Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

 

Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

z mojo 14 let staro ni ni? narobe (tok tok) :D:D:D:D

Icewoman is here!
Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

Napisano

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

 

Ja,ma? prav.Tudi meni so zamenjali xenon v garanciji in je mir.Imam pa zdaj trenutno cirkus z EGR ventilom.

Vse bolj se mi zdi,da ni druge,kot ga menjat.Tudi pri meni je z Mazdo napram P306 prava malenkost z popravili.

Tam ni da ni stvari,ki je nisem menjal...in o ve?krat. :P

 

 

Napisano

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

 

Gorenjci to druga?e porihtamo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.