Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Moram se pohvalit, da se me s tole mojo mazdo res dr?i smola. No po kraj?em mirnem obdobju u?ivanja v vo?nji mi je danes "crknila" klima. Torej vklopim klimo in ni?, po kaki minutki se mi posveti da nekaj ni ok zato izklopim in pustim do doma pri miru. Dam avto na kanal in pogledam, vse mastno po za??itni plastiki pod motorjem. Torej o?e pravi, da je skor 100% kompresor. Je mo?no da bi bila cev? ?eprav na cevi ni videti ni? nenavadnega. Drugo vpra?anje je cena popravila, vsaj okvirno me zanima. Aja pa ?e tole, je kje v bli?ini (?tajerska) kak?en majster, ki rihta te kompresorje?

 

Hvala

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Olje od kompresorja skor 100% ni (malo ga je in dobro zatesnjen) - prej od ma?ine. Kompresor ti ne bo noben majster popravil pa dal garancijo! Nov pa stane ohoho. Najverjetneje si ostal brez plina - kdaj si pa nazadnje servisiral klimo? Naj ti klima majster preveri tesnjenje, ?e je potrebno zrihta pol pa nafila plin in bo ziher delal ;)

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mastno v smislu nekaj zelenega <_< kar ziher ni motorno olje, zato sumim da je nekaj od klime

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Najprej poglej ceviin spoje le teh ,ker pri kompresorju samo zvije os ali pa jo odtrga, di bi kompesor"odprlo" ?e nisem sli?al.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aha, torej ?e kompresor te?e normalno je najbolj?e da peljem klimo nafilat in da dodajo barvilo ter ugotovimo kje je spustilo.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Aha, torej ?e kompresor te?e normalno je najbolj?e da peljem klimo nafilat in da dodajo barvilo ter ugotovimo kje je spustilo.

 

:bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je kaj zelenega, je to olje z barvilom. Olje se dodaja k plinu pri prvem polnjenju. Pri ostalih polnjenjih, pa se cel obtok sprazni in se lo?i plin ter olje, potem pa se doda nov plin za polnjenje, olje pa se koristi staro. Pri vsakem polnjenju se doda barvilo, ker ?e za?ne spu??at, pol to lahko vidi?, druga?e je plin brezbarven. Pri tovarni?kem polnjenju ni barvila zraven.

Olje se nahaja v komresoru, tak da, ?e je olje zraven, je vlka mo?nost, da je komresor spusto.

Kompresore popravljajo v Murski Soboti mislim da Agroservis, ampak nisem siguren.

lp

Napisano

Zdravo.

 

Komaj danes je imel majster ?as, da mi je pogledal kaj se je zgodilo. Hvala bogu je ?la "samo" cev. Ima kdo slu?ajno informacijo koliko kaj stane tale hec?

 

Hvala.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Zdravo.

 

Komaj danes je imel majster ?as, da mi je pogledal kaj se je zgodilo. Hvala bogu je ?la "samo" cev. Ima kdo slu?ajno informacijo koliko kaj stane tale hec?

 

Hvala.

 

?e ti je odpovedal gumijasti del cevi pol se da porihtat, ?e pa aluminijast pa tudi, samo je malo ve? ???.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gumjasti del je "odpovedal", pa? luknjica je. Sem ?e iz ebay-a naro?il drugo cev, ker originalna je draga kot da je zlata :blink: ~ 200 ?

 

?e pa kdo slu?ajno rabi to cev, pa da si jo sam popravi, mu jo rade volje odstopim B)

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.