Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

vpra?anje, ?e ti bo tudi generalka kaj dosti pomagala, preizku?eno na mazdah.da ti zjutraj na mrzlo pokadi, je znak, da bo ?edalje slab?e in bo? pri?el do to?ke, ko bo? gledal, kje bo? avto mrzel v?gal, da ne bo? smradil in kadiltistih 15 sekund.

in ko bo zunaj ?e minus bo to bolj o?itno.

moj nasvet je, da zamenja? motor in se ne loti? generalke, ?e pa bo? delal generalko, me prav zanima in presene?en bom, ?e bo? rekel, da si zadovoljen.

Pregret material je pa? rak za motor

zamenjaj motor, najceneje in najbolj?e kar lahko stori?.

Napisano

Olje SynPower 5w50. O motorju bom ?e pa razmislil. Mogo?e kdo ve kak?ne so kaj cene?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

190k

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e si blizu Dom?al, se oglasi na servisu Vodnik (Kersnikova 12) pa se pozanimaj o aditivu, ki sem ti ga priporo?il.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Zdravo.

 

Nekaj ?asa nisem pisal v to temo ni?, ker sem zamenjal olje in ?akal na rezultate. Sicer moram priznati da je poraba malenkost padla - 1.2 litra na probli?no 2300 km. Vendar je stanje ?e vedno preve? mote?e, da bi stvar pustil tako kot je.

 

V?eraj sem brskal po internetu in iskal komplet tesnil in teflonov. Na neki ameri?ki strani sem potem videl, da so zeleno obarvani tefloni predvideni za izpu?ne ventile in ?rno obarvani za sesalne ventile. Midva z o?etom pa sva takrat to naredila (po logiki <_<) ravno obratno.

 

Sedaj pa vpra?am vas mojstre, ?e je to mo?en vzrok te?ave. Navodil za katere ventile so kateri tefloni pa seveda ni bilo zraven. <_<

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Ne vem kaj je z barvo teflonov. ?e obstaja razlika med debelinami stebla, sta naredila napako, ker je na izpu?nih preohlapno, na sesalnih pretesno, v nasprotnem je mo?nost, da je razlika v materialih zardi temperaturne obremenjenosti. Izpu?ni so bolj obremenjeni in zato mogo?e druga?en material. Pri japonski preciznosti je to mogo?e. Druge blagovne znamke imajo ponavadi enake teflone.

 

Po moji grobi ra?unici te stane olje na eno menjavo (10.000km) cca 132? (55 +77), ?e je v ma?ini 4 l olja. ?e pa je menjava na 20.000km pa cca 209?

 

Sedaj pa moja ra?unica 55? menjava +34,5? (aditiv)+55? (dolivanje do 0,2 na 1000km) (menjava na 30.000Km). Pri tem bo ?lo v zrak najmanj polovico manj olja kot do sedaj. Pri naslednji menjavi pa bo? rabil samo 17,25 ? aditiva, ker se dodajanje prepolovi.

 

Torej pri naslednji menjavi pa 55+17,25+55 na 30.000 km

 

Pa ?e generalko bo? premaknil za nekajkrat po 30.000km.

 

Pri mojem "finan?nem" poslovanju dileme ni.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.