Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo kon?no sem se lotil te menjave saj imam nove svetilke doma ?e skoraj eno leto.

 

Ena stran me je sicer malo zajebavala, ker se nikakor ni dalo od?raufat plasti?nega prstana, ki dr?i svetilko v le?i??u ampak je ?lo z Yavaryevo moralno podporo, ki mi je po telefonu rekel: ti sam mo?no prtisn (ta nasvet je uporaben tudi ?e za kak?ne druge zadeve ;) ).

 

V glavnem, kaj vam ho?em povedat... nikar se ne matrite z menjavo skozi motorni prostor saj je tam treba odstrant kar nekaj zadev (filter box, posodo za teko?ino) pa ?e takrat je prostora ?isto premal sploh za kak?nega kot sem jaz z bolj medvedjimi rokami.

 

Najla?je je tako, da avto dvigne? na dvigalko, odstrani? kolo in nato 6 plasti?nih ?epov od notranjega plasti?nega za??itnega koloteka. Ne ga ?ist dol od?raufat, ampak samo toliko, da ga lahko premaknete/zvijete in pridete do lu?i skozi blatnik. Za lu? na desni strani sem recimo rabil manj kot 10 minut vklju?no z postopkom odmonta?e kolesa, plastike in nato vse skupaj sestaviti spet skupaj.

 

V glavnem, ?e kaj bistveno ne zajebava imate obe svetilke zamenjane prej kot v pol ure, kar se mi zdi ?e kar sprejemljivo. :P:D

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme. Zgleda da mi je crknila ena xenonka. Obna?a se tako, ko pri?gem lu? nekaj zabrni, lu? se rahlo posveti in konec. Upam da je samo ?arnica.

 

Pozabil sem kdo na forumu ima ugono ?arnice. Lahko na PM. Avto je M6 l.2004.

Napisano

Pri meni so bili isti simptomi in je ?la v?igalna tuljava(transformator) in ra?unalnik za xsenonke.

Upam da je res samo ?arnica, ker drugo je drago ko pes. ?e en nasvet- podnevi se vozi s pozicijskimi lu?mi in pri?gi meglenke.

Napisano

Pri meni so bili isti simptomi in je ?la v?igalna tuljava(transformator) in ra?unalnik za xsenonke.

Upam da je res samo ?arnica, ker drugo je drago ko pes. ?e en nasvet- podnevi se vozi s pozicijskimi lu?mi in pri?gi meglenke.

 

To?no tako :bravo: .Prav posre?ena kombinacija,pa ?e opazi ne nobeden,da ima? meglenke.

Isto uporabljam tudi sam(ko se spomnim). :P

 

Da ne odpiram nove teme. Zgleda da mi je crknila ena xenonka. Obna?a se tako, ko pri?gem lu? nekaj zabrni, lu? se rahlo posveti in konec. Upam da je samo ?arnica.

 

Pozabil sem kdo na forumu ima ugono ?arnice. Lahko na PM. Avto je M6 l.2004.

 

Najve? te?av z xenonkami je ravno pri letniku 2004(pozneje so zamenjali elektroniko,katero imam vgrajeno tudi jaz).

 

 

Napisano

Na sre?o se je samo ?arnica razletela. Zamenjal sem ?arnico in dela bp.

 

odli?no :bravo::jupiii:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Na sre?o se je samo ?arnica razletela. Zamenjal sem ?arnico in dela bp.

 

Bolj pametno je zamenjati obe.Ker z ?asom xenon ?arnice oslabijo in bo? imel razli?no svetlobo. ;)

 

 

Napisano

Ne bom odpiral nove teme zanima pa me, ?e menja? balaste za xenon al so naknadno potrebne kak?ne nastavitve, ki jih morajo narediti na servisu.

 

thx

  • 5 let kasneje...
Napisano

?ivjo meni pa leva xenon en ?as normalno sveti en ?as brli (hitro utripa) a je to ?arnica ali bo elektronika fu??

 

?arnica.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.