Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e dvakrat sem opazil na moji M6, ko sem startal hladen motor, da mi je vse ?tevce "zabilo" potem pa so se vrnili v osnoven polo?aj.

 

Ima kdo idejo kaj je narobe oz. kaj bi naj to pomenlo?

Napisano

?e dvakrat sem opazil na moji M6, ko sem startal hladen motor, da mi je vse ?tevce "zabilo" potem pa so se vrnili v osnoven polo?aj.

 

Ima kdo idejo kaj je narobe oz. kaj bi naj to pomenlo?

 

 

:D akumulator je ?e bol pr koncu :D

banner1ydl6.jpg
Napisano

Jap, kar nabavi novega,da ne bo? neko hladno jutro preklinjal... :whatever:

 

 

hvala, verjetno bo res to, ker ga je ?e malo utrujalo

Napisano

Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge. :bravo:

 

Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ;) ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.

 

 

Napisano

Jaz sem imel tak "?ov" pred nekaj tedni.Kupil sem 100 Ah akumulator.Sedaj mu samo klju? poka?em in ?e v?ge. :bravo:

 

Pri nakupu akumulatorja pazi na velikost le-tega,ker je malo bolj specifi?nih mer(iste mere kot za traktorje ;) ).Izmeri ga in naj ti dajo enako velikost.Najbolje je,da gre? na kak Mazda servis in ga kupi? tam.Jaz sem vzel Bannerjevega tam.

 

 

Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Nov akumulator rabi?.. vpra?aj na mukah izku?ene.. :D

 

Jap.Vedno crkne,ko se ti kam mudi ali pa ima? gu?vo.Meni je "cedil",ko sem ?el iz slu?be pri 20 °C. :ne vem:

Niti mraza ?e ni bilo.Zdr?ala pa mi je originalna okoli 4 leta.

 

 

Napisano

Jap.Vedno crkne,ko se ti kam mudi ali pa ima? gu?vo.Meni je "cedil",ko sem ?el iz slu?be pri 20 °C. :ne vem:

Niti mraza ?e ni bilo.Zdr?ala pa mi je originalna okoli 4 leta.

 

 

Akumultor menjan:) Mi je pa danes spet xenonka crknila. Ja pa res nimam sre?e s temi lu?mi. :( A bi lahko bila celo kaka povezava z akumulatorjem. Ko sem avto v?gal je malo ?mrkala (prej ni?). Sem ugasnil lu?i in ponovno pri?gal in glej : spet tema

 

Akumulator pa je bil zamenjan za tem.

Napisano

Crknil ti je balast, sem ?e popravljal to na 6ki. Niso krive ?arnice ampak njihova elektronika, samo sem na?el relativno poceni in zanesljivo re?itev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Crknil ti je balast, sem ?e popravljal to na 6ki. Niso krive ?arnice ampak njihova elektronika, samo sem na?el relativno poceni in zanesljivo re?itev.

 

pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not?
Napisano

pred 2 mesecema so bili balasti ?e ok. Sem jih med seboj zamenjal in je bilo stanje enako. Kak?na pa je poceni in zanesljiva re?itev, razen da dam rabljen balast not?

 

Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.

Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Original balast ima v?igalni del lo?en od balasta, tega pa se ne da zamenjat, tako da si ti zamenjal elektronike (balast in avtomatska nastavitev vi?ine je v tisti ?katlici)in balaste brez v?igalnikov( je vgrajen v ?aromet pod parabolo za kratke-zasen?ene lu?i), v katerih je tvoj problem.

Predelava na drug balast, cca 2 ure dela, s tem da vse ostalo ostane tako kot je, tudi nastavitev vi?ine. :bravo:

 

 

Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala.

 

No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo.:) Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta.:(

Napisano

Prvo smo menjali celo lu?, ker naj bi crknil v?igalni del. Potem sem dal novo ?arnico, ker je stara crknila. no po treh mesecih je crknila tudi nova. Sem prvo mislil, da je kriv balast. Smo stestirali balaste in ugotovili, da je ?arnica. Nato zamenjal ?arnico z novo, sedaj po dveh mesecih pa lu? spet ne sveti. Zdaj se niti ne pri?ge, prej je utripala.

 

No zdaj mi pa povej kaj bi lahko bilo.:) Piz... zaradi te lu?i bom zamenjal avto, ker ni konca in deli tudi niso poceni. ?e dobro, da se da kaj neoriginalnega dobit, druga?e bi vse skupaj stalo ve? kot 10% avta.:(

 

Kaj pa ?e samo izdelovalca(firmo) ?arnice zamenja? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mah s temi lu?mi so res problemi.Jaz,ki nimam ksenona not mi pa regulacija za lu?i ne dela in pravijo na servisu,da je elektronika crknla ter da je potrebno zamenjati lu?i ?zmeden? .

Napisano

O akumulatorjih je ?e bila beseda kako vplivajo na ?tevce in ?e kaj.

Sedaj malo naklapam, ali ni mogo?e tudi za crkavanje lu?i vzrok akumulator. Elektronske naprave so zelo ob?utljive na padec napetosti. Preizkusil na lastni ko?i. Pre kratkim sem imel "elektronske" te?ave. Kar naenkrat se klju?avnica ni "razumela" s klju?em, ?tevci se ob?asno niso "zbudili" ena lu? (xenon) je "namigovala". Bil sem tako jezen, da sem se odlo?il zamenjati znamko. Potem je akumulator zadela "kap". Ker je prostor precej omejen po vi?ini sem izbral akumulator z velikim zagonskim tokom 611A in nekoliko manj Ah (-10), ki je ni?ji od "normalnih". Stvari se niso ni? spremenile. ?e je avto stal tri dni, ni v?gal in podobne re?i. Potem sem reklamiral akumulator in z serviserjem sva "zrinla" noter ta pravi 75 Ah akumulator in, kot bi prerezal so se vse te?ave nehale.

Nekaj sem sli?al, da se ?e proizvajalci avtomobilov dogovarjajo, da bi se napetost novih generacij avtomobilov pove?ala na 32V, kar naj bi prispevalo k manj?im te?avam z elektroniko.

 

Torej ni? ne zatrjujem, samo domnevam, da je pri teh crkavanjih botra napetost pri zagonu motorja, oziroma pri zaustavljanju.

 

Ali to res vpliva tudi na xenonke, pa je vpra?anje???

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Se tudi jaz strinjam s to teorijo...

Na stari 6ki sem imel te?ave s ?ipo..( again ?ipe.. <_< ) po pulznem zapiranju se je odmikala nazaj.

Sem ?e te?il na servisu, so hotel kar motor?ek menjat, pa se nisem strinjal.

Po zamenjavi akumulatorja pa je ta napaka ?ude?no prenehala...

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Jaz bi ?el tudi po poti Siriusove teorije - najprej bi zamenjal akumolator in nato ?e ?arnico potem bi pa videl kaj se bo dogajalo.

33112_1.png

Napisano

Tudi mene je crknila regulacija za lu?i(navadne) :blink:

 

Poznamo take z istimi problemi. <_<

 

Druga?e pa mislim da akumulator NE igra neke velike vloge ko je motor v?gan, ?e pa ?e pa je problem v alternatorju. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.