67.1mm

ET pa odvisno od sirine feltne ampak je nekje v mejah me 40 do 60

 

Bom kar tuki vpra?al. Gre se za M6 letnik 05. karavan.

Imamo feltne 17x7, z gumami 215/45-17, kak?en je lahko max. ET, da ne bo drsalo po blatnikih?

Napisano

Spo?tovane bralke in bralci foruma, kolegi!

 

Morda se bo komu zdelo malce "pocukrano" ampak res Vam ?elim vesel Bo?i? in prijetne praznike, ki so pred vsemi nami!

 

 

Sedaj pa k temi, .....plati??a.

 

Spodaj pripenjam link do Kronpri_z konfiguratorja.

 

Upam, da bo ?e komu pomagal v dilemi o kateriste se tako na dolgo in ?iroko razpisali......!

 

 

Lep pozdrav; Active

 

 

http://www.kronprinz003.mx-live.com/default.aspx

 

morda ?e:

 

http://www.alcar.de/4290_DE.0

 

 

ali pa naslednji, ki je ?e POSEBEJ UPORABEN, ker izri?e in prera?una ET. Z njim lahko izbere? res pravo dimenzijo za vsak primer posebej! Toplo priporo?am!

 

http://www.rimsntires.com/specs.jsp

Napisano

pri sirini 7, je min. ET 40

 

Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.

Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?

Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?

Napisano

Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.

Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?

Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?

 

Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.

 

 

Napisano

Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.

[/quote

 

Za 225 je ?irina feltne 7 verjetno premajhna, verjetne je bolj?e 7,5 ali 8, kak?en pa je idealen ET pri teh ?irinah feltn?

?e je 7 dovolj je pa ?e bolj?e.

Napisano

za 225 vsaj 7.5 bi blo boljs

pri 7.5, ET mora bit vsaj 45

 

Ali je z vidika varnosti in oprijema gume ?irina 7 ?e sprejemljiva za 225, ker so gume mal cenej?e od 215 in je ve? izbire.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.