Skoči na vsebino

Razdrianje sredinske maske MAzde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

Mi morda lahko kdo pomaga oz. svetuje kam naj se obrnem? Rad bi razdrl sredinsko konzolo Mazde 6, ker imam parkirne senzorje z ekran?kom, pa bi dal rad ekran?ek v zgornji sredinski predal...

 

Vsak nasvet mi prav pride...

 

lp

m

www.zongler.info

Napisano

Navodila za razdreti sredinsko konzolo so tudi tukaj: Navodila

 

?e prav razumem, je samo treba povezat L716. Kaj pa je pomen 0ohm chip register, kot ga omenjajo navodila?

 

 

evo

Napisano

...sej je ?isto simpl.?e je lepo vreme,kar sedaj ni. :whatever:

 

jaz se je bom lotil jutri ?e bo lepo vreme...po navodilih verjetno ne bo nobenega problema...bom sporo?il, ?e se bo kje zataknilo

Napisano

5 minut dela. Sem jo razdrl ?e vsaj 10 x :bravo:

 

...5 minut za tistega,ki je to ?e delal.?e ne, je 5 minut dela,da kak?no plastiko po?i?. :P

Lepo in previdno prvi?... ;)

 

 

Napisano

Evo ?e koga zanima..operacija uspela

 

za?el sem ob pol devetih, kon?al pa okol 12 ure...

 

skratka...

 

Najprej sem za zajebaval, da sem snel cup holderja, ampak je ?lo. Malo sem imel problemov, da sem ga lo?il od dela, kjer je ro?ka za prestave. Je pa treba zadevo prjet z obem rokam.

 

Del, kjer je prestavna ro?ica, gre ven enostavno, paziti je treba samo na dva kabla zadej, en za lu?ko, drug za v?igalnik za cigare. Tisti z lu?ko je problemati?en, ker nisem imel pravil kle?? (unih z tankimi konci), ker je treba prtisniti na dva vzvoda, da se sname. Zadevo sem re?il z 2 ?raufencigerjema in navadnimi kle??ami. Malce zajebano, ampak tudi ?lo. Prave kle??e bi definitivno priporo?al.

 

V navodilih je bilo z rde?o obkro?eno, katere ?raufe je treba od?raufat, da gre dol sredinska konzola. Pa je vendar ozna?eno narobe. Treba je od?raufat 2 ?raufa, ki sta vi?je od tistih obkro?enih v navodilih. Po tem sem snel predalnik, kjer ni bilo te?av. Tam ob strani sem potem od?raufal ?e stranski ?rauf, ki dr?i sredinsko konzolo. Konzolo se sname enostavno. Malce se jo potegne k sebi in potem navzgor. Je ?lo brez te?av.

 

No potem sem vtaknil moj novi gadget XCARLINK zadaj v avtoradio in pr?gal. Zadeva seveda na mojo veliko ?alost ni delala.

 

Od?raufal sem 4 rde?e ?raufe ter snel avtoradio. Odzadaj sem odklopil ?e 2 kabla in anteno.

 

Avtoradio sem moral odpreti, da bi zlotal skupaj kontakt L716. To je bil res pain. Pa ne lotanje, ampak razstavljanje in sestavljanje avtoradia. Treba je kar po?teno razdret celo zadevo, da se pride do kontakta. Potem sledi sestava, za kar priporo?am, da ni napak. Ker ?e avtoradio na silo nekaj skupaj spnete, se zna zgoditi, da ne bo pasal ve? v sredinsko konzolo. Jest sem ga skor s te?avo zrinu notr :).

 

No na koncu zadevo vklopim in spet ni?. Ampak na lcd le napise EX88:99 skratka...pomeni da zadeva vendarle deluje. Namre? z 2x pritiskom na CD se je uspe?no preklopila v mp3. Pomislim, da bi lahko bil slab usb klju?. Grem gor in musko posnamem ?e na 3 usb klju?ke. 2 od 4 sta uspe?no za?ela predvajati musko. Tako da paziti ?e na kvalitetne klju?e.

 

No evo. Malce truda pa je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.