Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

Opazil sem,da se za mojo Mazdo (2.0d-136ks) zadnje ?ase nenormalno kadi :blink: .To se opazi posebej pono?i,ko je zadaj kako vozilo in ?e ?e malenkostno pritisnem na plin je za mano siv oblak,kaj se ?ele zgodi,ko ga res pohodim :hohoho: .Zdaj me pa zanima ali je to normalno da toliko kadi?Tudi podnevi se opazi ?rn dim ?e ga malenkostno bolj pohodim,nekje do polovico gasa recimo se ?e vidi taka sivkasto?rna zavesa :D ?Nekje sem zasledil,da je mogo?e problem v nekem EGR-ventilu,ki se lahko zapaca in posledi?no za?ne kaditi,pa me zanima ali bi to lahko bilo to in ?e se da zadevo kako o?istit,ter kje se ta EGR-ventil pravzaprav nahaja.Poraba in sama vo?nja je druga?e normalna in lepo vle?e.

Napisano

Ce se vedno normalno vlece je to ok.

Drugace pri meni manj kadi, ko tankam agip. Omv pa petrol bolj kadi...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

EGR ventil je skoraj ?isto spredaj med motorjem in hladilnikom. Je pa ena taka zadeva, ki je direkt na cevi in zgleda takole

 

Objavljena slika

 

?e zelo kadi je velika verjetnost, da ti EGR ne deluje.

33112_1.png

Napisano

No sem ?el pogledat kje je ta EGR-ventil in ko ga najdem ugotovim da je blokiran :blink: !Med njim in motorjem je neka kovinska plo??ica tako,da ventil sploh ne opravlja svoje funkcije in ni ?udno da tako kadi.Kaj pa zdaj :unsure: ?

Napisano

Jamie pri Mythbusterjih bi rekel z globokim glasom "there is your problem". ;)

 

Zadeva je torej bila neko? blokirana prav iz tega naslova, ker ni delovala pravilno. Na?eloma se da s?istit samo tega nisem ?e po?el. Je pa za razmislit, ker nov stane cca 300?.

33112_1.png

Napisano

No sem malo bral po raznih forumih in mojstri ta ventil mno?i?no blokirajo,sploh na hrva?kem,kjer je gorivo slab?e in se ta ventil hitro zapaca,poraba goriva naj bi bila z blokiranjem manj?a,ampak pove?ajo se pa NOX-plini in lahko na tehni?nem pade? zaradi plinov,ampak meni je takrat lepo ?lo skozi :ne vem: .He sedaj mi je jasno zakaj imam porabo manj?o kot Boss :hohoho:

Napisano
:hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hehehehehehehehehehe, oba sta dobra :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

 

Aha,se pravi,da se tudi meni oprosti malo ve?ja poraba,ker imam mo?nej?o in karavanko? :P:D

 

 

Napisano

Here we go again :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

sipi v tvoj bran: ti imas mocnejso in karavanko, tko da ni ista primerjava...

boss: sorry sramezljiv

 

:D

 

Hmmm... glede na tehni?ne podatke imata oba motorja enako porabo :P je pa velika razlika pri porabi med limuzino in karavanom. Karavan ima cca 0,2litra vi?jo porabo samo zaradi oblike in tistih butastih sani na strehi tako, da verjetno ?e bi Sipi imel limo bi bila zelo zelo izena?ena.

 

:D

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
    • Še članek. Mene recimo to moti, da poleg Mazde stojijo še Kitajci, mi ne deluje več premium znamka 😁... Pri Mercedesu verjetno to ne gre skozi... Verjetno so jim Kitajci lepo plačali (ker zaenkrat še skoraj nimajo svojih salonov). Samo upam pa, da trenutni zaslužek trgovcev ne bo potem poguben za znamko...   Dobro za trgovce? Kitajci potrkali in vstopili v salone. #foto SIOL.NET Vse več prodajnih salonov v Sloveniji ima poleg tradicionalne znamke pod isto streho tudi nova kitajska imena. Je to nova realnost in kako na tekmece gledajo tisti, ki ekskluzive v salonih več nimajo?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.