Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam novo mazdo 3 1,6 bencinar 16000km, zanima me:

ko je naprimer 0 stopinj in avto celo no? vzunaj, je menjalnik prvih 5 minut pri prestavljanje iz prve v drugo trd.in iz druge v tretjo tudi.Po 10 km rata mehak. Al je to kej narobe al sem jest mal nor pa preve? kompliciram.

pa ?e neki, ko grem rikverc in zavijam, ?e zapeljem na k?no grbino ?utim da malo po?i v volanu.ampak po?i samo ?e grem rikverc naprej ne.

 

hvala za odgovore fantje!

Napisano

Kar se ti?e trdega prestavlanja,(sicer ne vem kako trdo misli?) je normalno ker je olje ?e mrzlo, po kakem km vrtenja se seveda vsi zobniki lepo podma?e in olje se za?ne segreje,in stem seveda la?je prestavlanje!

 

Za pokanje pa, preveri ?e ma? kaki luft! :ne vem:

 

Druga?e pa dobrodo?el na forum :jupiii:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kar se ti?e trdega prestavlanja,(sicer ne vem kako trdo misli?) je normalno ker je olje ?e mrzlo, po kakem km vrtenja se seveda vsi zobniki lepo podma?e in olje se za?ne segreje,in stem seveda la?je prestavlanje!

 

Za pokanje pa, preveri ?e ma? kaki luft! :ne vem:

 

Druga?e pa dobrodo?el na forum :jupiii:

 

?ivjo, a nej volan potegnem ven in noter in parkrat ponovim, da se nama?e?
Napisano

:hohoho::hohoho: faca si!

 

Sicer lahko proba? to za svojo du?a,mislim pa da je nesmiselno!

 

Je pa najbol da se obrne? na servis in tam povej kaj se zgodi,sj je avto ?e v garanciji!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.