Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Mehanik mi je pred tednom naredil veliki servis pri mazdi Premacy 1.8 l.2001 bencin.

Pri tem je menjal med drugim tudi jermene in tudi ?paner.

 

V?eraj je avto za?el naenkrat delati samo pod 2000 obrati in "cukati".

Pokli?em mehanika in ga peljem k njemu. Ugotovi, da je "vzmet", ki zateguje zobati jermen po?ila in je le ta presko?il za dva zoba??

 

Tukaj me zanima ali je normalno da cel jermen zateguje oz. ga dr?i napetega samo ena sama vzmet??

Ali lahko pri tej ma?ini zaradi preskoka jermene ma?ina zariba?

Mehanik je kupil orginal "?paner", vendar zraven ni dobil vzmeti-kje dobiti tapravo vzmet??

 

Vnaprej hvala za odgovore.

Napisano

Pozdravljeni

Sedaj je vpra?anje katera vzmet je po?ila tista v napenjalcu ( reklamacija napenjalca ) ali okrogla vi?ine 36,6mm ( reklamacija mehaniku - priporo?ljivo jo je menjati ob vsaki menjavi jermena ).

V vsakem primeru pa je to reklamacija mehaniku ( v koliko je kriv napenjalec mora dobavitelj pokriti stro?ke ).

Lep pozdrav

Napisano

?e se ne motim je ta ma?ina tako narejena, da tud ?e jermen odleti se bati in ventili ne sre?ajo tako, da ni ?kode.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.