Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

 

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

 

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

 

Ti se da doma zrihtat, ne rabi? nekega hudega orodja, rabi? pa olje da ga dolije?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tle je se en drug problem in sicer, da je pri starih M6 dizel sklopka poddimenzionirana (faceliftana ima ze vecjo sklopko)

In tako ko pride do "mucenja" sklopke se zgodi to kar si opisal...

Pri meni recimo na smucanju pri parih vrtenj v prazno (po snegu) je zacelo smrdet in pedal je bil cist "zanic"...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V?eraj sem bil v Gami in so pogledali kaj naj bi bilo narobe z mojo sklopko :whatever: . Posku?ajo pedal, svetijo in gledajo v ma?ino ter zraven pritiskajo sklopko in ugotovijo, da jo je treba zamenjati. Me je skoraj kap, saj ima avto komaj 134kkm. Res je, da ima zadeva na trenutke gumjast ob?utek, ?e je obremenjena in da, ko da? nogo ne?no na pedal in ga rahlo pritisne? ?uti?, da pedalo trese... O kak?nem zraku v cevi ali podobnem no?ejo niti sli?at. In seveda, da bi bila mera polna sem jaz pred dopustom... Informativna cena: Zamenjava sklopke 750?, ?e pa je zraven ?e vztrajnik(?) in ?e nekaj stvari(?) pa cca. 1400? vse skupaj ?zmeden??zmeden?:vskalo::vskalo:

Zanimivo pri vsem tem pa je, da med vo?njo niti slu?ajno ne ?utim kakr?negakoli spodrsavanja, smradu ali ?esa podobnega kar nakazuje, da je zadevo potrebno zamenjat. Avto normalno vle?e in sploh se mu na vo?nji ni? ne pozna. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ouch...not good. Mal hiter je to, razen ?e niso kilometri realni - lahko pa ti jo je Rakitna tolk prej popapala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ko je ?e govora o sklopki, a je pri vseh dizelcah prve generacije 6k tako robata sklopka,

meni namre? ?e od takrat, ko sem avto kupil, neverjetno trese pri speljevanju, ?e ne speljem z malo ve? gasa...

 

pa fora je, da ko sem ?el ene 2 druge 6ke testirat, mi je to prvo padlo v oko, in pri prvi sem mislil, da mora meti milijon kilometrov, ker je bla uvo?ena...

 

no na moji 6ki se to zdaj dogaja ?e ?ez 18k km, se pravi v tem ?asu ko jo mam, pa ni ni? bolj?e in ni? slab?e

 

:(:blink:<_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

Rakitna je polo?na zadeva, samo se pa vle?e za popizdit.

Kuplunge pa trpijo zato ker motor nima nobene mo?i do 1500 rpm, potem pa se bolj hitro obrabi ker je pa? potrebno speljevat z ve? obrati, sploh ?e mora? speljevt v kak klanec.

Moja ima 270 kkm pa dela bp - zaenkrat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

hmm... jaz pa mam cca. 80800km, mogo?e pa ?e ni not zvo?ena B)

 

?eprav ne poznam rakitne, na Roglo pa se je izredno lepo blo pelat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

 

Saj men avto ni? ne trese. Tresljaji se ?utijo samo na pedalu sklopke, pa ?e to, ?e si zelo pazljiv pri speljevanju s 1. prestavo, med vo?njo in ostalim prestavljanjem se to ne ob?uti, je pa res, da takrat hitreje prestavi?, kot pa ?e po?as testira? v 1.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Meni tudi ni? ne trese,samo v?asih malo ?kripa,ko jo stisnem.Verjetno je potrebno malo WD-ja.

 

Aja,v klanec pa res mora? nabijat gas,da se kam premakne.Res je verjetno pre?voh. :whatever:

 

 

Napisano

Pozdravljeni

Kot so ?e ostali svetovali se pridru?ujem mnenju, da se prvo samo odzra?i ( stro?ek zavorne teko?ine 8,34? za 1L ). Potem se lahko ?e zmeraj menja v kolikor ne bi bilo dobro.

Lep pozdrav

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

 

Meni se zdi v redu. Na pedalu je malce druga?en ob?utek, tisto tresenje o katerem sem pisal se je zmanj?alo, sicer pa tudi prej pri vo?nji nisem nikoli imel ob?utka, da bi sklopka spodrsavala ali kakorkoli nakazovala, da je kaj narobe. So me pa na servisu kar konkretno prestra?ili...

?e enkrat na, naj, naj hvala za tvoj trud in dobro voljo :bravo: Sem potola?en. Je pa res, da smo se toliko zaklepetali, da sem te pozabil vpra?ati kako je bilo na testni vo?nji... :D Kolikor razumem je sedaj po tvoje bp. :ouje:

 

?e enkrat hvala!

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.