Skoči na vsebino

Kateri mazda servis in center priporo?ate

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem iz Maribora in me zanima, ?e kdo pozna servis Lepo?a in Flamin iz Murske Sobote?

 

Rabim servis za na?o trojko in me zanima kaj priporo?ate?

 

Nad servisi pri ?erbineku v Mb nisem ravno navdu?en in bi peljal kam drugam.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?iv! Sem iz Novega mesta, pa me zanima, kateri relativno lokalni majstri so po va?e najbolj?i na podro?ju avtokleparstva - avtoli?arstva, avto-elektrike in avto-akustike. Ni nujno niti, da so poobla??eni servis, samo da so RES dobri mojstri! Lahko tudi pedantni in ne predragi popoldanski fu?arji.

 

Sem namre? lasnik 323F, letnik 2001, ki je odli?no ohranjena, pa se spla?a ?e nekaj vlo?it vanjo, da mi bo super slu?ila ?e 6-7 let. Sem (novi) tretji lastnik in oba pred mano sta dobro skrbela zanjo, seveda pa so leta tu. Delal bi slede?e:

 

- odpravil vso rjo (ki je ni veliko) na obojih desnih vratih, pragovih, podvozju in pikice na pokrovu motorja

- sprednji odbija? je potrebno minimalno po?timat, prebarvat in zamenjat konzolo registrske tablice. (malce tr?ena - bolj naslonjena);

- zvezal (napeljava kablov!) zadnje, ?e name??ene zvo?nike na polici prtlja?nega prostora in nabavil ter montiral daljinsko nadgradnjo obstoje?ega ro?nega centralnega zaklepanja;

- naredil veliki servis, vklju?no z menjavo olja v menjalniku.

 

Hvala za predloge! ;)

 

Lep pozdrav vsem.

 

P.S.

IMA KDO ZA PRODAT (ALI VE ZANJO) SPREDNJO KONZOLO REGISTRSKE TABLICE ZA MAZDO 323F, L. 2001?

AliFrei

Prijetno fri?n v Mazda svetu - pa?e ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še res je.... 
    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.