Skoči na vsebino

?udni zvoki


torstorm

Priporočeno sporočilo

ve kdo kaj bi lahko to bilo, ko se peljem v desno je normalno, ko pa se za?nem peljati ali pa se zelo po?asi peljem v levo pa nekej vibrira iz desne strani (sli?i se kot GRRRRRR nekej takega), pri vi?jih hitrostih je normalno vse.Sem ?e vse pogledal pa ni ni? za najti ,kaki zglobi so vsi fiksni ne more? jih niti malo premakniti da bi se poznal luft.Sem razmi?ljal da bi to bil kak zglob ali ne vem kak se to re?e tam pri menjalniku ki gre ven os za pogon.Ali bi to bilo mo?no.Je kdo ?e to kdaj menjal pa koliko ga je pri?lo $$.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sem ?el gledat na servis , pa so rekli ka je zglob, pride aftermarket okrog 20k ,original pa 86k.Tak da bom vzel aftermarket.Dela pa je za eno uro da zamenjajo je rekel.

To pa se ?uje zdaj ?e zelo fest tudi ko malo zmota? volan, samo samo ko gre? v levo, in to pri startu in ko se zelo po?asi pelje? kakih 30km/h.Bolj ko obrne? volan bolj se ?uje.Ko gre? v desno je normalno.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tut ze sputil homokineticni zglob... tak kot si reku...servis okol 90 k sit, jst sm ga dobiu pr GKN Zre?e (ful bliz konjic) za 10 k sit. No zglob je biu 8 k ostalo pa je blo gospodu za uslugo. Sj poglej ce na tem aftermarketu pise gor GKN... pol je to tak to...

 

LP :P

---------------------------------------

user posted image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess
BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!!

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

Ima prav!

 

Zglobi res ne crkavajo, ?e man?eta cela ostane (guma okrog zgloba)!

 

?e pravo?asno ugotovi? se da popravit!

Upam da nisi naredo dosti kilometrov, saj se da popravit, ?e se res nisi dosti vozil!

Probaj zamenjat man?eto pa zglob fajn z vazelinom nama?i!

 

May be you hawe luck! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zaj ?e je kaj je sem ?e naro?il novi del.

Samo zdaj ?e ho?em zamenjati man?eto moram itak polos ven vzeti, tak da ?e ne bi prenehalo ru?iti pa ?e potem enkrat vse razstaviti, tak da mislim da je bolje menjati pa ma? potem za en cajt mir, stari zglob pa za rezervo.Kaj to je na obeh straneh isti zglob?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj ,poznam mehanika pa bo on ?el kupit ka je bilo za ta model ve? razli?nih skozi leto.

 

Popraviti pa se vendar nebi ve? dalo ker se ?e celi mesec vozim pa to bole na hard.Zdaj pa ?e redno ru?i taka mislim ka je hin do konca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

I ja sam ih mjenjal... man?eta je bila puknuta pa je pesek uni?tio zglob.

 

Prijatelju je pa na 323C PUKNUL zglob zato kaj je smotao volan skroz in nabil gas :rolleyes:

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

EEEEEEE.... ni res. Na moji stari Mazdi 323 BG L in D ni enak - sem sprobal in ?alostno ugotovil, da imata razli?no veliki luknji za polos :blink: . Skoraj 100% ima tako cela BG serija Mazd in verjetno tudi novej?e. Kdo bi razumel japon?eke :huh::lol:
IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam ?e zamenjano.Pa leva in desna stran tudi ni enaka.En zglob pa je pri?el 14k sit ,menjati pa sem moral oba.Tak da vse skupaj me je pri?lo 56k sit z delom vred in potro?nim materijalom.Dela je bilo 4 ure ,ker ni ?la ven os iz le?aja tu pri bremzah.Tako da so morali dati v stiskalnico in ?e tam so komaj ven spravili( s pritiskom 2 toni = 20kN).Dobro da nisem tega se spravil delat doma ker itak nebi mogel ven vzeti osi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.