Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Moram se pohvalit, da se me s tole mojo mazdo res dr?i smola. No po kraj?em mirnem obdobju u?ivanja v vo?nji mi je danes "crknila" klima. Torej vklopim klimo in ni?, po kaki minutki se mi posveti da nekaj ni ok zato izklopim in pustim do doma pri miru. Dam avto na kanal in pogledam, vse mastno po za??itni plastiki pod motorjem. Torej o?e pravi, da je skor 100% kompresor. Je mo?no da bi bila cev? ?eprav na cevi ni videti ni? nenavadnega. Drugo vpra?anje je cena popravila, vsaj okvirno me zanima. Aja pa ?e tole, je kje v bli?ini (?tajerska) kak?en majster, ki rihta te kompresorje?

 

Hvala

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Olje od kompresorja skor 100% ni (malo ga je in dobro zatesnjen) - prej od ma?ine. Kompresor ti ne bo noben majster popravil pa dal garancijo! Nov pa stane ohoho. Najverjetneje si ostal brez plina - kdaj si pa nazadnje servisiral klimo? Naj ti klima majster preveri tesnjenje, ?e je potrebno zrihta pol pa nafila plin in bo ziher delal ;)

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mastno v smislu nekaj zelenega <_< kar ziher ni motorno olje, zato sumim da je nekaj od klime

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Najprej poglej ceviin spoje le teh ,ker pri kompresorju samo zvije os ali pa jo odtrga, di bi kompesor"odprlo" ?e nisem sli?al.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, torej ?e kompresor te?e normalno je najbolj?e da peljem klimo nafilat in da dodajo barvilo ter ugotovimo kje je spustilo.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Aha, torej ?e kompresor te?e normalno je najbolj?e da peljem klimo nafilat in da dodajo barvilo ter ugotovimo kje je spustilo.

 

:bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je kaj zelenega, je to olje z barvilom. Olje se dodaja k plinu pri prvem polnjenju. Pri ostalih polnjenjih, pa se cel obtok sprazni in se lo?i plin ter olje, potem pa se doda nov plin za polnjenje, olje pa se koristi staro. Pri vsakem polnjenju se doda barvilo, ker ?e za?ne spu??at, pol to lahko vidi?, druga?e je plin brezbarven. Pri tovarni?kem polnjenju ni barvila zraven.

Olje se nahaja v komresoru, tak da, ?e je olje zraven, je vlka mo?nost, da je komresor spusto.

Kompresore popravljajo v Murski Soboti mislim da Agroservis, ampak nisem siguren.

lp

Napisano

Zdravo.

 

Komaj danes je imel majster ?as, da mi je pogledal kaj se je zgodilo. Hvala bogu je ?la "samo" cev. Ima kdo slu?ajno informacijo koliko kaj stane tale hec?

 

Hvala.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Zdravo.

 

Komaj danes je imel majster ?as, da mi je pogledal kaj se je zgodilo. Hvala bogu je ?la "samo" cev. Ima kdo slu?ajno informacijo koliko kaj stane tale hec?

 

Hvala.

 

?e ti je odpovedal gumijasti del cevi pol se da porihtat, ?e pa aluminijast pa tudi, samo je malo ve? ???.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gumjasti del je "odpovedal", pa? luknjica je. Sem ?e iz ebay-a naro?il drugo cev, ker originalna je draga kot da je zlata :blink: ~ 200 ?

 

?e pa kdo slu?ajno rabi to cev, pa da si jo sam popravi, mu jo rade volje odstopim B)

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.