Skoči na vsebino

Mazda6 kadi


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav!

Opazil sem,da se za mojo Mazdo (2.0d-136ks) zadnje ?ase nenormalno kadi :blink: .To se opazi posebej pono?i,ko je zadaj kako vozilo in ?e ?e malenkostno pritisnem na plin je za mano siv oblak,kaj se ?ele zgodi,ko ga res pohodim :hohoho: .Zdaj me pa zanima ali je to normalno da toliko kadi?Tudi podnevi se opazi ?rn dim ?e ga malenkostno bolj pohodim,nekje do polovico gasa recimo se ?e vidi taka sivkasto?rna zavesa :D ?Nekje sem zasledil,da je mogo?e problem v nekem EGR-ventilu,ki se lahko zapaca in posledi?no za?ne kaditi,pa me zanima ali bi to lahko bilo to in ?e se da zadevo kako o?istit,ter kje se ta EGR-ventil pravzaprav nahaja.Poraba in sama vo?nja je druga?e normalna in lepo vle?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EGR ventil je skoraj ?isto spredaj med motorjem in hladilnikom. Je pa ena taka zadeva, ki je direkt na cevi in zgleda takole

 

Objavljena slika

 

?e zelo kadi je velika verjetnost, da ti EGR ne deluje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jamie pri Mythbusterjih bi rekel z globokim glasom "there is your problem". ;)

 

Zadeva je torej bila neko? blokirana prav iz tega naslova, ker ni delovala pravilno. Na?eloma se da s?istit samo tega nisem ?e po?el. Je pa za razmislit, ker nov stane cca 300?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sem malo bral po raznih forumih in mojstri ta ventil mno?i?no blokirajo,sploh na hrva?kem,kjer je gorivo slab?e in se ta ventil hitro zapaca,poraba goriva naj bi bila z blokiranjem manj?a,ampak pove?ajo se pa NOX-plini in lahko na tehni?nem pade? zaradi plinov,ampak meni je takrat lepo ?lo skozi :ne vem: .He sedaj mi je jasno zakaj imam porabo manj?o kot Boss :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, odvisno kako gleda?. :P

 

Pa dajva zadevo vsaj izena?it in bom tudi jaz vzel samo zadnjih 20 tankanj kolikor jih ima? tudi ti

 

Boss od 1.1.2008 do 30.6.2008 6,26litra/100km ;)

 

Sipi 23.11.2007 - 30.6.2008 6,47litra/100km.

 

 

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

 

Aha,se pravi,da se tudi meni oprosti malo ve?ja poraba,ker imam mo?nej?o in karavanko? :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

 

Hmmm... glede na tehni?ne podatke imata oba motorja enako porabo :P je pa velika razlika pri porabi med limuzino in karavanom. Karavan ima cca 0,2litra vi?jo porabo samo zaradi oblike in tistih butastih sani na strehi tako, da verjetno ?e bi Sipi imel limo bi bila zelo zelo izena?ena.

 

:D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
    • https://www.mazda.si/vozila/mazda-cx-80/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVJhOsxxq3KTU2LpEGFXQb_u25m0jxIzW4gM7JissHllEenoSInfcjhoC1HoQAvD_BwE   Nehajmo se hecati!
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.