Skoči na vsebino

Kako potegniti kabel iz...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala vsem za odgovore. ?e tako sem podrl pol avta, tako da mi odstranjevanje blatnika ni pri?lo v po?tev. K sre?i je bil napajalni kabel dovolj dolg in sem ga v notranjost potegnil pri sovozniku (tam ko ste rekli, 5x2cm guma + po?arna izolacija, res elegantna re?itev), pa potem pod volan in po levi strani. To sem delal prvi? in verjetno nikoli ve?. Delal skupaj najmanj 10 ur, res pa je da sem picajzelj in sem vse 3x preveril, da bo ja ok. Rezultat brez la?ne skromnosti navdu?ujo?, ground looping se ni pojavil. Sicer sem jezen, da nisem res dal dodaten par ?in?ev notri, vendar po to?i zvoniti... Prag sem zalimal (po?il je cca 13cm) in niti ni videt, da je bil po?en, upam samo da bo zdr?al. Zdaj pa ?akam ?e na lepo vreme, potem pa ni?anje, feltne, beli ?migavci, takrat dodam tudi slike...

Napisano

Jaz pa sem si rekel da nikoli ve? ne bom ?el v avto vgrajevat centralno zaklepanje! Sem si rekel ja! :D:rolleyes:

Ahjej, to ?e mene ?aka :blink:
IPB Image
Napisano

Ja saj pri dveh vratih ?e nebo tako hudo, ampak vseeno ?e gre? prvi? delat potem se malo lovi? glede postavitve motor?kov druga?e pa ni tak?ne panike samo vseeno vse razdirat polagat kable......Pa mi je ?lo nekje 7ur!

 

?e bo? rabil pomo? se ti ponudim ;)

Napisano

zakaj nebi take mehanizme ?e kupl? za ena zadnja vrata mam ?e en komplet z centralnim, pa kable tud. ampak sam za zadnje leva vrata.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ne vem al res mislil, da ne gremo nikamor.   Malo naprej od Graca proti Dunaju je Asfinagov Radtplatz brez gostilniške ponudbe. In WC je zastojn. To je bilo kaki 1-2 leti nazaj.   Letos sem bil v Pragi in 1 leto nazaj v Linzu. Med Liezenom in Welsom Asfinagov WC zastojn.   In to niso wc-ji kot v Italiji na manjših počivališčih, da ti more bit res sila, ampak so urejeni, čisti.....   Če boš izrazil željo, ti dam koordinate, pa idi preverit, na naslednji poti 😉
    • A lahko odštejwm od bencina? Ne ne morem. Torej je to nesramnost.   A lahko združim več kupončkov? Nazadnje so mi rekli, da ne. Ti se v Berlinu na žwližniških postajah da.   A lahko porabim vsepovsod na Petrolu? Pred par leti sem probal avtocestniku kupon v Kopru porabit, so rekli da ne gre. Slabo si bral 😉   Samo za tiste s plačljivo kartico. Z kartico zvestobe, si vreden nič.
    • Se tole, z aplikacijo, kot tudi poprej s kartico je vstop za clane zastonj.... Kvartalno dobis tudi zelo veliko ugodnosti...od pijac, sendvicev, pralnega praska Tako, da te ne stane popopnoma nic.
    • O to pa nikakor ne drzi. Povsod v Avstriji na AC, povsod v Nemciji na AC so avtomati, kavcija 1€ ki potem uporabis v stacuni. Vsak teden, ponavljam vsak teden placujem.   Se vidi da samo sirite samo barske novice.   Italija je to imela se nekaj let nazaj, in se pocasi vraca na bencinskih (v shopih ne smejo, ker ce je pogoj da je wc ce serviras hrano) Tako je. Enako v Avstriji V Spaniji mas tudi za placati, odvisno kje. Prav tako te noben bar ne bo spustil notri ce nisi gost.  Gost na pumpi pomeni da vsaj tankas. Ce ne ne bos lulal.   To je uvedeno zgolj zaradi skupin z avtobusi, ko se vsuje pa totalno svinjarijo pustijo.
    • Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.